Forum - Recent Posts

AJfin

AJfin 18.08.2011 in PPPP

Driver San fransiscon demo testattu. Älkää vaan haaskatko aikaanne sen lataamiseen. VITTU MITÄ PASKAA.
villek00

villek00 18.08.2011 in KesäJokkis autosi

päivitee, siv 1 EDiT: ja se Piin arvo on 510
Ac3Way

Ac3Way 18.08.2011 in Yleinen happines topic

Because Mursu :)
Finski fani

Finski fani 18.08.2011 in PPPP

Nykyajan nuoret... !http://cheezfailbooking.files.wordpress.com/2011/08/funny-facebook-fails-must-have-context.jpg!
TehBigBunny

TehBigBunny 18.08.2011 in Hyvä Moldova !

Paras matsi. Ikuna.
Pottae

Pottae 18.08.2011 in FRC Dorifto Challenge

Näistä täydellisistä suorituksista keskustellaan sitten kisan aikana. ..mutta jos saat puskurin irti ilman että kulma pienenee tai vauhti hiljenee, niin se on oikeastaan täydellinen suoritus. 100 show-pistettä!
RauhaMees

RauhaMees 18.08.2011 in FRC Dorifto Challenge

Pytzi wrote: ja mikä on hyvä suoritus olisko että takavalot hajoo mutta kulma ei muutu tai tuu muuta tai siis että pieni osuma saisi seinään tulla
Puskurit irti ja matka jatkuu. Kulmaa muuttamatta :) no ei vaiskaa. En tiedä itsekkään sitä täydellisen tapin määritelmää
Pottae

Sovitaan näin, että Fifit, Alphat ja Dötsit käy. Supah autot on nou-nou.
Pytzi

Pytzi 18.08.2011 in FRC Dorifto Challenge

seatlh ainakin vähän näyttää drifti autolta vaikkei nyt käytetäkkään kovin paljoa ja tosta mun autoista niin ykkösauto on varmaankin mazda (saattaa toki muuttua) ja kakkoks autoks ajattelin tota abarhtia juuri tuota abarttiahan löytyy drifti käyttöön 1 auto eli eihän se kovin yleinen ole mutta semmonenkin kyllä löytyy ja mikä on hyvä suoritus olisko että takavalot hajoo mutta kulma ei muutu tai tuu muuta tai siis että pieni osuma saisi seinään tulla
hulluseon

hulluseon 18.08.2011 in Ei mulla muuta

Ja ota kaksi KalPan tappiolle, minun luvalla. Minä tempasen huomenna purkin maitoa siitä hyvästä. E... Tai oikeestaan oli. Tai sitten EMM
Schimanski76

Schimanski76 18.08.2011 in Ei mulla muuta

Pari nopeeta Jokkiksen jälkeen ja paariin "yhdelle" HJK:n voiton kunniaksi. :) EMM
villek00

villek00 18.08.2011 in Yleinen v*tutus topic

Eikai se nyt nukuta jos tollein huutelloo!
hulluseon

hulluseon 18.08.2011 in Yleinen v*tutus topic

SO FUCKING SAD!!! Eikä nukuta enää perkele...
DarkWarjo

DarkWarjo 18.08.2011 in FRC Dorifto Challenge

stealthikaan ei mun mielestä mikää kovin paha ole... tai siis onhan se ruma, mut ei kallis :D
Tuomo33

Tuomo33 18.08.2011 in FRC Dorifto Challenge

Miten on kelpuutetaanko dodge sealth? Miule on aika sama, nuitten alfojen, ja abaratien kanssa.. Kunhan ei tule mitään "super" autoja..
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 18.08.2011 in FRC Dorifto Challenge

Siis kyllä se mullekkin käy.
DarkWarjo

DarkWarjo 18.08.2011 in FRC Dorifto Challenge

Ei kuitenkaa mitää mahottoman hintasia autoja, joku voisi noistakin väsätä luisupulkan... ok by me. (saaks mää ottaa Astonin? ai en vai, no ei sit... )
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 18.08.2011 in FRC Dorifto Challenge

No eipä niitä roomeoita ja apartteja oo hirveesti näkyny IRL luisumassa..
Pottae

Pytzi wrote: ...vastaisko joku mun kysymyksiin?
Mitä mieltä on muu mutruttaja väki? "Fiat Abarth 131 ja Alfa Romeo Giulia Gta sopivia?" //Ja toinen kysymys: Se katotaan sitten tilanteen mukaan..
RauhaMees

RauhaMees 18.08.2011 in Ei mulla muuta

"mainio viteo":http://www.youtube.com/watch?v=rw2b8ENc_Ak&feature=fvwrel