Forum - Off-topic

Yleinen v*tutus topic

savulohi

savulohi 02.08.2011

  • 6
Finski fani wrote: Lohes?
Paljon on tämän jälkeen tapahtunu niinku jo tuossa luettelinkin, mutta en vaan voi lakata ihmettelemästä että mistä Finski on saanu käsiinsä mun rippikuvan.
DarkWarjo

DarkWarjo 02.08.2011 (edit 02.08.2011)

  • 1
RAAAAAAARGH! GTAIV MODDING RULEZ! re-download steamista ja sit vaik ampus aivonsa pellolle... vittu ku peli ei herää edes backuptiedostoilla... "helposti modattava peli" JOOJOO, ku eivät vittu joka päivityksellä vetäs vituiksi vanhojen modien toimimista... sori, meen nukkuun... huomenna töihin vittuuntumaan lisää.
savulohi

savulohi 02.08.2011

  • 2
Tämä käsin kosketeltava hermojen kireys on se syy miksi lopetin PC-pelaamisen NHL 97:aan.
sjamy

sjamy 03.08.2011

  • 6
Jaksamisia Pinkille! Ei se ikinä unohdu, mutta pikkuhiljaa sitä oppii elämään kuoleman kanssa.. Vuosia sitten, mulle erittäin rakas ystävä riisti henkensä.. tuntui että maailma kaatuu eikä siitä pääse yli millään, syyttelin itteä tapahtuneesta ja mietin et mitä tein väärin, mitä olis pitäny tehdä toisin. Vuosi meni siinä tilanteessa, kunnes pystyin puhumaan tapahtuneista, sillä varmasti selvisin, ja toinen juttu oli kirjoittaminen. Kun on joku oma juttu missä pääsee purkamaan paineita ja tunteita, oli se sitten mikä tahansa, se auttaa. Vieläkin tottakai ajattelen asiaa lähes päivittäin, mutta suurin suru on mennyt ohi, rakkaus on pysynyt enkä voi ikinä unohtaa sitä, enkä varmasti haluakkaan... Lapsuuden paras ystävä sairastaa parantumatonta syöpää. 2 läheistä teholla huumeiden takia, joista toinen ollu koomassa 4kk. Eräs ystävä neliraajahalvauksessa alkoholin aiheuttaman kolarin takia, tämän kihlattu menehtyi samassa onnettomuudessa. Kun elämä alkaa tosissaan opettamaan, tuntuu niin väärältä kun mielessään elää kultalusikka perseessä... Nauttikaa jumalauta niistä pienistä asioista ja sanokaa sananne ennen ku on liian myöhästä!! Olkaa kiitollisia että pystytte kävelemään ja saitte syntyä Suomeen.. Lifes has to go on!! Kiitän ja kuittaan, ei mulla muuta...
Pottae

Pottae 03.08.2011

  • 0
Pieni vtutus. "Hylätty (video on liian pitkä)". Juupuupi ei oikein tykkää yhteistyöstä taas.......................
RauhaMees

RauhaMees 03.08.2011

  • 0
Pottae wrote: Pieni vtutus. "Hylätty (video on liian pitkä)". Juupuupi ei oikein tykkää yhteistyöstä taas.......................
Kahteen tai kolmeen osaan sitte halkaset sen videon :)
Pottae

Pottae 03.08.2011

  • 0
Rayha300 wrote: Kahteen tai kolmeen osaan sitte halkaset sen videon :)
Hienointa tässä on se että vanha video oli 20sek pidempi eikä sitä hylätty :p.. 5h 40min meni tuon renderöintiin niin kai mun pitää pätkiä tuo..
vaiski75

vaiski75 03.08.2011

  • 1
Sfäiski tykkää nyt valittaa.. Sfiikset joutuu leikkaamaan perjantaina poies, tuli käsky ylemmältä taholta ja korvakorujakaan en löytänyt aamulla.. Yksi tyttö kommentoi tänään: Mä kattelin, että tuleepas sieltä mulcun näköinen kapiainen, mutta se olitkin sinä!
Finski fani

Finski fani 04.08.2011

  • 1
Hammas lohkes, aika isostikin. Ei olisi hirveästi ylimäärästä hammashoitokuluhin. Kela korvaa 60%:a taksasta, mikä on noin 20%:a loppu hinnasta. Hieman se auttaa, muttei tarpeeksi. Sais olla ilmasia, niinko muutki terveydenhoidot yms. Viltuttaa...
Tuomo33

Tuomo33 04.08.2011

  • 0
Huomenna hammashlääkäri, ja hammaslääkäri pelko/kammo ei paljoa asiaa helepota :
Finski fani

Finski fani 04.08.2011 (edit 04.08.2011)

  • 0
Jännää. Toinen haluaa hammaslääkäriin ja toinen ei. =) Onko ihan perus tarkastus? Siinähän ei oo mitään ihmeellistä. Hammaskiven poisto vaan on hieman ärsyttävä...
Tuomo33

Tuomo33 04.08.2011

  • 0
Hampaitten paikkausta, ja melko varmaan uhden poisto : Niin mitenkäs tuo kelalta korvausten saanti/pyytäminen mennee?
hulluseon

hulluseon 04.08.2011

  • 0
Tuomo33 wrote: Hampaitten paikkausta, ja melko varmaan uhden poisto : Niin mitenkäs tuo kelalta korvausten saanti/pyytäminen mennee?
Eikös ne mäne ihan suoraan siitä summasta?
Finski fani

Finski fani 04.08.2011 (edit 04.08.2011)

  • 0
Tuomo33 wrote: Hampaitten paikkausta, ja melko varmaan uhden poisto : Niin mitenkäs tuo kelalta korvausten saanti/pyytäminen mennee?
Kai niillä on laput siihen, ja joistakin paikoista saa suoraan haettua. Tietysti pitää olla korvausvelvollinen, eli opiskelija tjs. // Mites ne menee suaraan summasta? Vai onko se niin, että se hammaslääkäri mesta sitten hakee korvauksia ite itelleen, niin asiakas säästyy vaivalta? Käytännöthän on erilaiset joka paikassa, niin voi olla vaikka miten...
vaiski75

vaiski75 04.08.2011

  • 0
Ei helvettiläinen.. Se että mä saan huomenna mennä tuli persauksen alla ostamaan pukua, ei näemmä riittänyt.. Äskön ajelin nuaman karvattomaksi, niin sillä aikaa paukahti toisesta koneesta emolevy savukiehkuran kanssa.. Ja ihan varmasti näytti se savukiehkura keskisormea, ihan varmasti.. Kai tässä vielä saa jonkun allergisen reaktion tai jotain muuta kivaa, ennenkuin saa pään tyynyyn..
Tuomo33

Tuomo33 05.08.2011

  • 0
No eihän se vittu, jääny yhteen kertaan. Pitää loppukuusta mennä uurestaan hamaslääkäriin, kun loppu aika kesken..
Finski fani

Finski fani 05.08.2011

  • 0
Mä taas en saanu edes aikaa oikein varattua. Aikasintaan ens viikon perjantaille. Toivottavasti ei mätäne tonne suuhun, ko on tommonen julmetun reikä hampaan juuressa. Yksityisille vielä soittelin. Kaupungin hammashoitolaan olisin päässy tänään viieks, mutta ko en ole kirjoilla lahessa, niin eihän ne mua hualinu, prkl. Hajotan paikkoja, ja lähettää kotikuntaan korjattavaksi. Mää kun luulin, notta Suomen terveydenhuolto olis maailman paras, mutta on siinäkin näköjään vikoja... =(
savulohi

savulohi 05.08.2011

  • 0
Tämän aamun satoa: 1. Liiton potti ei tullu. 2. Kahvi, tupakit, kissan kuivaruoka ja ketsuppi on loppu. 3. Työkkäri veti henkselit yli ansiosidonnaisella opiskelusta. 4. Kävin kysymyssä duunia tehtaasta jossa oon nuorena kollina ollu pari vuotta, tiimistä josta minun sisko ja sen mies otti tänä aamuna loparit paikkakunnalta muuton vuoksi. Ei o kuulemma hommia. Nyt tekis mieli riipasta känni mutta kun kohta 1.
FINBULLET

FINBULLET 05.08.2011

  • 0
Finski fani wrote: Mä taas en saanu edes aikaa oikein varattua. Aikasintaan ens viikon perjantaille. Toivottavasti ei mätäne tonne suuhun, ko on tommonen julmetun reikä hampaan juuressa. Yksityisille vielä soittelin. Kaupungin hammashoitolaan olisin päässy tänään viieks, mutta ko en ole kirjoilla lahessa, niin eihän ne mua hualinu, prkl. Hajotan paikkoja, ja lähettää kotikuntaan korjattavaksi. Mää kun luulin, notta Suomen terveydenhuolto olis maailman paras, mutta on siinäkin näköjään vikoja... =(
Suomi on hyvinvointivaltio :D
TeroKortelainen

TeroKortelainen 05.08.2011

  • 0
Finski fani wrote: Mä taas en saanu edes aikaa oikein varattua. Aikasintaan ens viikon perjantaille. (
Täällä Lempäälässä on kohtalaiset jonot hammashoitoon: ilmoittauduin hoitojonoon viime syyskuun lopussa ja nyt 16.8. pääsen tarkastukseen. Vähän tuossa yksi hammas onkin satunnaisesti oireillut, mutta en ole viitsinyt kuitenkaan tunkea akuuttiajalle porattavaksi. Saakeli, kun wanhuuden myötä rupeaa hampaat happanemaan. Mulla oli kuitenkin ikää 29,5 vuotta, kun sain eka paikan reiän takia. Tai se tartti saman tien juurihoitaa, nam! Nuorempana kolhimani etuhampaan juurihoito joskus 90-luvulla ei tuntunut missään, kun se oli ollut suht kauan ilman toimenpidettä ja hermo kuollut siinä ohessa omia aikojaan...

Write a post

Sign in to post a post.