Forum - Recent Posts

TehBigBunny

TehBigBunny 09.09.2011 in PPPP

Olkaa hilijempää mie katon maaottelua.
TJP27

TJP27 09.09.2011 in SM-liiga ja jääkiekko yleisesti

Schimanski76 wrote: Saipa-Kalapa 0-2 Vipo tyhjiin.
vielä ku saipasta löytyis niitä tekijöitä, maalin tekijöitä... ei auta puolustus, jos hyökkäys ei hoida hommiaan...
zattwy

zattwy 09.09.2011 in SM-liiga ja jääkiekko yleisesti

Schimanski76 wrote: Saipa-Kalapa 0-2 Vipo tyhjiin.
Laitoin Hullulle onnen logon ja se toimi. Se ei ole vaan huomannu sit viel. Vaikka boxilla häärii hän.
savulohi

savulohi 09.09.2011 in PPPP

Usko itekkään nämä Sfiiksi- ja Sfäiskimiähet itseään. Sanon vaan.
FINBULLET

FINBULLET 09.09.2011 in PPPP

!http://www.flixya.com/files-photo/s/a/n/sandeepr2248012.jpg!
Schimanski76

Schimanski76 09.09.2011 in PPPP

vaiski75 wrote: Shhh.. ^Mä olen selvinpäin ja ketään ei saa tietää sitä, multa menee muuten maine..^
^Sama homma.Shhh Shhh..^
Finski fani

Finski fani 09.09.2011 in PPPP

Pottae wrote: Ompash tylysäää..
On
vaiski75

vaiski75 09.09.2011 in PPPP

Shhh.. ^Mä olen selvinpäin ja ketään ei saa tietää sitä, multa menee muuten maine..^
Schimanski76

Schimanski76 09.09.2011 in SM-liiga ja jääkiekko yleisesti

Saipa-Kalapa 0-2 Vipo tyhjiin.
Ac3Way

Ac3Way 09.09.2011 in Dirt 3

Tämä on kyllä ihan hullun hyvä peli, sika hauska varsinkin. Voisi Turn10 pojat ottaa vähän mallia.
DarkWarjo

DarkWarjo 09.09.2011 in PPPP

Pottae wrote: Ompash tylysäää..
On
Pottae

Pottae 09.09.2011 in PPPP

Ompash tylysäää..
hulluseon

hulluseon 09.09.2011 in PPPP

Niin tosiaan. Perjantai kevennys. Dumpperi nurin. Tosin ei minun ajamana.
FINBULLET

FINBULLET 09.09.2011 in PPPP

Off road peli ois hauskaa vaihtelua rata-ajolle.Sais möngertää metsissä ja savanneilla.Muta ja lika roiskuis.Se vois olla semmonen hiekkalaatikko tyyppinen peli. !http://www.viherpojat.fi/img/offroad1.jpg!
Pure Black40

Pure Black40 09.09.2011 in Yleinen keskustelu autoista

"Porsche 991 Web Special":http://www.porsche.com/microsite/911/flash/default.aspx?language=en&market=INT&pool=international&instance=926&width=1525&height=858&deeplink=&startWithLogin=false 8)
Myyttirotta

Myyttirotta 09.09.2011 in FRC:n kokki korneri

Possunsuikale pata 800g maustettuja possunsuikaleita sipuli soijaa neljännes-puoli pakettia koskenlaskijaa 1 tl jauhettua inkivääriä 1 tl jauhettua paprikaa purkki kermaa maun mukaan cyannepippuria pippuria suolaa Ruskista suikaleet pannulla. lisää sipuli sekaan hetken päästä. kaada suikaleet & sipali kattilaan. hauduta kannen alla n. 10 minuuttia miedolla lämmöllä. lisää mausteet. Hauduta kannen alla n. 40 minuuttia, lisää kerma & juusto. Hauduta vielä 10-15 minuuttia. Tarjoile mieltymyksen mukaan perunamuusin, riisin tai keitetyiden perunoiden kera. NOMNOMNOM.
TJP27

TJP27 09.09.2011 in FRC:n kokki korneri

hulluseon wrote: Tiätsä lohes tuon Partasen? Haccaa sata nolla muiden lihikset. Jennikin sano niin.
eikös partanen oo aika legenda kalakukkojen kautta?
savulohi

savulohi 09.09.2011 in FRC:n kokki korneri

Hullu: Tiiän sen, Kuopion miähet on niitä joskus hehkuttanu mutta ei ole ollut kunnia maistaa. :( Ei taida vaan täältä Jkl:n suunnilta löytyä, en muista ainakaan nähneeni vaikka aika hyvin oon perillä paikallisesta lihapiirakkaskenestä. // TJP: siitä kauppatorilta tuli napsittua. Mie viitisien vuotta asustin, 2008 muutin tänne Jkl:ään takas.
TJP27

TJP27 09.09.2011 in FRC:n kokki korneri

savulohi wrote: ^ Vety on äärimmäisen kova tuote. LePRan aikoina putos aiiiika monta siitä torilta. BTW Lihapiirakan ystäville suosittelen lämpimästi mikkeliläisen Siiskosen Kotileipomon tuotteita. Tanakkaa tavaraa kerrassaan. Hiljattain ovat rantautuneet tänne Jkl:ään muutamaan markettiin. On hyvä tämä.
pitää testata, kunhan vastaan tulee.. aina kiva tutustua uusiin herkkuihin mitä eri kaupungeilla on tarjottavana satamatorilta vaikos kauppatorilta vedyt(tosin laatu on varmasti sama)? P.S. noin 20 vuotta siellä asustelin E: itseasiassa koko jkl on muuten tuntematon, ku se ohitustiä ja sen l'heisyydessa olevat marketit yms. huoltsikat... pitäis joskus lähtee ihan vierailulle, ku oon paljon hyvää kuullut siitä kaupungista useilta henkilöiltä
hulluseon

hulluseon 09.09.2011 in FRC:n kokki korneri

Tiätsä lohes tuon Partasen? Haccaa sata nolla muiden lihikset. Jennikin sano niin.