Forum - Recent Posts
Markantalosta pistin itekki LCE:n ennakkoon, sähköpostiin tuli vaan "kuitti" ei muuta kuulunu...
Sunsh1ne FI wrote: Onko kukaan kuullut Markantalosta mitään? Mulla ei ole edes käsittelypäivämäärää näkyvissä LCE-tilauksen kohdalla :D Noh, Dark Souls ja Dead Island sen verran kesken että tekemistä riittää.Tuli vaan että jostain on lähtenyt ja kuljetusliike Brev(?) hoitaa toimituksen. Sekin viittaa johonkin ruotsalaiseen firmaan ja jokuhan tuossa sanoi että niiden keskusvarasto taitaa olla Ruotsissa. Kyllä on hanurista tuo touhu, turha tilata tuoltakaan enää mitään jos on joku kovempi julkaisu.
Mitenkäs paska tuo Mad Catzin Wireless Force Feedback ratti on joka maksaa 199€?
Onko kukaan kuullut Markantalosta mitään? Mulla ei ole edes käsittelypäivämäärää näkyvissä LCE-tilauksen kohdalla :D Noh, Dark Souls ja Dead Island sen verran kesken että tekemistä riittää.
Kusti kävi ja eikun lataan.
Eräillä sentään on jo se peli...
Ensin kesti asennuksessa ja sitten LCE sisällön lataamisessa :D
Menkää ihmiset töihin!
Piinaavaa odotella kun asentuu tonne kovalevylle.
Autosta kuuluu huuteloa tänne asti ... hassua miun mielestä se kuullostaa ihan Sfäden käpylehmältä.
Baniikissa mie olen vaan ahminut Arnoldin donitseja ja nyäkkäilly ... tässä hommassa kestää ...
"rFactor 2 Trailer - World Premiere":http://www.youtube.com/watch?v=_1i9DNScRTI
ilttu viel pari tuntii odottamist sit pääsee pelaa omnom.
No LOL joku Clarkson höpöttelee miun telkkarissa. :)
Äkkinäinen laiskaksi tätä meidän Jassolaamasta väittäisi...
^Pikkusen menen Sfäden taakke piiloon^
Päivitetty:
8.10 JUN Race intake PI 468
9.10
Race pistons
Race oil and cooling
Race driveline
Race exhaust
Race displacement
Race flywheel
Race clutch
Race valves
PI 585
Osasia laiteltu.
Sport Valves
Race Camshaft
Race Weight Reduction
Race Driveline
PI 585
Race fuel,exhaust,pistons ja rengasta leviäx.
PI 554
80km päässä mulle lähin kauppa josta Forza 4:n saa. Mutta minä en ole itkenyt koska se tulee, kun siitä olen varma ettei tälle viikolle tule.
Mä en ymmärrä tota itkemistä siitä että posti ei kulje ja kaupat ei toimita ajoissa.. Käykää hakemassa sieltä kaupasta niin varmistuu se perille tuleminen 100% varmasti.
God jul til alle små gutter!
Ei näy postiautoo perk....