Forum - Recent Posts

Mudinski

Mudinski 05.09.2011 in Oma kulkineesi

Jos on joitakin muijia hieromassa -tissejään- vahaa autoon samalla siinä tapahtumassa niin mukana ollaan. Jos paikka on sopivalla etäisyydellä niin mukana.
Pottae

Pottae 05.09.2011 in Oma kulkineesi

Melekee mikä tahansa vkloppu käy.. Paikasta en osaa sanoa, tuo Hämylinna vois olla jees.
Jupe San

Jupe San 05.09.2011 in Oma kulkineesi

Hämeenlinna ja Vanajanlinna?? :P
IL3

IL3 05.09.2011 in Oma kulkineesi

Eli paikkahan kantsis katsoa niin, että olisi suht "keskipisteenä" suurimmalle osalle osanottajia. Eli jos yhdeksän on pääkaupunkiseudulta ja yksi oulusta, ei tavata kuopiossa, vaan etelämpänä. Heittäkääs paikkaa ja aikataulua ilmoille. Mites olis Xtreme Car Show Helsingissä?
villek00

villek00 05.09.2011 in Ei mulla muuta

IL3 wrote: minkäslainen mesta Villen uus duuni on?
Automeikkari on virallinen titteli, mutta lähinnähän tuo on autojen fixausta ja pesua ja sen sellaista. Ja välillä pitää myös ajaa autoja, kuten tänään hain aika tuoreen Golffiin, jossa oli joku TSI DSG systeemi, mikä lie. Mutta kiva oli kyllä ajaa :) EMM
Tuomo33

Tuomo33 05.09.2011 in Oma kulkineesi

Saako tulla, jos ei taho? Jos järjestetään, ja löytyy paikka joka on lähellä, ja sopii kaikille etäisyyksiiltään, niin mukana ollaan.. Tosin kameralla.
Finski fani

Finski fani 05.09.2011 in Oma kulkineesi

Määkin voisin tulla kahtelee autoja, tosin mun autosa ei ole mitään nähtävää... =)
Pottae

Pottae 05.09.2011 in Oma kulkineesi

Heitin vain idean ilmoille, jos kiinnostusta riittäis.
IL3

IL3 05.09.2011 in Oma kulkineesi

Pottae wrote: FRC -Amis- bilen miittinki. Hämmästellään, nauretaan ja osoitellaan muiden autoja. Anyone? ..eiku.
Milloin ja missä? Voisin tulla paikalle. Ja Raabihan tulee myös. Tai Raabin Honda tulee, tulipa Raabi itse tai ei :D
IL3

IL3 05.09.2011 in Ei mulla muuta

RealBlocker wrote: kuukauden se oli kateissa. Oli ollu jumissa tuolla lähistöllä olevassa asuntolassa (ei oo ollu moneen vuoteen käytössä). On muuten aika paljon laihempi kuin kuukausi sitten. Ei mulla muuta
Mukavaa että löytyi ja elossa :) Ei mulla muu-- Eiku, minkäslainen mesta Villen uus duuni on? Ja nyt; Ei mulla muuta :)
villek00

villek00 05.09.2011 in Ei mulla muuta

Eka työpäivä takana uudessa duunissa. Kivaa oli. EMM
RealBlocker

RealBlocker 05.09.2011 in Ei mulla muuta

RealBlocker wrote: Kissa ollu kateissa 4-5 päivää... Ei se normaalisti oo ollu ku korkeintaan yhen yön/päivän poissa kotoa. Ei mulla muuta.
kuukauden se oli kateissa. Oli ollu jumissa tuolla lähistöllä olevassa asuntolassa (ei oo ollu moneen vuoteen käytössä). On muuten aika paljon laihempi kuin kuukausi sitten. Ei mulla muuta
Pottae

Pottae 05.09.2011 in Nyt soi?

IIPPONEN wrote: 8--)
"Parempi versio":http://www.youtube.com/watch?v=mkpu1kZhS8Y ..kertosäe hämää, kertooko se lurppakorvien kalleuksista?
IIPPONEN

IIPPONEN 05.09.2011 in Nyt soi?

" 8--) ":http://www.youtube.com/watch?v=Xl79bqBieT4
savulohi

savulohi 05.09.2011 in PPPP

Ei ole ei, mutta onneks ei ole Kaijanenkaan. Nyt hiljaa ku mie reenaan. :D Finski, ei ole se.
Finski fani

Finski fani 05.09.2011 in PPPP

TehBigBunny wrote: Ei ole hyvä tämä Lohi.
Tämä on totta! Jäin kuuklailemaan bändiä niin yksi lettu paloi. =( Niin se minua kiusasi, kun ei kertonut bändin nimeä, ja sanoi vielä, että häpeä on jos en tiedä. No ei vaineskaan tiäteskään. Tiiämpähän nyt melkein varmasti bändin. =)
TehBigBunny

TehBigBunny 05.09.2011 in PPPP

Eihän sillä bändillä ole väliä, sillä kuten FRC:ssä hyvin tiädetään. Ei ole hyvä tämä Lohi.
Finski fani

Finski fani 05.09.2011 in PPPP

savulohi wrote: Finski, häpiä jos et tiiä mutta sovitaan notta se on vaikka Creedence Bongwater Survival. :D
Alkaa olemaan piäniä aavistuksia bändin suhteen... ;) Ehkä mää hiukan kuuklailen... =P
savulohi

savulohi 05.09.2011 in PPPP

Schimanski76 wrote: Ei se helppoa ole musisointi pitkän paussin jälkeen.Mie hakkasin rumpua aktiivisesti noin 15 vuotta ja jätin sen touhun joitain vuosia sitten.Nykyään käyn suunnilleen kerran vuodessa metelöimässä hulttiokavereiden kanssa.Vaikiaa on aina alku,mutta siitä se sitten taas lähtee kone hiljalleen käyntiin.Kädet täynnä rakkulaa parin tunnin jälkeen ei niin kivasti. Soittotaito ei onneksi katoa ikinä,se ainoastaan vähän ruostuu. :) Tsemiä Lohekselle reeneihin!
Paljon kiitosta. Samassa veneessä, ihan ala-aste iästä tuli vatkattua mutta 5-6 vuotta nyt etten o käytännössä koskenukkaan kitaraan muuta ku ihan satunnaisesti. Pändiporukka levis sillon ympäri Suomen maata niin se vähän jäi sitten, mutta hyvä on nyt tämä kimmoke tässä jos sitä vaikka innostuis uudestaan ihan enemmänkin. Finski, häpiä jos et tiiä mutta sovitaan notta se on vaikka Creedence Bongwater Survival. :D
Mace

Mace 05.09.2011 in Forza 4

5 uutta rataa tuntuu että on vähän, mutta on niissäkin ollu varmaa paljo hommaa. Ja kuitenki jos jonkin verran erilaisia variaatioita. Silti yks syistä miks en jaksa pelata Forzaa on se että en jaksa rullata samoja ratoja aina..