Forum - Recent Posts

villek00

villek00 06.09.2011 in Ammattisi/Koulutuslinjasi/Työsi yms.???

Päivitys omaani: Automeikkarina toimin nykyisin, ja koulut on vieläkin vaiheessa :)
savulohi

savulohi 06.09.2011 in PPPP

En piru vie osta, kalliiksi on tullu tämä rontti jo muutenkin. Mutta minä kysyn jos sille kävis joku noista vanhoista rikkinäisistä. Tuskin kelepaa.
Ac3Way

Ac3Way 06.09.2011 in PPPP

Ostat sille oman mikin niin se huutaa takaisin...eiku siis pureksii sitä.
savulohi

savulohi 06.09.2011 in PPPP

Lainkaan hyvä tämä kissani Musta-Mauri. Kolmannen kuulokejohdon popsi paskiainen poikki, boxin mikkijohtoja on menny kaks. Jännä on, että muut johdot se jättää rauhaan mutta nämä kaks tyyppiä kelpaa terrorisoitavaksi. Huuvvot sai.
RauhaMees

RauhaMees 06.09.2011 in Ammattisi/Koulutuslinjasi/Työsi yms.???

Ac3Way wrote: Turhin koulutus koskaan, itsellä löytyy datanomin tutkinto taskusta. Tänä vuonna lopetin Liiketoiminnan logistiikan koulutusohjelman opiskelemisen ammattikorkeassa, eihän siinä mennyt kuin 4 vuotta hukkaan.
Mä oon opiskelemassa datanomiksi :) mutt en mäkää täst hyödy ku pikkasen. Jatko-opinnot on helpommat kun käyn tän koulutuksen. Katsos kun meinaan kouluttaa itteni jotenkin että pääsen pelifirmoihin töihin :)
Mace

Mace 06.09.2011 in Ammattisi/Koulutuslinjasi/Työsi yms.???

Ac3Way wrote: Turhin koulutus koskaan, itsellä löytyy datanomin tutkinto taskusta.
Joo vähäsen samaa mieltä kyllä.. olin kovasti menos Hämeenkyröön autopuolelle, mutta opinto-ohjaajat ja muut sai mut ylipuhuttua tonne..
Ac3Way

Ac3Way 06.09.2011 in Ammattisi/Koulutuslinjasi/Työsi yms.???

I JMM94 I wrote: En olekkaa tänne vielä laittanukkaa mitää. Datanomi linjalla mennään, toista vuotta...
Turhin koulutus koskaan, itsellä löytyy datanomin tutkinto taskusta. Tänä vuonna lopetin Liiketoiminnan logistiikan koulutusohjelman opiskelemisen ammattikorkeassa, eihän siinä mennyt kuin 4 vuotta hukkaan.
savulohi

savulohi 06.09.2011 in Ammattisi/Koulutuslinjasi/Työsi yms.???

Emäntäkoulussa vesilinjalla. Muinoin intin jälkeen olin pari vuotta metallihommissa, viimeiset n. 7-8 vuotta monenmoisten myyntiorganisaatioiden huorana ja sittemmin kouluttajana/rekrytoijana/päällikkönä. Keväällä tuli mitta täyteen 24/7 duuniin ja hotellielämään, otin kylmästi loparit enkä ole katunut päivääkään vaikka seurauksena pitää tällä hetkellä joka kaheksanmarkkanen laskeakin. Tärkeä oppi tuli tästä, eli raha ei lopulta merkkaa yhtään mitään kunhan leipää on torpassa. Seuraava etappi on graafinen tai audiovisuaalisen viestinnän koulutus, jonka jälkeen on alalla jo työskentelevän kaverini kanssa suunniteltu yrityksen perustamista. Yks opiskelupaikka jo olikin tuossa, mutta työkkärin apinat veti henkselit yli joten tammikuussa toivon mukaan uutta matoa koukkuun. Oho tulipas pitkä. Noh, wanha miäs.
Pure Black40

Pure Black40 06.09.2011 in Ammattisi/Koulutuslinjasi/Työsi yms.???

Peruskoulu! ^Ja tääkin piti tänne ilmoittaa :(^
Mace

Mace 06.09.2011 in Ammattisi/Koulutuslinjasi/Työsi yms.???

En olekkaa tänne vielä laittanukkaa mitää. Datanomi linjalla mennään, toista vuotta...
Finski fani

Finski fani 06.09.2011 in Inspis

Nuista vois saaha jotain aikaseksi: !http://images2.layoutsparks.com/1/95602/teal-fairy-silhouette-woman.jpg! !http://cdnimg.visualizeus.com/thumbs/3c/89/lips,beautiful,body,part,face,finger,girl-3c89e24fe4fb844331ba4d3d260a4dee_h.jpg! !http://pixdaus.com/pics/1222477915kZT1Uj9.jpg!
Pottae

Pottae 06.09.2011 in Inspis

Nyt tarvii inspistä konepeltiin/kylkeen. Saman tyylistä mitä atm mulla on Dorifto Challenge TopSeXretissä.. Vara-auton vois pilata jollain kivalla kuvalla. Ehdotuksia? (Aattelin jos tekisin "speedpainting" -videon siitä sitten..) // "Tämä":http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQ6LoyH-EwNnhSD1wFP9quiKYGqbjyB2iI_y9EAqMezw70pL1004g ja "tämä":http://data.whicdn.com/images/13088655/Sugar-Lips-575x359_large.jpg?1312820340 on siis käytössä.. :p
TehBigBunny

TehBigBunny 06.09.2011 in SM-liiga ja jääkiekko yleisesti

Lukko oli jäännä arvaamatta. Laitoin ne tonne rupusakkiin.
savulohi

savulohi 06.09.2011 in SM-liiga ja jääkiekko yleisesti

Voep hyvinniin tulla, sanovat.
zattwy

zattwy 06.09.2011 in SM-liiga ja jääkiekko yleisesti

Ei tule tästä miehestä uutta sammakkomiestä. Kertoivat torilla?
ariko

ariko 06.09.2011 in SM-liiga ja jääkiekko yleisesti

Runkosarja 1. JYP 2. HIFK 3. Jokerit 4. Lukko 5. KalPa 6. Pelicans 7. Ässät 8. Kärpät 9. HPK 10. TPS 11. Ilves 12. Blues 13. Tappara 14. SaiPa Näillä mennään
Finski fani

Finski fani 06.09.2011 in Ei mulla muuta

I JMM94 I wrote: Pääsempäs koulusta 30min päästä :) I got no more.
Just heräsin. =P EMM
Mace

Mace 06.09.2011 in Ei mulla muuta

Pääsempäs koulusta 30min päästä :) I got no more.
TehBigBunny

TehBigBunny 06.09.2011 in SM-liiga ja jääkiekko yleisesti

_"Ottelua ei pelata, koska kesäkuussa stadionilla on mahdollisesti jalkapallomaajoukkueen harjoitusottelu"_ Ei Talviklassikkoa. ... haloo... // Ehdotan että Talviklassikko pelataan Jäähallissa™, laitetaan lämmöt pois pari päivää ennen ja leikitään että ollaan ulkona.
savulohi

savulohi 06.09.2011 in Mitä katsot nyt? Ja onko hyvä?

Finski fani wrote: Parfyymi niminen leffa oli ihan pirun hyvä. Miten oon pystyny missaamaan sen?
Käytännöllisesti ajateltuna, Parfyymi-niminen leffa on varmaan aika helppokin missata. :D Mutta siis erittäin hyvä on, Ystävällisen Tytön kanssa aikanaan leffassa katottiin. Neljän tähden kamaa.