RauhaMees
19.10.2011 in
Drifting seuraa?
khilssu I wrote:
Tänään vois luisua ajella? Oon ite uus täällä mutta on kyl tullu ajeltua monen clubilaisen kanssa. Lisäilkää vaan liveen joss kiinnostaaa.
Tuun jos kerkeen suunnistuksen jälkee :)
Finski fani
19.10.2011 in
Mitä kautta löysit FRC:n ?
Forssa kakkosen aikoihin, kun sivu oli ollut ylhäällä parisen kuukautta ja olin tätä itsekin seuraillut, päätin sitten liittyä Makaun kehotuksesta...
"Tuossa":http://forzaracingclub.com/photos/1405 vielä miun ensimmäinen kuva, minkä postasin tänne. =P
Khoira
19.10.2011 in
Event list / World Tour jupina
Jeh, pitää laittaa. Toi vaan ei millään korjaannu kovin helpolla... tai ainakaan jo ajetut kisat. Ongelma just siinä et tarjoo sellasia kisoja mitä ei oo event listassa olemassa... Eli vanhat tiedot ei tuu muuttuun varmaan millään.
Ite ainakin nyt aina tarkastan et mitä tarjoo, toisaalta nyt kivempaa, et tulee aina pakko kisa, ja siihen on saatava tuunattua sopiva auto :)
hulluseon
19.10.2011 in
Nikden vika oli. "Dynyssä":http://dynamiitti.com/forum/ oli meillä ihan oman porukan kesken kisan ajua ja sitten se linkkasi, notta täällä on lisää.
RauhaMees
19.10.2011 in
Ehdotuksia ja toiveita ominaisuuksiksi
Mulla ois tällänen pieni ehdotus.
Kun toi kuvan koko nyt suureni, nii toi kommentti palkki jäi tollaseks kapeeks. Ehdottaisin siihen vierelle sillasta kuva palkkia missä olis käyttäjän viisi (5) edellistä kuvaa. Tälläin voisi kahtella edellisiä nopeesti jos on missannu ne.
savulohi
19.10.2011 in
Event list / World Tour jupina
Voi vilttu.. aika massiivinen bugi on tämä, hyvä kun teit tuon ketjun. Kannattaskohan sinne otsikkoon lisätä joku bugi-maininta että se tulis paremmin huomattua?
Tuomo33
19.10.2011 in
Joskus fm3: aluaikoina, kun silloinen artikainen vinkasi tästä..
Nikde
19.10.2011 in
Itse eksyin tänne Gti tai tuning.fi lehden kautta, kun siellä oli noteerattu IL3n Ken&Mary R32 maalaus :)
RauhaMees
19.10.2011 in
No miehän ilmestyin tänne melkein vahingossa :D
Etsiskelin googlesta jotain clubia joka painottaisi toimintansa forzailuun.
Laitoin googleen: Forza Racing Club
Ja tällänen jännän ihuna sivusto tuli naaman eteen :D
Exami
19.10.2011 in
Forza 4
Mudinski wrote:
Säädä autoasi enemmän/tarkemmin niin saat puolenvaihtoihin helpotusta. Nytten sen huomaa kenen autoa on säädetty ja kenen ei.
Varmasti, säädän lähinnä samalla tavalla ku säädetty driftereitä, jäykäks perästä ja edestä orkkis, lukkoon prosentteja ja rattipyörii...
Seuraavaan aiheeseen... Camber.. Forzassa camber arvot on pirun pieniä verrattuna oikeisiin kilpureihin radalla, normaalissa esim E36 BMW:ssä suomen radoilla käytetään jotain 4-asteen cambereita, heitä se forzassa camberiks auto ei toimi ollenkaan... tosin esimerkkinä E39:sin kohdalla forza ilmoittaa camberiski 0, omasta autosta tiedän että edessä tulisi tehtaalta lähtiessään olla -1.5 astetta ja takana -2.2 astetta.. onko nuo jo laskettu mukaan?
RauhaMees
19.10.2011 in
Forza 4
Väistäkkee jenkit ku mä tuun säxällä luisus!!
Mudinski
19.10.2011 in
Nopealla vilkaisulla ei tälläistä ollut kyselty ja olishan se varmaan jollakin tapaa hienoa tietää mistä tiedon FRC:stä kukin on saannut...
Itse sain tiedon FRC:stä Livessä Jupe-Sanilta :) Tämä tapahtui jo vuonna '08
hulluseon
19.10.2011 in
Ei mulla muuta
Näin näkyy olevan. Saattaa olla että Hullu häviää muille sivustoille.
EMM
RauhaMees
19.10.2011 in
Ei mulla muuta
Uusia käyttäjiä vyöryy vaan tänne meijän ihunalle sivulle :)
Ei mulla muuta
pokalemestari
19.10.2011 in
Forza 4
Väistäkkee ku miä vedän vastaheiton!!
RauhaMees
19.10.2011 in
Forza 4
pokalemestari wrote:
BTW tällä hetkellä rivalsissa Tsukuba + vakio Supra sijoitus #4.
Pöksy. Minä tulen ja nappaan tittelisi!!
pokalemestari
19.10.2011 in
Forza 4
BTW tällä hetkellä rivalsissa Tsukuba + vakio Supra sijoitus #4.
Mudinski
19.10.2011 in
Forza 4
Uusia jäneksiä näkyvissä !
Mudinski
19.10.2011 in
Forza 4
Exami wrote:
Ite driftaan normaalilla ohjauksella ja ajan simulla, vastaohjaus kovasti hukassa simu ohjauksessa, kohan ratin saa kouraan ni eiköhän simu ohjaus jokapaikassa, osittain onnistuu simu ohjauksella driftaus, mut pidemmät luisut ja suunnan vaihdokset tuntuu tuottavan harmaita hiuksia, sillä driftaamista kuitenki treenailen kovasti... tuntuu tulevan vastaheittopyörähdyksiä turhan useasti viellä..
Säädä autoasi enemmän/tarkemmin niin saat puolenvaihtoihin helpotusta. Nytten sen huomaa kenen autoa on säädetty ja kenen ei.
RauhaMees
19.10.2011 in
Forza 4
Latetzki wrote:
Oon sitä itekki säätäny ja voi olla että oon tehny sitä vaan pahemmaksi. Olisko sulla heittää nyt vaikka sun setupit jos ne on hyvät?
Voin mä ne vippaa huomenna jos tänää en kerkee boxille. Muista että se on mun tune, joten kannattaa varautuu yllätyksiin :)