Forum - Recent Posts

pokalemestari

pokalemestari 19.10.2011 in Forza 4

Kun lussaatte simuohjauksella niin pitäkään vaan tapissa se joisstikki.
khilssu I

khilssu I 19.10.2011 in Drifting seuraa?

Tänään vois luisua ajella? Oon ite uus täällä mutta on kyl tullu ajeltua monen clubilaisen kanssa. Lisäilkää vaan liveen joss kiinnostaaa.
Exami

Exami 19.10.2011 in Forza 4

Latetzki wrote: Driftaatteko Sim vai Normal ohjauksella? Ite pelaan Sim:llä ja vaikeeta on, varsinkin mutkaiset kohdat missä heitetään vaan autoa ekan mutkan jälkeen mutta lähteekin sitten käsistä. Sitten 240sx tuntuu olevan kovinki jäykkä luisussa ja sitten kun suoristat luisun jälkeen sitä niin se heittää ittensä päin seinää melkeinpä.
Ite driftaan normaalilla ohjauksella ja ajan simulla, vastaohjaus kovasti hukassa simu ohjauksessa, kohan ratin saa kouraan ni eiköhän simu ohjaus jokapaikassa, osittain onnistuu simu ohjauksella driftaus, mut pidemmät luisut ja suunnan vaihdokset tuntuu tuottavan harmaita hiuksia, sillä driftaamista kuitenki treenailen kovasti... tuntuu tulevan vastaheittopyörähdyksiä turhan useasti viellä..
Latetzki

Latetzki 19.10.2011 in Forza 4

Rayha300 wrote: Mie ajan simulla ja säxällä, kuten kaikki voi arvatakkin. Nii ei se simu nii vaikea loppujen lopuks oo ajaa edes padilla kun testasin aamulla. Ratilla kun ajaa nii ei oo minkäälaisii ongelmia. Jos lähtee ylikulmaa: ratti vaa iha tappii ja venaa että auto suoristuu vähä ja KAASUA!!
Oon sitä itekki säätäny ja voi olla että oon tehny sitä vaan pahemmaksi. Olisko sulla heittää nyt vaikka sun setupit jos ne on hyvät? E: Eräs kaveri tuossa hehkutti että kun tulee Fujista yli 200k kunnes selvis että ajaa normalilla. En ainakaan ite nosta hattua semmoselle.
pokalemestari

pokalemestari 19.10.2011 in Forza 4

Simu ohjausta käyttäessä oppimiskäyrä äärimmäisen korkea. Vaati hermoja ja pitää oikeasti haluta oppia. Kuitenkin mahdollista ja äärimmäisen palkitsevaa. Lukkokulman pito ja spinnailun estelyt kulmalla helpottuvan huomattavasti kun oppi käyttämään simu ohjausta. Jos pystyy vetämään pitkän matkaa manji luisua suorilla niin voidaan sanoa että hallitsee simu ohjauksen. Jos kiinnostaa niin käytä, mutta jos ei nappaa uudelleen opettelu niin pitäydy normissa. Ratin kanssa luontevaa, padilla vaikiampaa.
hulluseon

hulluseon 19.10.2011 in FRC car club garage

Ford XB Falcon B500 DarkWarjo Myönnän että en pidä jenkeistä, mutta tämä tune on aikalailla hyvä, lukuunottamatta auttamattomasti keskenloppuvia välityksiä. Road Atlantan takasuoralla paukkuu rajoitinta vasten. Hauska ajaa kaikin puolin ja sopii omasta mielestäni erittäin hyvin hauskanpitoon.
RauhaMees

RauhaMees 19.10.2011 in Forza 4

Latetzki wrote: Driftaatteko Sim vai Normal ohjauksella? Ite pelaan Sim:llä ja vaikeeta on, varsinkin mutkaiset kohdat missä heitetään vaan autoa ekan mutkan jälkeen mutta lähteekin sitten käsistä. Sitten 240sx tuntuu olevan kovinki jäykkä luisussa ja sitten kun suoristat luisun jälkeen sitä niin se heittää ittensä päin seinää melkeinpä.
Mie ajan simulla ja säxällä, kuten kaikki voi arvatakkin. Nii ei se simu nii vaikea loppujen lopuks oo ajaa edes padilla kun testasin aamulla. Ratilla kun ajaa nii ei oo minkäälaisii ongelmia. Jos lähtee ylikulmaa: ratti vaa iha tappii ja venaa että auto suoristuu vähä ja KAASUA!!
Latetzki

Latetzki 19.10.2011 in Forza 4

Driftaatteko Sim vai Normal ohjauksella? Ite pelaan Sim:llä ja vaikeeta on, varsinkin mutkaiset kohdat missä heitetään vaan autoa ekan mutkan jälkeen mutta lähteekin sitten käsistä. Sitten 240sx tuntuu olevan kovinki jäykkä luisussa ja sitten kun suoristat luisun jälkeen sitä niin se heittää ittensä päin seinää melkeinpä.
Latetzki

Latetzki 19.10.2011 in PPPP

DarkWarjo wrote: En mä dissaa muuta ku tuota teidän kummaa riitelyä, molemmilla hyviä pointteja yms, mut kovin turhaa.... ja Mudille, sattu vaa silmään sun kuvat ekana ja siihen sit pistin, anteeksi ny jos piti sen takii vetää ne herneet sinne nenään.. Onneksi nyt on niin et saa tohon etusivulle enemmän kuvia niin ei o niin väliksi vaik flooditaanki välillä. Ja kuten varmaa suurin osa arvaa, en mä ihan vakavissani ollut. Peace.
No en minä sulle tuota tarkoittanu. Jumankauta! Kiitos Rintalalle lainasta :P E: No kuka v*ttu sitä dislike's heti? :D
villek00

villek00 19.10.2011 in F4SM - Ennakko

MrD St Jimmy wrote: Jaa siis Livessä vai täällä vai kaikkialla?
Live riittänee
MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 19.10.2011 in FRC car club garage

Katos se onnistukin tällä kertaa. Jostakin syystä kun ekana yritin niin en onnistunut siinä. Kiitos.
RauhaMees

RauhaMees 19.10.2011 in Jokkis kooste studio

-
hulluseon

MrD St Jimmy wrote: Tsääääh eihän noita saa mitenkään PI järjestykseen sillain että näkisi auton samalla vai saako?
Kyllä saapi. Painaa tallissa X ja sitten voi kivasti naputella PI:n, rakentajan tai merkin mukaan niitä järkkään.
hulluseon

Toyota Hachiroku A600 Exami Liikaa tehoa alustan säätöihin verrattuna. Drifterinä varmaankin hyvä osaavissa käsissä. Perä karkaa jarrutuksissa ja mutkissa ulos tullessa. Paineet renkaissa karkaavat liian korkeiksi. Enemmän pitoa kaipaisi tämä siis. Honda Civic TypeR B500 Exami Renkaan paineet takana kohdallaan, mutta edessä luonnollisesti karkaavat. Lisäksi Tsukuballa viimeisessä kurvissa kaasua nostaessa perä pyrkii edelle. Tasauspyörästöön ja alustaan säätöä, tehonsa puolesta kiva kurvailla.
Khoira

Khoira 19.10.2011 in Event list / World Tour jupina

En jaksa suomeks tänne heittää, mut kahtokaas ja muut keitä vituttaa World Tour niin kokeilkaa: Linkki Fortsan forumille
MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 19.10.2011 in FRC car club garage

Tsääääh eihän noita saa mitenkään PI järjestykseen sillain että näkisi auton samalla vai saako?
MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 19.10.2011 in F4SM - Ennakko

THE FRC Yksi uudistus on myös että jatkossa pitää kutsua tämän viestin kirjoitteja kaverilistalleen mikäli meinaa olla mukana kisoissa. R.I.P. F3SM
Jaa siis Livessä vai täällä vai kaikkialla?
Exami

Exami 19.10.2011 in FRC car club garage

Käys koeajaa ne mun 2 romua sielt tallista...
Exami

Exami 19.10.2011 in F4SM - Ennakko

Rayha300 wrote: TÄH!!!
Hajoo trolliin
RauhaMees

RauhaMees 19.10.2011 in F4SM - Ennakko

Exami wrote: Mut jossei se oo oikeesti mun kaveri? miten voi lisää kaverilistalle jotain randomeit jotka ei oo kavereit? :o
TÄH!!!