Forum - Recent Posts
Paljon on autoja juu Clubilla nyt jo... Lempparit grippi puolen laitteetkin löytyneet jo sieltä, mutta riftin puolelta ei mikään kolahtanut... Kai se mun tyyli on sitten jotakin niin käsittämätöntä että paras vain tehdä omat tunet :)
En mie niitä kaikkia ole testanna ja mutruutus autoja en hipasekkaan, anteeksi vain arvon luisuttelijat. En vain osaa sitä minä.
Täällä on liikaa forssasta kuvia menen pois!
EMM
Hulli,ihan liekeissä.
Mitäs säätöä minun uusimpaan mustaan M vitoseen?
Finski fani wrote: Son käyny jo. ^Tshihihih^Sfinski, ei kerrota kaikille!
Minäpä annan tässä nyt vähän palautetta muutamista autoista mitä tuolla on. Ei saa sitten imasta hernettä nenukkiin.
Nikden C425 luokituksen Civic. Eturenkaan paineet pienemmälle. Nousee paineet liian yles. Ja S2K meinaa karata kaasua nostaessa kesken mutkan. Muuten ovat hirmu hyvät kyllä. Ainakin äänimaailmalle just eikä melekein.
Ja kenen lie on E92 A600 BMW. Se ei halua mennä suoraan. Vai onko se drifteri?
Ja sitten semmosena yhteisenä kaikille. Ne grippi puolen autot vois laitella siihen luokkansa maksimi PI arvoon kivasti.
Minen sinne mitään omia sätöksiäni kylläkään tule laittelemaan ikuna, on niin hirveitä kikkareita.
Ja nyt palautetta annettuani ^carcuun^
savulohi wrote: Kävisitkö?Son käyny jo. ^Tshihihih^
vaiski75 wrote: AAARRGH, VIEKÄÄ SE POIES!Kävisitkö?
AAARRGH, VIEKÄÄ SE POIES!
TehBigBunny wrote: Meikit päällä ? Oota vuan aamuun ...!http://jk.servut.us/wp-content/plugins/rss-poster/cache/be2d3_tuksu270209PP_vi.jpg!
TehBigBunny wrote: Meikit päällä ? Oota vuan aamuun ...!http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRVnuavfG3Gawl4heYuvoz5Ao4AIo-sSPnLV-3BqU8a0il2BhL1jw!
Siis jotain aivan kauheeta lagitusta vaikkapa Rivalssien lataus tällä hetkellä...
El PiNk DeViL wrote: Ihan hyvältä näyttää tällä hetkellä! :)Meikit päällä ? Oota vuan aamuun ...
zattwy wrote: Mielenkiinnolla odotan ekan SM-kauden ja Jokkiksen osanottajien määristä. Oishan se kivaa jos olis vaikka 50 osallistujaa johonkin kisaan eksyis, ehkä useimminkin.+ ONE FOOT S2000 skabat! Vai oliko ne Sfäden skabat, tietä sitten.. Mie ainakin halluun ajaa sillä kowasti..
Mielenkiinnolla odotan ekan SM-kauden ja Jokkiksen osanottajien
määristä. Oishan se kivaa jos olis vaikka 50 osallistujaa johonkin
kisaan eksyis, ehkä useimminkin.
Ihan hyvältä näyttää tällä hetkellä! :)
Storkki wrote: Pääsenkö mie clubiin vai olenko liian tuntematon jäsen?Toki toki.
hulluseon wrote: Röökin poltto loppuu, sitten pääset.Itseasiassa oon ollu pari päivää ilman :) Saa nähä sorrunko, toivottavasti en.
Storkki wrote: Pääsenkö mie clubiin vai olenko liian tuntematon jäsen?Pääset.