DarkWarjo
26.02.2014 in
Yleinen v*tutus topic
FINBULLET wrote:
Yksinäisyys on perseestä.Näin karma kosti mulle.Nyt sit jäin yksin.
No voe paska :/ ikävä homma. Ei oikee osaa muuta sanoo ku et koitaha jaksaa.
jimmykojootti
26.02.2014 in
Ei mulla muuta
2-tahti moottorin taidetta :)
!https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/t1/1947685_10202079974977945_1970294138_n.jpg!
EMM
bizarretrip
26.02.2014 in
F4SM Kausi 10 - Tuumailut
Koitin treenata nyrreä, kolmen kopituksen jälkeen annoin periksi.
villek00
25.02.2014 in
Yleinen v*tutus topic
FINBULLET wrote:
Voimia timpalle!!
FINBULLET
25.02.2014 in
Yleinen v*tutus topic
HLR Juggernaut
25.02.2014 in
F4SM Kausi 11 - Säännöt
En vielä paljoo testaillu, mutta veikkaan että honda saattaa olla mun suosikki...Seat ja Vauxhall omassa listassa niitä jotka eniten kiinnostaa.
KKNGS
25.02.2014 in
F4SM Kausi 11 - Säännöt
hulluseon wrote:
Petun valinta on jo tehty
?
!http://i2.minus.com/j2Sp0MAOmhq3u.jpg!
(kuva otettu joskus vuonna 2012)
hulluseon
25.02.2014 in
F4SM Kausi 11 - Säännöt
Petun valinta on jo tehty
Rusty McSteele
25.02.2014 in
F4SM Kausi 11 - Säännöt
KingPlayer10 wrote:
ootsää ny vittu tosissas näiden autojen kanssa...
Ihan hyviä autoja ovat.
Latetzki
25.02.2014 in
Assetto Corsa
Rayha300 wrote:
En suosittele ostaa steam giftejä. Banaani varoitus
Kysyin tuolta kaupasta tuota asiaa ja ne vastasi että pelit toimitetaan lahjana vain silloin kuin heillä ei ole antaa heti latauskoodia eikä ostaja riskeeraa tunnustaan tuolta ostaessa.
TTJK107
25.02.2014 in
F4SM Kausi 11 - Säännöt
KingPlayer10 wrote:
Kyllä munmielestä Puntokausi oli kyllä ihan hauska, siitä en tiiä kuinka hauskoja nämä on.
RauhaMees
25.02.2014 in
F4SM Kausi 11 - Säännöt
KingPlayer10 wrote:
kykykyll se ny taitaa olla tosissaan. Eco autoilu nääs valtaa virtuaali piiritkin...
KKNGS
25.02.2014 in
F4SM Kausi 11 - Säännöt
THE FRC
24.02.2014 in
F4SM Kausi 11 - Säännöt
HLR Juggernaut wrote:
pikatarkistus... Minä en näe siivistä mainintaa. tarkoittaako tämä että olisivat sallittuja?
Hyvä havainto. Eivät ole, unohtui tuosta ohjeesta.
Ac3Way
24.02.2014 in
Playstation 4
Tänään tuli vihdoin PS4 kotiin muutamien viikkojen odottamisen jälkeen. NBA2k14 olikin hyllyssä jo odottanut perjantaista asti. Resogun piti heti ostaa PS Storesta ja onhan se ihan pirun koukuttava peli. Assassins Creed IV: Black Flag tulee varmaan vielä tällä viikolla ostettua ja sitten pitää tietenkin kokea Outlast ja ladata se PS+ käyttäjälle ilmaiseksi.
Pikku hiljaa alkaa vuoden aikana tulemaan niitä hyviä pelejä sieltä ja eiköhän niitä autopelejäkin ole vielä tulossa. Project Cars ja Dirt 4 ovat ainakin oman odotuslistani kärkipäässä. Muista peleistä Witcher 3, Metal Gear Phantom Pain ja mahdollisesti GTA V, jos se tulee PS4:lle.
Ohjain on hyvä ja pidän siitä tosi paljon, mutta en usko sen olevan niin hyvä autopeleissä mitä oli Xbox 360:sen ohjain. Toki Xbox Onen ohjain on vielä parempi autopeleissä, kun löytyy ne tärinämoottorit liipasimista.
Pitää tutustua lisää tähän laitteseen sekä sen tarjoamiin palveluihin sekä ominaisuksiin.
jimmykojootti
24.02.2014 in
Playstation 4
PSN: Jimmykojoott1
Veli sai tuon pleikan muutama viikko sitten, ja koska tämä asustelee tässä kotosalla aina arkiviikot, niin tulee itekki sitte välillä tuolla pelailtua. Ainoa peli on AC4. Oma mielipide laitteesta on että ei ainakaan tällä pelivalikoimalla juuri erotu edellisen sukupolven laitteista oikeen millään lailla, en toki ole tutustunut kaikenmaailman erikoisominaisuuksiin, mutta pelaamisessa en huomaa mitään mullistavaa, ja eikös nämä pelikonsoleiksi kutsutut ole sitä varten alunperin tehty. Toki eiköhän näilläkin taideta jo Facebook ja Instagram päivittää, sekä nämähän keittää jo aamukahvitkin, ainakin amerikan versioissa...
Ac3Way
24.02.2014 in
Playstation 4
!http://www.sticktwiddlers.com/wp-content/uploads/2013/08/sony-ps4-promo-banner.jpg!
Playstation 4
Sony Computer Entertainment
Julkaisupäivä
29.11.2013
PSN:
BandW1897 = Ac3way
Jimmykojoott1 = jimmykojootti
keemohbeats = Eeegac
Punttipena = joonas6
vellipierse = velliperse
Latetzki = Latetzki
Voin laittaa tähän avausviestiin listan teidän PSN tunnuksista, mikäli haluatte sen ilmoittaa muille. Täydennän avausviestiä myöhemmin hieman kattavammaksi.
HLR Juggernaut
24.02.2014 in
F4SM Kausi 11 - Säännöt
pikatarkistus... Minä en näe siivistä mainintaa. tarkoittaako tämä että olisivat sallittuja?