Forum - Recent Posts
Pääsenkö mie clubiin vai olenko liian tuntematon jäsen?
Kun postilaatikko kilahtaa niin hyvä että kerkee nukkumaan sen jälkeen.. Onneks on ^PiNkilläkin^ lomaa ensviikko.
Innolla odotan jos huomenna tulis peli laatikkoon... Sentään tuli 10 euron alennus muutaman päivän odotuksesta. :D
El PiNk DeViL wrote: Pääsenkö mie sinne jos huomenna postilaatikko kilahtaa ja sieltä löytyy Forssa Nelone? :)Hyväksytään jos rööki jää.
El PiNk DeViL wrote: Pääsenkö mie sinne jos huomenna postilaatikko kilahtaa ja sieltä löytyy Forssa Nelone? :)Röökin poltto loppuu, sitten pääset.
El PiNk DeViL wrote: Pääsenkö mie sinne jos huomenna postilaatikko kilahtaa ja sieltä löytyy Forssa Nelone? :)Khyl!
Pääsenkö mie sinne jos huomenna postilaatikko kilahtaa ja sieltä löytyy Forssa Nelone? :)
No kerran nyt ovat niin hätäsen olosia osa porukasta, niin Hullu-seta kertoo tämmösen pienen jutun. Eli olkaapa nyt lapset ja lapsenmieliset kuulolla.
Meillä täällä armaassa FRC:n valtakunnassa on asiat aina olleet hirveen kivasti ja jännästi. Uusia naamoja on tullut loppujen lopuksi aika paljon sinä aikana mitä täällä olen minäkin pahennusta aiheuttanut. Osa näistä on ollut ihan mukavia heppuja radalla sekä täällä voorumilla. Paitsi tietysti Kaijanen, se kun ei ole ollenkaan hyvä.
Mutta tänne eräs innokas kilvan ajaja tuli ja oli innokkaana pääsemään kisaan mukaan ja totta kai hänet sinne kutsuttiin. Kuitenkin kun sitten radalla sattui pieni osuma, päätti tämä virtuaali asfalttien mestari ottaa ohjat omaan käsiinsä ja alkoi terrorisoimaan toisen kilpailijan kisaa. Ei hyvä.
Sen takia tässä nyt vähän ensin katsellaan ja kuulostellaan millaisia heppuja tuonne on tulossa. Kun siinä sitten on koko FRC:n maine mennyttä kun joku päättää publa lobbyssa ajaa sitä neljääsataa vastakarvaan kun joku vähän tönäisee.
Schimanski76 wrote: Lue sie. Ammattimiäs.Kylllä säkin sitä voit vähä vilkuilla, mutta oikkareita et keksi :)
Muuten suuri ilkeä rauha tulee rauhoittamaan tilannetta letkun kanssa!!!
Bani sanoi jossain,notta kun kuulutte Clubiin,niin kaikki suoritukset näkyvät sitten kivasti jossain.
Eli jos siellä Puplikissa ajatte,niin muistakaa,että FRC:a edustatte.Reilusti häviätte tai voitatte.Ei sikaa kiitos.
velliperse wrote: Tahtoo mukaan,pistäkee joku kutsua gamertag on velliperseSiut mie muistan jostain KonsoliFin tai LG-kisasta.(joku hotläp-sydeemi FM3?) Ajoit kovaa.
Rayha300 wrote: Nii ei sinne ny heti tarvi päästä. Onko se maailman loppu jos ei pääse samalla sekunnilla. Ei pahalla mutta ei hyvälläkään: mua vatuttaa ihmiset jotka ei jaksa oottaa.Tämä on täysin totta, ja välillä olisi hyvä ettei kaikki olisi päässyt tänne sivullekkaan :D
Nii ei sinne ny heti tarvi päästä. Onko se maailman loppu jos ei pääse samalla sekunnilla. Ei pahalla mutta ei hyvälläkään: mua vatuttaa ihmiset jotka ei jaksa oottaa.
// mieki oon venannut keskiviikost asti forza 4, nii kyllä porukan pitää jaksaa odottaa.
// // ainii mut voi kutsua sinne clubiin. Ku huomen saan sen forzan. Ei mitää kiirettä kyllä mä jaksan oottaa.
Aivan mahdoton stressi päällä, huomenna insinöörimatematiikka 1:n tentti, eikä oma osaamistaso hyvältä näytä. Olokin on sopivan väsynyt yhtään mihinkään.
SierraMies wrote: Ihan näin btw, Laitoin aamulla requestin mutta ei ole mitään kuulunut :PNiin, jotta jää kivasti aikaa tutustua.
savulohi wrote: Lohes on hevin soitossa jossain päin Eurooppaa tuolloin. :(Ai niin ku siulla oli ne Rökkeröllit ja tukan mutrutukset. Laita privalla aikataulua joskus,niin saadaan pikkujoulut järkättyä.
Schimanski76 wrote: Epsooseen mennään silloin.18.11.2011. Juuri kutsuin meidät. One Footin Pikkujoulut ja Shimaanin tuuletus.Loheksen nappaat Jyppilästä kyytiin ja miut poimitte matkalla. Sopii tämä järjestely kuulemma Banille,vaikka en vielä ole kysynytkään.Mihinkään ei lähetä Treeltä, mulla on siellä silloin Miitingi ja pakko kuulemma olla paikalla..
Schimanski76 wrote: Epsooseen mennään silloin.18.11.2011. Juuri kutsuin meidät. One Footin Pikkujoulut ja Shimaanin tuuletus.Loheksen nappaat Jyppilästä kyytiin ja miut poimitte matkalla. Sopii tämä järjestely kuulemma Banille,vaikka en vielä ole kysynytkään.Lohes on hevin soitossa jossain päin Eurooppaa tuolloin. :( / tai siis :), mutta joka tapauksessa en maisemissa.
"can u put feet on a car 4 me?" - x mr gamer 23
"you mean the one foot logo or what?" - lohes
"foot ticklish" - x mr games 23
Ei mulla muuta.