Forum - Recent Posts

Latetzki

Latetzki 27.10.2011 in Forza 4

FINBULLET wrote: Tulis lisää ratoja.
Tulee tietenki "remasteroituna" ne radat mitkä on jo nähty :D
FINBULLET

FINBULLET 27.10.2011 in Forza 4

Tulis lisää ratoja.
MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 27.10.2011 in PPPP

"Conan O'Brien stage daivannu :D:D:D":http://twitpic.com/1lunvn Olen kateellinen. Tosin mulla oli oikeassa polvessa koko polven kokonen mustelma Exoduksen keikan jälkeen, kun jollain oli ollut juomaa joka oli lentänyt lattialle ja siihen kemasin pitissä.
TehBigBunny

TehBigBunny 27.10.2011 in Forza 4

Siison Pääss ... :)
villek00

villek00 27.10.2011 in Forza 4

Latetzki wrote: November Speed Pack Saa nyt nähdä tuleeko ostettua..
458 GT!! Menee ostoon kyllä!!
Latetzki

Latetzki 27.10.2011 in Forza 4

November Speed Pack Saa nyt nähdä tuleeko ostettua..
villek00

villek00 27.10.2011 in FORZA 4 | FRC Jokkis kausi 1

Nikde wrote: Ei pääse ekaan kisaan, olen matkalla humalaan tuolloin. :(
Ai sä oot tulos "hyvinkäälle":http://www.hyvinkaakuvat.com/paikkasivut/humalajakrapula.htm , no tervetuloa :)
Nikde

Nikde 27.10.2011 in Forza 4

Kyllä nää track day rivals skabat on ihan hirveetä sontaa.
Exami

Exami 27.10.2011 in PPPP

MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 27.10.2011 in FORZA 4 | FRC Jokkis kausi 1

Lauantait on aina miltein varattuja harminpaikka :( Ne Jokkikset mitä olen ajellut ovat aina olleet mukavia kisoja. Ekana päivänä muutenkin tulee lähdettyä kattomaan kaverien ekaa keikkaa.
Mudinski

Mudinski 27.10.2011 in 80's Deutsche Tourenwagen Meisterschaft /// Vintage LeMans

Onko tuossa DTM-videossa kohdassa 1:18 näkyvä Mersu niin ns. Unicorn eli ykssarvinen ? Edit: Ottakaa RS2 mukaan :) Sen saa takavedoksi :) No joo... eihän se nyt sovi...
ProBale

ProBale 27.10.2011 in 80's Deutsche Tourenwagen Meisterschaft /// Vintage LeMans

Joo, mut tota Mustangia ei kyllä oo pelissä, mutta eiköhän tosta -93 Cobrasta voida joku tehä. EDIT: Hetkinen, sehän on sama auto! :DDDDD Videossa ollut autohan on tämä: !http://astro.temple.edu/~tuc55326/SmlPictures/foxbodymustang.jpg! PS. Toi video on musta niin makee, että sitä kun on joskus laskuhumalassa katsonut baarista tullessa niin varmasti pari kyyneltäkin on tullut vuodatettua, maailman hienoin vakioauto-sarja..
FINBULLET

FINBULLET 27.10.2011 in Battlefield 3

Peli odottaa vuoroaan tossa vieressä.Huomenna täytyy kokeilla.
jimmykojootti

jimmykojootti 27.10.2011 in Forza 4 | FRC Jokkis autosi

Susuki Laiana mulle!
Tuomo33

Tuomo33 27.10.2011 in Yleinen v*tutus topic

Kyllä se kannattaa puudutus ottaa.. Miulla on suurikipukynnys, mutta tuo hammalääkärissä käynti on aina yhtä tuskaa. Vaikka se puudutus nyt maksaakin, niin mielummin mie sen otan että jotenkin auttaa kestämään..
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 27.10.2011 in Yleinen v*tutus topic

Mudinski wrote: Mikä siinä puudutuksessa on ettet haluaisi sitä ? Edit: Miksi muuten vettä pitää aina silloin sataa, kun pitäisi tehdä pihalla kauppoja ?
Saattaa kuulostaa vähä tyhmältä että "iso mies" ei tykkää piikeistä. Se on suurin syy : D En oo mikää piikkien ystävä (ja en puhu nyt kevareista : D)
hulluseon

hulluseon 27.10.2011 in Yleinen happines topic

Deejii + soundboard + Liveparty :)
Mudinski

Mudinski 27.10.2011 in Yleinen v*tutus topic

Mikä siinä puudutuksessa on ettet haluaisi sitä ? Edit: Miksi muuten vettä pitää aina silloin sataa, kun pitäisi tehdä pihalla kauppoja ?
jimmykojootti

jimmykojootti 27.10.2011 in 80's Deutsche Tourenwagen Meisterschaft /// Vintage LeMans

DTM hyvä:) tuossa DTM videon 4:23 kohdassa näyttäs olevan mustanki, että oisko siinäki yks auto? ja 3:12 kohdassa vilahtaa se Omegakin:)
jimmykojootti

jimmykojootti 27.10.2011 in GTA V

Macela94 wrote: =P=P=P=P=P=P=P Uus GTA on mulle se varma ostos, jokaista GTA:ta on tullu nii väännettyä että oksa pois. Traileria venatessa...
Sama! pakkostokseks menee vaikka olis kuinka pasha!