Driver181
19.10.2011 in
FTSC = Forza Team Sports Challenge
Astro 247 wrote:
miks et oo mun kaverilistalla? :O ja et ollut tänään driftaamassa..
***EDIT*** unohtakaa tuo^^^ ja driverille ai jaha >_>
Myö failasin unoha =D
Exami
19.10.2011 in
Meitsi vois joinailla johki drifti tiimiin jos on tilaa ;)
Astro 247
19.10.2011 in
Driver181 wrote:
^hoh^ kyse on ihan oikeasta SCS tallista ja johon minä *KUULUN* mutta talli *EI OLE* minun.......
Understand?
miks et oo mun kaverilistalla? :O ja et ollut tänään driftaamassa..
***EDIT*** unohtakaa tuo^^^ ja driverille ai jaha >_>
Zolvi
19.10.2011 in
Pitäiskö tehdä joku päivittyvä tiimilista johon lisätään tiimit ja kuskit. On helpompi sit tukkia ittensä jonkun tiimiin ja kaikkien ei tarvitse perustaa omaa.
OMGxan
19.10.2011 in
Mudinski ei siis halua enää ajaa minun kanssa kun olen siirtyny normaaliin ohjaukseen!
OMGxan
19.10.2011 in
juu saa ajaa millä tahansa ohjauksella vaikka ratti perseessä jos siltä tuntuu... no ei nyt niinkään mutta alkaa vaan taas kiristää hammasta...... Ja yleensä kyllä olen juu kohtelias ja epäilisin tietäväni miten foorumeilla käyttäydytään jos jotakuta ei miellytä niin bannit kiitos minulle!
Mudinski
19.10.2011 in
Varmaankin saa ajaa adjusted, normal tai simulation ohjauksella ? Tietenkin osallistuja määrä laskee jos ei sallita normalia... Noh, ihan sama mitä mie täällä huutelen Simulation Onlyn puolesta. En päätä näistä asioista, mutta mie en jaksa ajella kisaa normal ohjattavuudella ajavan kanssa. ^nytten kuuluu hurrata^
Driver: Toiset on helareita. Toiset taas ei-niin-järkeviä ja helareita.
hulluseon
19.10.2011 in
Forza Motorsport 4 Car Club
Kylläpä, sillä juurikin tämän palautteen ansiosta sitten niitä voi parantaa ja huomaa asiassa edistyvänsä.
DarkWarjo
19.10.2011 in
hulluseon wrote:
Oma aihe olisi ihan älykäs ratkaisu, palautteineen kaikkineen. Siellä on nyt tosiaan suuri määrä semmoisia autoja jotka ei käänny kuin käsijarrua käyttämällä, renkaan paineet päin mäntyä (yksi nelikko tänä iltana testattuna, eturenkaiden paineet 3 baria...) ja osa sitten vain semmoisia ettei niiden eteen ole tehty yhtään mitään.
Tosin osa porukkaahan ottaa samantien herneen nenäänsä jos heidän yksinpelissä niin hyvin easy tason botteja vastaan toiminut auto lytätään.
kannatan ideaa.. suunnittelin itekki kuitenki noit kahta autoa parantavani mitkä siellä on. Onhan se kiva saada palautetta et onko niist kopeist muiden mielestä mihinkää.
hulluseon
19.10.2011 in
Oma aihe olisi ihan älykäs ratkaisu, palautteineen kaikkineen. Siellä on nyt tosiaan suuri määrä semmoisia autoja jotka ei käänny kuin käsijarrua käyttämällä, renkaan paineet päin mäntyä (yksi nelikko tänä iltana testattuna, eturenkaiden paineet 3 baria...) ja osa sitten vain semmoisia ettei niiden eteen ole tehty yhtään mitään.
Tosin osa porukkaahan ottaa samantien herneen nenäänsä jos heidän yksinpelissä niin hyvin easy tason botteja vastaan toiminut auto lytätään.
DarkWarjo
19.10.2011 in
PPPP
Latetzki wrote:
Kuvan lähetys kestää 5-10 minuuttia ja lataus noin 5 minuuttia. Onneksi sentään Big Shoteissa ei laatu kärsi ja blurri näyttää paremmalta niissä.
Niin ei se minustakaan oikealta tunnu että dissataan heti jos joku ei ole johonkin asiaan tyytyväinen ja sanoo siitä, tuo valokuvaus on mulle ainakin tärkee osa peliä. Ihan niin kuin ylistäisin GT5:sta kun vertaan yhtä asiaa joka oli siinä hoidettu paremmin. Kiinnosti tietää miksi Forzassa se on hoidettu vieläkin näin.
En mä dissaa muuta ku tuota teidän kummaa riitelyä, molemmilla hyviä pointteja yms, mut kovin turhaa....
ja Mudille, sattu vaa silmään sun kuvat ekana ja siihen sit pistin, anteeksi ny jos piti sen takii vetää ne herneet sinne nenään.. Onneksi nyt on niin et saa tohon etusivulle enemmän kuvia niin ei o niin väliksi vaik flooditaanki välillä. Ja kuten varmaa suurin osa arvaa, en mä ihan vakavissani ollut.
Peace.
IL3
19.10.2011 in
Ei mulla muuta
Nyt on ekat artikkelit mun Storessa, hakusanaksi IL3.
Kiitos ja anteeksi.
Finski fani
19.10.2011 in
PPPP
Nynnää sivut menee edelliselle sivulle mitä painaa. Didd made it worse! =C =P =) =D
vaiski75
19.10.2011 in
PPPP
Mä oon hiras jo..
Latetzki
19.10.2011 in
PPPP
!http://26.media.tumblr.com/tumblr_ljrbevwPKJ1qax79ao1_500.png!
TehBigBunny
19.10.2011 in
Voisi laittaa vaikka erillisen aiheen näistä Clubi-autoista.
DarkWarjo
19.10.2011 in
mullakin toi sorkku siel lähinnä sen takia et pääsee sorkuttomat kokeileen..
Mace
19.10.2011 in
PPPP
!http://media.riemurasia.net/albumit/mmedia/lp/8kv/hggt/3175/860501456.jpg!
^En kommentoi^
hulluseon
19.10.2011 in
No näkeehän sen jo suoraan kun ajaa testi kierroksen ja huomaa ettei edes renkaiden paineita ole säädetty kohdalleen, niin tietää jo suoraan siitä että millainen tune on kyseessä. Oman Hondani poistan sieltä pois niin ei tule kellekkän paha mieli kun tuolla jo aikaisemmin asiasta huutelin.
warcryFIN
18.10.2011 in
AJfin wrote:
Sen verta avaudun tosta autojen/tunejen jakamisesta tuolla clubissa...
Eikö ne autot vois säätää ensin kunnolla ja jakaa vasta sitten!?
Kenellekkään ei oo mitään iloo jos lyödään vaan palikat kiinni että PI vastaa jotain luokkaa ja "heitetään" jotkut säädöt kehiin.
Testailin n.10 jaettua grippi tunea siellä ja n.70% niistä oli täyttä paskaa..
Joukossa oli toki hyviäkin joten KIITOS niistä.
MÄÄRÄ EI KORVAA LAATUA...
Samaa mieltä. Asianomaiset voisivat itse niitä poistella sieltä. Muuten setä varkrai joutuu moderoimaan. Siis onhan se kiva että siellä on kaiken maailman ihq mobiilia, mutta yritetään pitää se oikeasti sellaisena, että ne olisi edes jotenkin kilpailukykyisiä.