Forum - Recent Posts

sjamy

sjamy 03.08.2011 in Yleinen v*tutus topic

Jaksamisia Pinkille! Ei se ikinä unohdu, mutta pikkuhiljaa sitä oppii elämään kuoleman kanssa.. Vuosia sitten, mulle erittäin rakas ystävä riisti henkensä.. tuntui että maailma kaatuu eikä siitä pääse yli millään, syyttelin itteä tapahtuneesta ja mietin et mitä tein väärin, mitä olis pitäny tehdä toisin. Vuosi meni siinä tilanteessa, kunnes pystyin puhumaan tapahtuneista, sillä varmasti selvisin, ja toinen juttu oli kirjoittaminen. Kun on joku oma juttu missä pääsee purkamaan paineita ja tunteita, oli se sitten mikä tahansa, se auttaa. Vieläkin tottakai ajattelen asiaa lähes päivittäin, mutta suurin suru on mennyt ohi, rakkaus on pysynyt enkä voi ikinä unohtaa sitä, enkä varmasti haluakkaan... Lapsuuden paras ystävä sairastaa parantumatonta syöpää. 2 läheistä teholla huumeiden takia, joista toinen ollu koomassa 4kk. Eräs ystävä neliraajahalvauksessa alkoholin aiheuttaman kolarin takia, tämän kihlattu menehtyi samassa onnettomuudessa. Kun elämä alkaa tosissaan opettamaan, tuntuu niin väärältä kun mielessään elää kultalusikka perseessä... Nauttikaa jumalauta niistä pienistä asioista ja sanokaa sananne ennen ku on liian myöhästä!! Olkaa kiitollisia että pystytte kävelemään ja saitte syntyä Suomeen.. Lifes has to go on!! Kiitän ja kuittaan, ei mulla muuta...
Finski fani

Finski fani 03.08.2011 in PPPP

!http://i.imgur.com/whD7u.jpg!
FINBULLET

FINBULLET 03.08.2011 in Forza 4

Hinnat putoo vasta monien kuukausien päästä.
Mace

Mace 02.08.2011 in Forza 4

Oho =P, halpa LCE, kallis normi... Jos tosiaan noin halpa, nii menee kaikki heti. Tässähän on vie jotai 2kk enne ku tulee, niin voiko hinnat laskea?
savulohi

savulohi 02.08.2011 in Yleinen v*tutus topic

Tämä käsin kosketeltava hermojen kireys on se syy miksi lopetin PC-pelaamisen NHL 97:aan.
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 02.08.2011 in Dirt 3

Kuka haluaa tulla ajamaan Suamen pätkiä Pro -luokan autoilla? Voidaan toki ajella muillakin. :)
DarkWarjo

DarkWarjo 02.08.2011 in Yleinen v*tutus topic

RAAAAAAARGH! GTAIV MODDING RULEZ! re-download steamista ja sit vaik ampus aivonsa pellolle... vittu ku peli ei herää edes backuptiedostoilla... "helposti modattava peli" JOOJOO, ku eivät vittu joka päivityksellä vetäs vituiksi vanhojen modien toimimista... sori, meen nukkuun... huomenna töihin vittuuntumaan lisää.
savulohi

savulohi 02.08.2011 in Yleinen v*tutus topic

Finski fani wrote: Lohes?
Paljon on tämän jälkeen tapahtunu niinku jo tuossa luettelinkin, mutta en vaan voi lakata ihmettelemästä että mistä Finski on saanu käsiinsä mun rippikuvan.
Pure Black40

Pure Black40 02.08.2011 in Forza 4

I JMM94 I wrote: Pure, nii mistä saa 70€? Vai saako mistää...
Kotkan GameStopista, sanovat. Kuulemma 70€ LCE ja 60€ se normaali, kun tänään kävin kysäisemässä.
Mace

Latetzki wrote: Kuvat tietenki samaa mössöä kun saat ne koneelle asti...
Toivottavasti olis niin että kuvat samalla laadulla kuin mitä nämä julkasu yms. -kuvat. Vaikka olis 5 kuvaa Stores maximi...
Latetzki

Latetzki 02.08.2011 in Forza 4

Kuvat tietenki samaa mössöä kun saat ne koneelle asti...
Mace

http://www.gamestop.com/xbox-360/games/forza-4-limited-collectors-edition/91872 ...saispa Suomestakin samaan hintaan. Olis n. 57€ Pure, nii mistä saa 70€? Vai saako mistää...
Ac3Way

Ac3Way 02.08.2011 in Ei mulla muuta

Huomenta Ei mulla muuta.
Pottae

Pottae 02.08.2011 in Ei mulla muuta

Reilu 3h + Juupoopin upload aika.. Ei täs muuta.
Pure Black40

Pure Black40 02.08.2011 in Forza 4

Väittävät että GayStopissa LCE 69,90€. ^Viltut on.^
DarkWarjo

DarkWarjo 02.08.2011 in Ei mulla muuta

LÄÄKKEEEET! ei ole lääkkeitä, lääkkeet loppu! ei mul muut.
DarkWarjo

DarkWarjo 02.08.2011 in GTA IV

Latetzki wrote: Mut muuten oikein maukkaasti toimii vai? :D
Joo siis ENB toimii ja automodi toimii.. noi lisärealityt vaan ei.. :D mulla siis se 1.0.7 ja noi on optimoitu kaikki sille 1.0.4. pitäs varmaa downgreidaa saatana siihen... :D ////nonii... bäkapitkaan ei saa peliä enää ehyeksi.. olipa hieno juttu.. ///// löysin ohjeet steamversion downgradeemiseen.. kokeillaanpa sitä tässä sitten joskus.. ehkä. ////// re-download from steam (again), new backups, downgrade, modding.. ja luultavasti CRASH, backups = fuckups, re-download from steam.... (priceless?)
Latetzki

Latetzki 02.08.2011 in GTA IV

DarkWarjo wrote: Hehheh! eihän noi modit toki minun versiossani toimi... heehheeh!
Mut muuten oikein maukkaasti toimii vai? :D
DarkWarjo

DarkWarjo 02.08.2011 in GTA IV

Hehheh! eihän noi modit toki minun versiossani toimi... heehheeh!
DarkWarjo

DarkWarjo 02.08.2011 in Yleinen v*tutus topic

Nokia on paskaa.... silti mulla ei oo ollu koskaan vikaa kummemmin niissä... siinäkin pätee sama vanha viisaus, älä osta halpaa.