Forum - Recent Posts

Pottae

Pottae 19.08.2011 in PPPP

FGB Mudi wrote: Puhelimen osto olis tänään vuorossa... Mitään kokemusta tai muuten vain tärkeätä infoa esim. Samsung Galaxy S Plus, Samsung Galaxy Ace tai 'Nokian N8:sta ?
Nokia yäk en syö.
Schimanski76

Schimanski76 19.08.2011 in Ei mulla muuta

Tilasin lähikaupasta lonkeron.Ei ollunna kotiinkuljetusta.Ite piti sekin hakea.Paska palvelu. Hörps ja muutahan miulla ei juurikaan ollut.
Schimanski76

Schimanski76 19.08.2011 in PPPP

hulluseon wrote: Saanko anteex?
Saat,jos tuut huomenna saunomaan! Kuopijosta olisi kyytikin.
Mudinski

Mudinski 19.08.2011 in PPPP

Puhelimen osto olis tänään vuorossa... Mitään kokemusta tai muuten vain tärkeätä infoa esim. Samsung Galaxy S Plus, Samsung Galaxy Ace tai 'Nokian N8:sta ?
hulluseon

hulluseon 19.08.2011 in PPPP

Saanko anteex?
jimmykojootti

jimmykojootti 19.08.2011 in PPPP

Driv3r oli ehottomasti paras ja oli se kyllä todella hyvä! ite en oikeen erityisesti tosta sanfransiscosta piittaa.
DarkWarjo

DarkWarjo 19.08.2011 in Chili syömärit

Poppamies on kaveri... Napalminalleja, death rain (mediumeja) ja dippaillaa kivasti sopivasti tulisella juustodipillä... :D
Ac3Way

Ac3Way 19.08.2011 in PPPP

FINBULLET wrote: Kaikki driverit on ollut hirveetä kuraa ja ajan haaskausta.
Ykkönen oli kyllä loistava, aivan legenda jo syntyessään. Kaikki muut Driverit toki hirveätä paskaa.
Mace

Mace 19.08.2011 in Ei mulla muuta

ɐʇnnɯ ɐllnɯ ıǝ
Pottae

Pottae 19.08.2011 in Ei mulla muuta

Ziisus minkä päänsäryn heitti. -pienet päikkärit- Mitää päikkäreitä, laitoin forza-siiven ja cämberiä neppisautoon. EMM
TehBigBunny

TehBigBunny 19.08.2011 in Ei mulla muuta

Pesin kylmälaukun. Tein marinadin valmiiksi. Hehkutin eilistä peliä. Hyvästelin aluslakanani joka lähtöö viimööselle reissulle. Join Kaijasen kaffet. Hehkutin eilistä peliä. Luin mailit, en ymmärtänyt vaikeita sanoja. Latasin kuvat kamerasta. !https://lh5.googleusercontent.com/-NlTSQv_UM6I/Tk4jjmmO6CI/AAAAAAAAB4Q/dsq0vPGTF3k/s1280/sonskipano.jpg! Hehkutin eilistä peliä. Ei mulla muuta
FINBULLET

FINBULLET 19.08.2011 in PPPP

Kaikki driverit on ollut hirveetä kuraa ja ajan haaskausta.
vaiski75

vaiski75 19.08.2011 in Yleinen v*tutus topic

Missähän sitä on taas oltu? Molemmat nahkatakit hukassa ja pari muutakin sydeemiä.. Kahvin sekaista itkuhuutoa?
Schimanski76

Schimanski76 19.08.2011 in Ei mulla muuta

vaiski75 wrote: TJ 0 ja Sfäiskillä pieni Rapeli.. EMM
Aika napakka treeni oli eilen.Tässä ei ole vielä oikein laskeutunut. Kauppalistaa yritän juuri tehdä.Ei tule mitään.Listassa on tällä hetkellä yksi pelkialainen viiva.Siinä lukee: -lonkeroa Ei mulla muuta. :)
vaiski75

vaiski75 19.08.2011 in Ei mulla muuta

TJ 0 ja Sfäiskillä pieni Rapeli.. EMM
Mace

Mace 19.08.2011 in PPPP

Kaikkia Drivereitea pelanneena voin sanoa: Driver 1: 9 (en vaa muista paljoa tästä) Driver 2: 10 (Että ku joskus tuli nii väännettyä kaverilla tätä) Driv3r: 7 (Aluks kökkö, mutta ku rupes tehtäviä pelaan nii ihn ok) Driver Parallel Lines: 8 (Tästä tykkäsin aikoinaan melko paljon) Driver San Fransisco: 6 (Shift yms. paska mikä paska)
zattwy

zattwy 19.08.2011 in KesäJokkis autosi

Päivitetty , jotain virityksiä. Sivu 1.
vaiski75

vaiski75 19.08.2011 in PPPP

AJfin wrote: Driver San fransiscon demo testattu. Älkää vaan haaskatko aikaanne sen lataamiseen. VITTU MITÄ PASKAA.
Mä en taas koske, koska Ubisoft.. // Se että tuo peli on mahdollisesti raiskattu, niin ei tule yllätyksenä.. Unohdetaan se yksittäinen pelaaja tai kohderyhmä, muutetaan kaikki meidän pelit isolle massalle ja lypsetään rahat poies..
Ac3Way

Ac3Way 19.08.2011 in PPPP

superiorjerde wrote: Siinä on just komia ajella
Moi, 10-v Mikko!
superiorjerde

superiorjerde 19.08.2011 in PPPP

Siinä on just komia ajella