Forum - Recent Posts

jimmykojootti

jimmykojootti 29.10.2011 in GPRO pelaajia?

Joo nyt ois tämä "tutustumis kausi" ajettu. Seuraavaa kautta odotellessa jos vaikka pääsis pistesijoituksille:D
TehBigBunny

TehBigBunny 29.10.2011 in PPPP

Oli vähän univelkaa, normaalisti mie nukun 6-6½ tuntia, nyt meni 11. Ny haukotellaan pual tuntia ja sitten kohti Sonskia ja Litmasen vikaa² peliä.
savulohi

savulohi 29.10.2011 in tarvitsen desingin

Hmm... mie sen verran autan oikeaan suuntaan kun mie jonkun verran tein kolmosessa limited editioneja ja one off-pyyntöjä FM.netistä, että käyvät hinnat järkeville tilauksesta tehdyille yksittäiskappaleille lähti noin 10 miljoonasta ylöspäin, eikä millään tavoin harvinainen ollut esim. pyyntötopicin otsikko "Looking for someone to do a team paint, will pay 100 million." 10k saa melkein, kun pistää pelin päälle mutta on aika hankala kuvitella että sen vuoksi lähtisi tunti-, tai ennemminkin päiväkausia viettämään maalaamossa. Inspiraatio kun oikein iskee, niin se on sitten tietenniin toinen juttu. :)
PetuK

PetuK 29.10.2011 in GPRO pelaajia?

Juu, ens kauteen vähän viisaampana. Tavoite on napsia vähintään jokunen pistesija, vaikka nyt vielä tällä siisönillä jäikin pistetili avaamatta.
villek00

villek00 29.10.2011 in GPRO pelaajia?

Piti ottaa vähän varman päälle, ettei nouse motivaatio :D Mutta joo, tästä on hyvä jatkaa ens kauteen, jolloin toivottavasti saadaan FRC jannuja samaan lobbyyn :)
PetuK

Toi stoppimäärä..ei jeesus. No, ainakin taktiikkasi toimi :D
Finski fani

Finski fani 29.10.2011 in PPPP

PP = Perus perjaintai = Hiaman otin, kivasti.
villek00

villek00 29.10.2011 in GPRO pelaajia?

Onnea! Mulla on nyt motivaatiovempan ja vajaan 30 stopin takia 79 :D
PetuK

Tädädädädää..tiukille meni. Pääsi nousemaan kuskin overall vielä viimeisessä kisassa. Soon nyt meinaan just eikä melekeen 85.
PetuK

PetuK 29.10.2011 in Mitä katsot nyt? Ja onko hyvä?

Boardwalk Empire s2. Iiz guuut!
hulluseon

hulluseon 29.10.2011 in PPPP

Zombit on hassuja
sjamy

sjamy 29.10.2011 in Yleinen v*tutus topic

Älkää unohtako skypeä päälle ennen romanttista iltaa ja sen huipennusta... 4 hengen kaveriporukka linjan toisessa päässä sai kuunneltavaa... Hieman meinaa nolottaa :D
TehBigBunny

TehBigBunny 29.10.2011 in PPPP

!https://lh5.googleusercontent.com/-YpumCtQ6NnQ/Tqp_vbDcSMI/AAAAAAAAEuA/Q-tvwy5Gq_g/s528/298493_10150890787215080_772545079_21489414_1105542025_n.jpg!
vaiski75

vaiski75 28.10.2011 in Nyt soi?

"Suatanan sikiö":http://www.youtube.com/watch?v=fXDqMBe5Fcc&feature=related
vaiski75

vaiski75 28.10.2011 in Yleinen v*tutus topic

Miekin haluan kirjoittaa tänne! Tässä on nyt koko päivä harmittanut, joten puretaan sitä jotenkin luettavaan muotoon ja tämähän itseasiassa alkoi jo heti yöllä.. Puhuin yhden daamin kanssa viime yönä liian pitkään, siis todellakin liian pitkään.. Menin aamulla omasta mielestäni liian myöhään töihin, koska edellinen lause. Mini-Me soitti aamulla kun olin päässyt töihin, että läksyt on unohtunut tekemättä ja ei varmasti mene viiden minuutin päästä menevään taxiin.. Minä soittaa Taxiin ja sanoa että ei hae Mini-Me. Haen Mini-Meen omalle työpaikalle ja sehän sitten teki ne läksyt siinä ja sen jälkeen vein sen kivasti kouluun.. Huoh.. Töissä mun piti perehdyttää yhtä henkilöä, uuteen työhön.. Juuri sitä kaveria, jota vihaan kaikkein eniten.. Huoh.. Mulla on neljäs päivä menossa mun Champix kuurissa ja hyvin on mennyt, mutta tupakka maistuu entistä paremmalta.. Huoh.. Tapasin uuden tulevan pomoni ja Tsiisus että mulla kiehahti ja en jaksanut peitellä sitä.. Huoh.. Sain tekstiviestin, jossa ehdoteltiin pussailua ja tää on se nainen joka aiheuttaa kolmannen muailman sodan jos kosken.. Huoh.. Sain töistä tarpeekseni ja karkasin melkein heti ruokatunnin jälkeen.. Jesh.. Mun piti tänään mennä toisille treffeille yhden daamin kanssa ja toimintahan oli sitten sen mukaista.. Suihku, parta poies, siistit vaatteet, tuoksua ja sitten odottelemaan kärsimättömästi.. Noh.. Ilta meni liian pitkälle sattuneista syistä, joten yhdessä tuumin peruttiin koko tapaaminen.. Pieni pettymys ja sovittiin uusi heti huomiselle, mutta.. .. Tää Daami ei oikeen osaa tuoda itseänsä julki, siis kertoa omin sanoin missä mennään. Tiedän sen ajatukset, mutta se ei oikeen osaa kertoa.. Tiedän myös, että siellä saattaa olla jokin oikeasti pätevä syy ja asia olisi hyväksyttävissä.. Mutta.. Nyt mulla pyörii tää pussailua ehdotteleva daami mielessä, koska se kertoo aina kaiken mitä sen päässä tapahtuu tai mitä se haluaa.. Tsiisus.. Nyt pyörii myös tuo Zattwy mielessä pahasti, miten se voi ja voisinko ehkä jotenkin auttaa.. Hups.. Kauheesti tuli sfäde blokiin asiaa.. PS. Skimmy on mun idoli..
Mace

Mace 28.10.2011 in Forza 4

Mistä johtuu että välillä multiplayeris kun kisa alkaa nii ei lataa vaa jää vaa jumittaa, sitte menee takasi lobbyy ja kaikki alkaa katoileen sieltä. E: tais syy löytyä jo, vois polttaa ton laggulan.
Tuomo33

Tuomo33 28.10.2011 in Yleinen v*tutus topic

Tein ruokaa, meni jokseenkin vituiksi.. Nälän ollessa kova söin kuitenkin, ja nytten maha ei tykkää.. Mitä tästä opinkaan? Elä tee ruokaa, kun on helvetin väsynyt olo : /
Latetzki

Latetzki 28.10.2011 in Nyt soi?

vaiski75

vaiski75 28.10.2011 in Nyt soi?

Finski fani wrote: Megadeth:n uusi albumi, ja harmillisesti melkosta kuraa. 2-3 biisiä on vaan uusioversioita vanhoista. parissa muussa on kierrätetty vanhoja riffeja. Niistä muutamasta oikeasti uudesta biisistä vain kaksi on ihan ok, muut melko mitäänsanomattomia. Voittaa sentään Lulun, mutta ei millään ole hyvä Megadeth levy. Jopa Risk on paljon parempi ko tämä. Sääli.
"Meiltä Sfinski puuttuu luotto.":http://www.youtube.com/watch?v=ivqKTwmCmks Eikun joo, samalla mielellä ollaan ja kovasti itketään..
Pottae

Pottae 28.10.2011 in FRC Dorifto Challenge - Ilmottautuminen

FallbackTomi88 wrote: Pääseeks johki tiimii? Autoina 1. Lexus sc300 & toyota altezza.
Sarja on jo päättynyt. Ja tämä oli vielä FM3 sarja, joten odotellaan uutta sarjaa.