Forum - Recent Posts
Jos muuten haluatte säilyttää kuskinne ensikaudelle (jonka arvo on yli 85), yksi nopea tyyli laskea arvoa alle sen on tiputtaa motivaatio alas. Se onnistuu helpoiten ostamlla kaikki osat uusiksi. Itsellä siihen uppoaisi nyt 34M :D
On kulku näköjään ollut kohdallaan!
Eipä ole mulla mitään asiaa ollut, edes pisteille vielä. No, ehkä ensi kaudella sitten.
"http://www.livegamers.fi/forums/topic/480-forza-motorsport-4/page__view__findpost__p__60198":http://www.livegamers.fi/forums/topic/480-forza-motorsport-4/page__st__210
Noniin uusien tune vinkkien kans pari pahasta bemaria tuli laitettua talliin mikäli ne ylipäätänsä toimii:
BMW E92 M3 S700: Edit...
Auto saanut täysin uuden elämän uudella setupilla, aliohjaus on kontrollissa, auto todella tasapainoinen mutkissa, mutkasta lähtö mukavan hallittua niin kauvan kun kaasua ei kerralla runttaa pohjaa joka taitaa olla ihan tyypillistä tämän teholuokan autoille..
BMW E39 M5 A600: EDIT
Tämä auto sai uudet setupit, nyt mukavan pehmeä, turvallisissa rajoissa aliohjaava yhä, silti nyt huomattavasti vähemmän aliohjausta + parempi kontrolli mutkissa, herkemmin peräsivulle mutkissa mikäli varomaton kaasu. Silti selkeästi paremmin menee kaarteet huomioiden autopainaa 1548kg.
BMW E36 M3 B500:
Nyt on B-class M3 jaossa, edellisien tyyliin hillitty käsiteltävyys, tämän kohdalla selkeästi parhaiten onnistunut liekkö alkaa säätämiseen pääsemään pikkuhiljaa sisään, anyway paljon anteeksiantava, helppo käsitellä, suht nopea mitä sillä 10-15kisaa ajoi samalla kun sääti. AllAround paketti kuten aikaisemmat.
Tulossa: Päivityksiä edellämainittuihin ja sen lisäksi: BMW E30 M3 C425, BMW 2002 Turbo D350 ja BMW 2002 Turbo E275
Ei varmasti paistaläpi kuka lähtee hakemaan BMW:n lvl50 affinityä?
Linkkiä?
haha oon koko päivän hieronu S-classin bemarin setuppia, liekkö enää kannattaa.. no alkaa tuntuu jo mukavalta ajaa pikkuhiljaa, josko kokeilis kohta heittää sen jakoon clubiin
Tässä kisassa noustiin kakkospallille, ihan kivaa.
Taktiikka piti jollainlailla, pensaa liikaa varmaan 20 litraa.
TehBigBunny wrote: Ei kuuluisi antaa pelikieltoa, ei minkäänlaista vahingottamistarkoitusta. Selkeä laitataklaus kyllä, ei mitään muuta.Myö en silti tykkää yhtään, kun tuolla lailla ajetaan ihan älyttömällä vauhdilla irti laidasta olevan pelaajan päälle. Puhtaat taklaukset on ihan jees, mutta tuommoset missä immeisiä oikeasti loukkaantuu, niin pitäisi ehdottomasti saada karsittua. Halvaantumistahan siinä aluksi pelkäsivät. Onneksi turhaan. e/ Voisi olla hieman eri haloo tästäkin jos sattuisi esim. Kraanlundi taklauksen kohteeksi.
Löin, luvallisen, mainoksen LG:n.
Tässä hommassa käy vielä ihan huonosti. Mulla on vaan semmonen kutina. Nyt sarjataulukko näyttää hirveen kivalle, mutta kevääseen on liian pitkä matka.
TehBigBunny wrote: _Ottaa houssut pois_ Onko tämä parempi ?Turkku? Joko mennään?!
_Ottaa houssut pois_
Onko tämä parempi ?
TehBigBunny wrote: Kun on jo Jänes housuissa ?Mä en lukenut tätä, Mä en lukenut tätä, Mä en lukenut tätä, Mä en lukenut tätä, Mä en lukenut tätä, Mä en lukenut tätä, Mä en lukenut tätä, Mä en lukenut tätä, Mä en lukenut tätä, Mä en lukenut tätä, Mä en lukenut tätä, Mä en lukenut tätä, Ihaan varmasti en halunnut lukea!
TehBigBunny wrote: Ei kuuluisi antaa pelikieltoa, ei minkäänlaista vahingottamistarkoitusta. Selkeä laitataklaus kyllä, ei mitään muuta.Bunny sanoi myöskin miun mielipiteeni tähän asiaan :) Ottelussa nähtiin pari ihan naurettavaa rangaistua tosin...
sjamy wrote: Selitin ehkä vähän huonosti, tarkotin tällä että kyllä sitä paskaa pälättää vaikka kenen kanssa ja meno on kova, mutta sitten kun oikeasti pitäis tutustua ja lähestyä on mennyt pupu pöksyyn.. Onneks ei oo enää näihin liittyen huolia ;)Kun on jo Jänes housuissa ?
Sunsh1ne FI wrote: En haluais trollata mutta pakko mielenkiinnosta kysyä, miten olet onnistunut yhdistämään nuo kaksi? Miten hirveän ujon miehen elämä voi olla biletystä ja naimista?Selitin ehkä vähän huonosti, tarkotin tällä että kyllä sitä paskaa pälättää vaikka kenen kanssa ja meno on kova, mutta sitten kun oikeasti pitäis tutustua ja lähestyä on mennyt pupu pöksyyn.. Onneks ei oo enää näihin liittyen huolia ;)
teemu1337 wrote: Vilttu että minua sylettää tuommonen Ihan sama miten ne pelit menee, mutta ei saatana tarvita tällasta liigaan. V*tuttaa tommonen. Ja kappas, IFK:n pelissä. e/ Way to go. Toivottavasti saa pöystin poeka kunnon kehut pelikavereilta kovasta taklauksesta.Ei kuuluisi antaa pelikieltoa, ei minkäänlaista vahingottamistarkoitusta. Selkeä laitataklaus kyllä, ei mitään muuta.
Tuomo33 wrote: Huomenna kutsunnat, ihmettelen vuan, kun ei mitään erillistä lappua ole tullut..Mitäs ihmeen erillistä lappua kaipaisit, jos tiedät että kutsunnat huomenna?
Cardcodes.comissa Xbox live 12+2kk 40,99€.
Tullut tosi nopeesti koodit.
Nii mullaki :)