Forum - Recent Posts
Driver San fransiscon demo testattu.
Älkää vaan haaskatko aikaanne sen lataamiseen.
VITTU MITÄ PASKAA.
päivitee, siv 1
EDiT: ja se Piin arvo on 510
Because Mursu :)
Nykyajan nuoret...
!http://cheezfailbooking.files.wordpress.com/2011/08/funny-facebook-fails-must-have-context.jpg!
Paras matsi.
Ikuna.
Näistä täydellisistä suorituksista keskustellaan sitten kisan aikana.
..mutta jos saat puskurin irti ilman että kulma pienenee tai vauhti hiljenee, niin se on oikeastaan täydellinen suoritus. 100 show-pistettä!
Pytzi wrote: ja mikä on hyvä suoritus olisko että takavalot hajoo mutta kulma ei muutu tai tuu muuta tai siis että pieni osuma saisi seinään tullaPuskurit irti ja matka jatkuu. Kulmaa muuttamatta :) no ei vaiskaa. En tiedä itsekkään sitä täydellisen tapin määritelmää
Sovitaan näin, että Fifit, Alphat ja Dötsit käy. Supah autot on nou-nou.
seatlh ainakin vähän näyttää drifti autolta vaikkei nyt käytetäkkään kovin paljoa
ja tosta mun autoista niin ykkösauto on varmaankin mazda (saattaa toki muuttua)
ja kakkoks autoks ajattelin tota abarhtia
juuri tuota abarttiahan löytyy drifti käyttöön 1 auto
eli eihän se kovin yleinen ole mutta semmonenkin kyllä löytyy
ja mikä on hyvä suoritus
olisko että takavalot hajoo mutta kulma ei muutu tai tuu muuta
tai siis että pieni osuma saisi seinään tulla
Ja ota kaksi KalPan tappiolle, minun luvalla. Minä tempasen huomenna purkin maitoa siitä hyvästä.
E...
Tai oikeestaan oli.
Tai sitten EMM
Pari nopeeta Jokkiksen jälkeen ja paariin "yhdelle" HJK:n voiton kunniaksi. :)
EMM
Eikai se nyt nukuta jos tollein huutelloo!
SO FUCKING SAD!!!
Eikä nukuta enää perkele...
stealthikaan ei mun mielestä mikää kovin paha ole... tai siis onhan se ruma, mut ei kallis :D
Miten on kelpuutetaanko dodge sealth? Miule on aika sama, nuitten alfojen, ja abaratien kanssa.. Kunhan ei tule mitään "super" autoja..
Siis kyllä se mullekkin käy.
Ei kuitenkaa mitää mahottoman hintasia autoja, joku voisi noistakin väsätä luisupulkan... ok by me.
(saaks mää ottaa Astonin? ai en vai, no ei sit... )
No eipä niitä roomeoita ja apartteja oo hirveesti näkyny IRL luisumassa..
Pytzi wrote: ...vastaisko joku mun kysymyksiin?Mitä mieltä on muu mutruttaja väki? "Fiat Abarth 131 ja Alfa Romeo Giulia Gta sopivia?" //Ja toinen kysymys: Se katotaan sitten tilanteen mukaan..
"mainio viteo":http://www.youtube.com/watch?v=rw2b8ENc_Ak&feature=fvwrel