Forum - Recent Posts

hulluseon

hulluseon 14.10.2011 in SM-liiga ja jääkiekko yleisesti

HIFK-KalPa - voiton avain Kuten todettu, HIFK:n viisikkopelaaminen ei ole ollut odotetulla tasolla. Joukkue on elänyt vahvan ylivoiman turvin. Tänään pedot yrittävät varmasti hiillostaa kuopiolaisia, jotta näiden hermokontrolli pettäisi. Mikäli KalPa pelaa ehyen ottelun ilman notkahduksia, niin HIFK on heikoilla. KalPan kokoonpanosta puuttuu tärkeitä pelimiehiä, mutta se ei ole menoa haitannut. Mikäli vieraiden jalka liikkuu totuttuun tahtiin ja hermot pysyvät kurissa, niin vierasvoitto on todella lähellä. MTV3.fi-tulosveikkaus: KalPa on hienoinen suosikki: 2-4. No jaa
Latetzki

Latetzki 14.10.2011 in Forza 4

DarkWarjo wrote: mun mielestä tota rahaa tulee just soppelisti, ei tarvii sataa vuotta hakata et saa tunetettuu auton tms.
Samaa mieltä tuosta.
DarkWarjo

DarkWarjo 14.10.2011 in Forza 4

mua vituttaa ku tokeneil ostettui autoi ei voi myydä AH:ssa... mun mielestä tota rahaa tulee just soppelisti, ei tarvii sataa vuotta hakata et saa tunetettuu auton tms. mut ei kuitenkaa nii paljoo et sais heti ostettuu kalleimmatki kopit talliin..
Astro 247

Astro 247 14.10.2011 in Forza 4

yksi huono juttu on OMASTA mielestä se että rahaa ja autoja saa liiaan nopiaa ja helposti.. =/
FINBULLET

FINBULLET 14.10.2011 in Forza 4

Uutta autoo tulee joka välissä.Hyvä hyvä.
DarkWarjo

DarkWarjo 14.10.2011 in Forza 4

MrD St Jimmy wrote: Huhhuh toi AI osaa vetää välillä röyhkeästi. Pari kertaa jo pyöräyttänyt mut kun olen nätisti ohi mennyt.
osa myös osaa väistää sua jos oot ohittamassa ja tuntuvat tekevän virheitäkin toisinaan, mut ai:n töniminen on edelleen ku taistelis tuulimyllyjä vastaan...
RauhaMees

RauhaMees 14.10.2011 in Forza 4

Jeejee. Ei tuu forza varmaa tänää. CDON:sta tilasin ja illmoitus oli että tänää tulee. Tiedä sitten. Mie kestän viikonlopun kuin mies ja odottelen rauhassa. Sehän on vain peli :)
Astro 247

MrD St Jimmy wrote: Huhhuh toi AI osaa vetää välillä röyhkeästi. Pari kertaa jo pyöräyttänyt mut kun olen nätisti ohi mennyt.
reilu peli ei ikinä ole oikein robottien kanssa...
MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 14.10.2011 in Forza 4

Huhhuh toi AI osaa vetää välillä röyhkeästi. Pari kertaa jo pyöräyttänyt mut kun olen nätisti ohi mennyt.
BlueMasto

BlueMasto 14.10.2011 in Forza 4

Jumat tsuikka ne on tehny hienoks Fujimi Kaidon! :P
Mace

Mace 14.10.2011 in Forza 4

Eipä saaneet Markantalostakaan tänne julkkariksi, en sitä kyllä sitä odottanukkaan, mutta pieni tunne oli että tuliskohan. Nyt tuntuu siltä ettei tule vielä maanantainakaan.
vaiski75

vaiski75 14.10.2011 in Forza 4

FGB Mudi wrote: Verkkokauppa petti mua, ei toimittanut Forzaa julkkariksi :D Mitenkähän mahtaa olla tuon palautuksen kanssa Verkkokaupalle ? Ahvenanmaalta tilattu... Onnistuukohan edes ? Aattelin jos hakisi viellä tänään ihan kylmällä valuutalla Forzan kaupasta...
Palautusoikeus on 14 päivää, jokaisessa tuotteessa ja se tarkoittaa myös nettikauppaa.. Jos haluat vielä hyvän omantunnon, niin soitat ja sanot että Böxi meni särki ja en tee pelillä mitään..
Mudinski

Mudinski 14.10.2011 in Forza 4

Verkkokauppa petti mua, ei toimittanut Forzaa julkkariksi :D Mitenkähän mahtaa olla tuon palautuksen kanssa Verkkokaupalle ? Ahvenanmaalta tilattu... Onnistuukohan edes ? Aattelin jos hakisi viellä tänään ihan kylmällä valuutalla Forzan kaupasta...
x Mr Grey x fin

x Mr Grey x fin 14.10.2011 in Varoitus AH käyttäjille

Välttäkää laittamasta hintoja liian korkeaksi myydessänne tuneja,maaleja,autoja yms. Forza sivuilla on viime aikoina valitettu banneista,koska hakkeroidut tilit ovat ostaneet niitä likaisilla creduilla. Eli jos laitat esim.maalit myyntiin 500.000 cr ja joku häksäävä pelaaja ostaa sen niin myös myyjä tullaan bannaamaan. Katsokaa Forza motorsport.net
jEsm0

jEsm0 14.10.2011 in Ajovälineesi + tapasi

eihän sitä koskaan tiiä
Astro 247

FINBULLET wrote: Ne menee suoraan talliin.
mistä löytyy ford ka...
Alchemist FI

Alchemist FI 14.10.2011 in Forza 4

Ei tullu ei, no maanantaina si.
FINBULLET

FINBULLET 14.10.2011 in Forza 4

Ne menee suoraan talliin.
Astro 247

miten mä saan noi autot tuolta FM3 sesta ku siin tuli et mul oli ne ni ne giftas ne mulle sit ku olin vielä lvl50 et saisin siit pari autoo mutta sittenkun katson viestit ei ole siellä mittään
BlueMasto

BlueMasto 14.10.2011 in Forza 4

Oli pakko käydä ostaa gigantista ku kerra ei saatana pysty Microsoft toimittamaan! :) // Pitää pistää myyntiin se Forza 4 joka tulee ens viikolla.