Forum - Recent Posts

hulluseon

hulluseon 19.08.2011 in Ketkä FRC:stä olet tavannut IRL?

Shhhh, muuten Sfäde löytää oikeeseen paikkaan.
helluvaweevil

helluvaweevil 19.08.2011 in FRC Dorifto Challenge

olen mukana kuin peräpukama
helluvaweevil

helluvaweevil 19.08.2011 in Ammattisi/Koulutuslinjasi/Työsi yms.???

hämeenkyrössä ammattikoulu iisakissa autopuolella viimestä vuotta
kurppak

kurppak 19.08.2011 in Ketkä FRC:stä olet tavannut IRL?

Edit: tietentin Korppoo.
djrunkkari

djrunkkari 19.08.2011 in Ketkä FRC:stä olet tavannut IRL?

Näin nipsuhuulen näköisen jätkän
hulluseon

hulluseon 19.08.2011 in Ketkä FRC:stä olet tavannut IRL?

PetuK wrote: ^Voi järki mennä, jos niitä uskaltautuu katselemaan.^
Multa on mennyt jo kuva, toivottavasti kohta menee äänikin.
djrunkkari

djrunkkari 19.08.2011 in PPPP

...vastasi kysymykseen Mikä on häröin taru olento vastauksella ES jonne.
Mudinski

Mudinski 19.08.2011 in Ketkä FRC:stä olet tavannut IRL?

Mökin varaajana on kuulemma ollut Belgialais-Lappeen Rantalainen Nääsvillestä ? Mökille kuulemma on tulossa myös kuuluisa Espoon oma poeka, IFK:ta kannattava, FRC:n äiti, Schimanskin oppi-isä, trollaajien kauhu, One and only: TöhEiOleHyväTämäJänes. Ei unohdeta myöskään legendaarista Sfäiski "Teh MILF hunter" Jänestä. Perkele kun pääsis morjenstaan jätkiä... Mutta kun ei... Ei ole autoa nyt käytettävissä...
PetuK

PetuK 19.08.2011 in Ketkä FRC:stä olet tavannut IRL?

Finski fani wrote: Myö halutaan sitten kuvei ja ehkä videotakin!
Eiku mä luulen, että noita nimenomaan ei kannata haluta ;) ^Voi järki mennä, jos niitä uskaltautuu katselemaan.^
Finski fani

Finski fani 19.08.2011 in Ketkä FRC:stä olet tavannut IRL?

Myö halutaan sitten kuvei ja ehkä videotakin! Pitäkää hauskaa ja toisistanne hualta!
IL3

IL3 19.08.2011 in PPPP

Eiku Xbox Live tästä puuttuukin. Siitä kirjoitettiin että "kotona kesken jäänyttä peliä voit jatkaa milloin vain ja missä vain puhelimen Xbox Liven avulla!" Jaa, että siinä on xbox360:kin.. !? :D Toi ois hienoa nähdä kuinka toimii samat Forzat tai Codit mitä boxissa ni puhelimellakin.. Ehkä ne tarkotti UNOa tai vastaavia :p
IL3

IL3 19.08.2011 in PPPP

FGB Mudi wrote: Puhelimen osto olis tänään vuorossa... Mitään kokemusta tai muuten vain tärkeätä infoa esim. Samsung Galaxy S Plus, Samsung Galaxy Ace tai 'Nokian N8:sta ?
Mulla ollu aiemmin vaan Nokioita ja nyt Samsung Galaxy S2 ja on paras puhelin mitä ikinä omistanu/testannu. Ostat tälläsen ni et kadu. Hetki (hyvin lyhyt aika) meni totutteluun ku eka oma kosketusnäyttöpuhelin, mutta enään ei paluuta takas ole. Eniten nauratti Nokian Windows-puhelimen ylistykset ja hehkutukset otsikoilla "näillä ominaisuuksilla windowspuhelin päihittää kilpailijat". Mitä vertailin, ni täs S2:ssa kaikki samat ominaisuudet.
TehBigBunny

TehBigBunny 19.08.2011 in Ei mulla muuta

Mie lähen vasta tunnin piästä. Sfädelle terkkuja. Schimille vähemmän. Ei mulla muuta.
TehBigBunny

TehBigBunny 19.08.2011 in Ketkä FRC:stä olet tavannut IRL?

Pitäisikö tilata jo pizza sunnuntaille. Silloon ei välättämättä pysty.
Schimanski76

Schimanski76 19.08.2011 in Ei mulla muuta

Miä lähen ny Pundelaan. Ei mulla muuta.
Schimanski76

Schimanski76 19.08.2011 in Hyvä Moldova !

Super-Pukki huuteloo -Sfäiskistä- Teemusta otsikot.
hulluseon

hulluseon 19.08.2011 in PPPP

Sisko esitteli viikolla jotain santanan Samsungia. Sanoin notta se on kaivuri. EH HE HEE!!! Ei kun ihan oikeesti oli jonkun hipelointinäyttöpuhelin ostana. En saana edes näpyttely lukkoa pois päältä. Ei toimina samanlailla kuin kuormurissa. Kai se hyvä on, jos sitä osais käyttää.
Mudinski

Mudinski 19.08.2011 in PPPP

Pottae wrote: Nokia yäk en syö.
Tuota minäkin vähän ajattelin että Nokian käyttöjärjestelmä on heikoin lenkki ?
hulluseon

hulluseon 19.08.2011 in Ei mulla muuta

Ei selviä tämä pelkialainen saunaan asti. Koko loppu syksynä. Eepä mulla muuta ollukkaan
hulluseon

hulluseon 19.08.2011 in PPPP

Ei kun arvelin notta kun en ollut ku yhteksän tuntia töissä, niin saanko anteex? Ilmeisesti en saa. Tai siis saan kyllä. Sunnuntaina lähtiä pato-allasta tyhjentämään.