Forum - Recent Posts

Nikde

Nikde 02.02.2014 in F4SM Kausi 10 - Tuumailut

1:37.494 toistaseks paras aika. Mistä toi sekunti pitäs nykästä???
KKNGS

KKNGS 02.02.2014 in F4SM Kausi 10 - Tuumailut

jaa-a... kuinkahan monta kertaa meikäläinen täällä kopittaa... mitsupiskillä paras aika kolmen kierroksen ajelusta 1:40 pintaan.
hulluseon

hulluseon 02.02.2014 in Ei mulla muuta

TTJK107 wrote: Kai sää ees sait siltä?
FRC:n perinteen mukaan joko potkun munille, käsilaukusta naamaan tai poliisit perään.
HLR Juggernaut

HLR Juggernaut 02.02.2014 in F4SM Kausi 10 - Tuumailut

Mistä hitosta ne noita aikoja tekee kun kolme sekuntia jää hetkessä... Matalaan 1:39, mä saan ton taipumaan mutta siihen se sitte jääki.
DonRandom

DonRandom 02.02.2014 in F4SM Kausi 10 - Tuumailut

1;43.434 :)
TTJK107

TTJK107 02.02.2014 in Ei mulla muuta

Rayha300 wrote: Holy shit tais mennä hieman yli rajan toi eilinen juominen. Rajanahan noin pyöreesti on 2-3 tölkkii perus 4-5% juomia. Noh, ilta me alotettiin klo 20 omilla vodka appelsiini sekotuksilla. Mentiin yhteen baariin ja olin päättäny, että juon vaa kaks drinkkiä koska raja. Noh tietenkin se kaks sitte veny hieman ja klo 3 aamuyöstä lähettiin pihalle. Kaikki bussit oli jo monta tuntii sitten menny joten 4 mailia kävelyä tuli käveltyä sitten päivän päätteeks. Mutta kaikesta huolimatta oli ihan pirun mukava ilta. Emm tällä kertaa
Kai sää ees sait siltä?
sjamy

sjamy 02.02.2014 in Ei mulla muuta

Nyt sitä on taas saatu vapautettua aivojen dopamiini ja endorfiinit kertaheitolla, ja musiikki on ainoa keino pysyä selväjärkisenä. Huomiseksi pitää tehdä n. 20 sivua dokumenttiä. Aivot bugittaa. Räyhä tuli mun uniin. Emm.
HLR Juggernaut

HLR Juggernaut 02.02.2014 in Ei mulla muuta

köpöbugi
HLR Juggernaut

HLR Juggernaut 02.02.2014 in Ei mulla muuta

Ittellä köpöpleiri oli kesällä ni ei voi pakkasista valittaa siltä ajalta. 5 päivää eli neljä yötä, Ei paha rasti. Loppusota oliki sitte talvella 12 päivää, eli 11 yötä niksulandian maastossa, mennen tullen PASIn perässä, ja niin paljon rojuu mukana, et perässä oli pakkasta koko Helsinki-Niinisalo-Helsinki reissun ajan. Lämpötila kyseisellä aikavälillä -15C - -35C en ois vaihtanu kyllä paikkaa niitten kans jotka kuorkin lavalle pääty. Ai niin mut mähän olin Spolle, ja karkasin leiriltä kuuen päivän jälkeen bussilla, kun iski Santahaminan paratiisisaren vartiovuorot päälle.
Mace

Mace 02.02.2014 in Ei mulla muuta

Alfa pitäs viedä Team F40:lle Nokialle katottavaks, pienimuotoinen sähkövika. Liike luvannu maksaa korjauksen (koska vika oli jo heti ostopäivänä) Tässä vaiheessa tulee taas toi intti vastaan, Team F40 on MA - PE auki. Itellä on vapaita PE (ilta) - SU. (toki varmaan jonkinmoisen lomapäivän saa säkällä anottua.. jos saa..) Missähän välissä tota minnekkää kerkiää viemään, ja vielä kun ei keksi oikein ketää tuttuakaa joka sitä kerkiäis/pääsis viemään. EMM
RauhaMees

RauhaMees 02.02.2014 in Ei mulla muuta

Holy shit tais mennä hieman yli rajan toi eilinen juominen. Rajanahan noin pyöreesti on 2-3 tölkkii perus 4-5% juomia. Noh, ilta me alotettiin klo 20 omilla vodka appelsiini sekotuksilla. Mentiin yhteen baariin ja olin päättäny, että juon vaa kaks drinkkiä koska raja. Noh tietenkin se kaks sitte veny hieman ja klo 3 aamuyöstä lähettiin pihalle. Kaikki bussit oli jo monta tuntii sitten menny joten 4 mailia kävelyä tuli käveltyä sitten päivän päätteeks. Mutta kaikesta huolimatta oli ihan pirun mukava ilta. Emm tällä kertaa
Mace

Mace 02.02.2014 in Ei mulla muuta

MrD St Jimmy wrote: Taitaa olla se +-0 astetta lähempänä tossa viikolla (ainakin meillä). Saa olla kamat märkinä. Ite pidän enemmän -10-15C pakkasesta. Pakista syöminen nyt ei oo koskaan vituttanu koska pakkipussit ja ilmanen ruoka maistuu aina. Ihmetyttää vaan että kuka siihen luhaan on haarukan keksiny kun sillä ei tee mitään muuta kuin sämpylän leikkaamista. Veitsi toisessa päässä olis paljon käytännöllisempi. Niinisalo Raskas Raketinheitinpatteri. Suklain patteri ja ammuskellaan RK:lla yhtä paljon kuin 3. jääkärikomppania. 88/100 pojoo tuli viimeksi kyykystä ammuttua ja kääntyvissäkin oli kaikki mukavasti taulussa jossa ei tainnut moni onnistua. "Nautinnollisinta" tähän asti on ollut cooperin juoksu -19C pakkasessa ja vitullinen flunssa, mutta kävi vielä vähän sääliksi seuraavava päivänä juoksevia kun pakkanen lähenteli jo -25C. Oli keuhkot hellänä pari päivää ja lihaskuntotestikin tuli kuumeessa vedettyä. EMM
Juu, ei varmaa iha nii kylmä nyt ole. Tähän asti ollu jatkuvasti vaan odottamista yms nii tullu vähä vilpone vaikka oli koko kaappi päällä. Pakista syöminenki on mahtavaa sillon ku on pirun nälkä, mutta oma luha ei vaa suostu pysyyn ollenkaa suoras vaan taittuu aina kasaan syödessä. Coopperi juostii kans jonkimmoisessa pakkases, täysiä päästin menee ja yli viikon flunssahan tässä on sen jälkee ollu.
TTJK107

TTJK107 02.02.2014 in Ei mulla muuta

Rayha300 wrote: En oo humalas tai mitää. 7 drinkki menossa ja meno on jännä. Kaks kappaletta saksalaisii misuja menossamukana nii ei voi valittaa. Emm
Jaaa-a, tais räyhällä olla pitkä yö jyystämisen merkeissä, varmasti sai laatunaisia. Hieno homma, paina paina!!
MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 02.02.2014 in Ei mulla muuta

Macela wrote: Parin päivän päästä: Mosaleirillä 2 yötä mettäs -20C, pakista syöden ja tetsaten ttusaatana. >( EMM
Taitaa olla se +-0 astetta lähempänä tossa viikolla (ainakin meillä). Saa olla kamat märkinä. Ite pidän enemmän -10-15C pakkasesta. Pakista syöminen nyt ei oo koskaan vituttanu koska pakkipussit ja ilmanen ruoka maistuu aina. Ihmetyttää vaan että kuka siihen luhaan on haarukan keksiny kun sillä ei tee mitään muuta kuin sämpylän leikkaamista. Veitsi toisessa päässä olis paljon käytännöllisempi. Niinisalo Raskas Raketinheitinpatteri. Suklain patteri ja ammuskellaan RK:lla yhtä paljon kuin 3. jääkärikomppania. 88/100 pojoo tuli viimeksi kyykystä ammuttua ja kääntyvissäkin oli kaikki mukavasti taulussa jossa ei tainnut moni onnistua. "Nautinnollisinta" tähän asti on ollut cooperin juoksu -19C pakkasessa ja vitullinen flunssa, mutta kävi vielä vähän sääliksi seuraavava päivänä juoksevia kun pakkanen lähenteli jo -25C. Oli keuhkot hellänä pari päivää ja lihaskuntotestikin tuli kuumeessa vedettyä. EMM
sjamy

sjamy 02.02.2014 in Ei mulla muuta

Siellä ne saksan tytyt viihdyttää räyhää.
RauhaMees

RauhaMees 02.02.2014 in Ei mulla muuta

wuhuuuuuuu!
sjamy

sjamy 02.02.2014 in Ei mulla muuta

Giniä oli pullo, ei ole enää. Emm.
RauhaMees

RauhaMees 02.02.2014 in Ei mulla muuta

En oo humalas tai mitää. 7 drinkki menossa ja meno on jännä. Kaks kappaletta saksalaisii misuja menossamukana nii ei voi valittaa. Emm
Mace

Mace 02.02.2014 in Ei mulla muuta

hulluseon wrote: Anteeksi mitä? Kokonaiset kaksi yötä? Mitähän tähän nyt sanos sitten, jotain kannustavaa kenties pitäisi keksiä, mutta kun ei pysty. Ei kun pystynpäs. LOPETTAKAA SE SAATANAN RUIKUTUS SIELLÄ INTISSÄ!!! Ei mulla vittu muuta.
No sori hei.. Tullaa olemaan kyllä pitempiäki leirejä myöhemmin, mutta ei nyt vaan yksinkertasesti kiinosta leikkiä sotaa ja tota teatteria sekä rämpiä mettässä edes kahta yötä/kolmea päivää. Mieluummin nytkin tekisin töitä ja tienaisin rahaa taikka opiskelisin. EMM
Rusty McSteele

Rusty McSteele 02.02.2014 in Ei mulla muuta

hulluseon wrote: Kokonaiset kaksi yötä?
Juu vissiin viis päivää eli neljä yötä oltiin. Ja ei se nollakeli+ räntää kauheen kiva sekään ollut : (