Forum - Recent Posts
Otin pienet päikkärit.
Nyt jatkuu julkkarihumu,tsihihihihihi.
Emm
Janne tarvii kyllä saada sinne ehdottomasti!
pääseekös clubiin mukaan?
J4RSK4 wrote: ei rapala estä pelittämistä....amatöörien puhetta tommoset =)Ei niin mutta gigantti estää. :DD
djrunkkari wrote: tänään krapalu mut HUOMENNA PELATAA KOKO VITU PÄIVÄ! JEA!ei rapala estä pelittämistä....amatöörien puhetta tommoset =)
tänään krapalu mut HUOMENNA PELATAA KOKO VITU PÄIVÄ! JEA!
eiku lähinnä yritintarkoittaa että jos tarvii avustajia tuomareita hostei yms. niin voin ilmottautua hommaa. Ei ton kummalisempaa ehkä muotoilin kysymykseni väärin =D
Co-järjestäjiä ei tarvita.... kaksi pää järjestäjää ja thats it.... ja en tod ymmärtäny mitä ajoit takaa tolla sun kysymyksellä kannattaa lukea tämä topicci läpi ennen tommosia kysymyksiä....
ja myös tuo forza goes MSC topikki!
76 480 sekunttia (jos kusti polkee)
Onko mahollista et jos kuuluu johonki iha oikeesee tiimii ni tulla ajaa tää sen tiimin kans?
//voisin tulla kans co-järjestäjäksi.
Vally85 wrote: Jahas jahas, prismasta hain tänäpä. Koska ruvetaan kisaamaan? Onko alustavia aikatauluja FM4SM season 1:stä?Varmaan tossa kk päästä alkaa kausi, näin ainakin alustavasti mietitty.
onneks mä en vieläkään oo Jokkiksen ideaa ymmärtäny mutta ei kai mun tarviikkaan.... tulee kuitenkin vaan taas remmistä tai letkusta joltain jos yritän ajaa grippiä....
jahka Jupekin pääsee taas boksinsa ääreen pohjanmaalta takaa niin ruvetaan tätä suunnittelemaan totetusasteelle!
Joten nyt niitä tiimejä sitten van kasaan!
Vally85 wrote: Jahas jahas, prismasta hain tänäpä. Koska ruvetaan kisaamaan? Onko alustavia aikatauluja FM4SM season 1:stä?Ei mitää sm:ää vaa JOKKISTA
@Vally85 Meeppäs ilmottautuu FRC GRT championshippiin ja civic shotoutiin =)
Jahas jahas, prismasta hain tänäpä. Koska ruvetaan kisaamaan? Onko alustavia aikatauluja FM4SM season 1:stä?
Jos sen pelin on tilannu jo netistä, niin mitä järkee mennä ostamaan toista samanlaista? Kyllä sen pari päivää pystyy oottaa.
Semmonen ilta eilen.. Kivat polisi sedät kävi tuomassa kotia, meinasivat putkaan viiä mutt naikkonen sai puhuttua ne ympäri. Nakki jonossa pikku rähinää...
Ne (AI) romutti mun Ford GT:n! Suzukan vikaan mutkaan vikalla kieroksella RUFfi täysiä perseeseen ja moottori paskaksi. Tää kostetaan!
Uuusi sivu? :o