Forum - Off-topic

Yleinen v*tutus topic

TehBigBunny

TehBigBunny 31.07.2011

  • 1
Ei ole hyvä tälläinen nuorena kuoleminen. Tsemiä Pinckylle ja kavereille.
vaiski75

vaiski75 31.07.2011

  • 10
Nöyrä osaan ottoni.. Voimia Pinkylle ja liian nuorena lähteminen ei ole kyllä oikeutettua, ei milloinkaan.. ---- Kirjoitan tähän nyt vähän enemmänkin, kun putoilee tuolta hiusten alta nuita ajatuksia kovinkin.. Sfäiski ei osaa suhtautua ihmisen kuolemaan oikeen mitenkään.. Siis? Kyllähän se tuntuu pahalta, mutta se on sitten siinä ja sitten koko asia onkin jo käsitelty.. On tietysti jotain ääripäitä, mutta nyt me ei pohdita niitä.. Sfäiskin kavereita nuoruudesta tähän päivään: Yksi ampui itseään suuhun haulikolla pannuhuoneessa, sillä aikaa kun äiti oli imuroimassa pojan huonetta.. Yksi ampui ohimoonsa lenkkipolulla.. Kolme kaveria on mennyt uimaan Porin sillalta, vaatteet päällä ja yöllä.. Kaksi kaveria on kuollut huumeisiin.. Yksi kaveri ammuttiin Porin torille.. Kaksi kaveria on ajanut rekan alle, yöllä ja kirjekuori etupenkillä.. Yksi kaveri keksi hirttäytyä, ilmeisesti vahingossa.. Yksi kaveri "putosi" kerrostalon parvekkeelta tässä hetki sitten.. ... Paras lapsuuden kaveri kuoli epäselvissä olosuhteissa noin 10 vuotta sitten.. Voi olla että nyt unohdin jotain, mutta mun asiaan suhtautuminen varmaan selvisi jotenkin.. ..Ehkä.. Nyt sanon jotain, mitä en ole koskaan sanonut kenellekkään.. Tai siis en sano, vaan kirjoitan: Tuo lapsuuden paras kaveri (oltiin kuin paita ja perse) on tuon kuoleman jälkeen tullut joka yö minun uniin ja varsin elävänä. Unissa jatkuu ihan sama kohellus, mitä silloin oikeasti tehtiin.. ... Monesti olen unessa sanonut, että sähän olet kuollut ja vastaukset on ollut Markun mukaisia: Et se sinäkään kovin elävältä näytä. Höpö höpö, äitis oli. Pää kiinni ja anna sitä viinaa. Mitä sitten, stana! Pakko saada pilua. ... Yhtenä yönä ajattiin Bemmillä "johonkin" ja taas muistin pelkääjän paikalta kysyä, että sähän olet kuollut? Vastauksena oli kuskin häviäminen ja autossa kaikui: haista paskaaaaaa.. Vaikee oli humalassa pitää se auto tiellä, pelkääjän paikalta ja tömähtihän se johonkin valotolppaan.. Aivan mahtava herääminen se oli, kiitos vaan.. ... Viime yönä oltiin Montun alakerrassa kauheessa tuiskeessa ja meteli oli kova, sekä hauskaakin oli.. Taas muistin, että se perkelehän on kuollut.. En kysynyt, vaan jatkettiin valomerkkiin asti ja sitten johonkin jatkoille.. Heräsin ennen jatkoja, mutta eiköhän se Markku päässyt sinne asti kun se on kuollutkin..
Finski fani

Finski fani 31.07.2011

  • 2
Osan ottoni täältäkin päin. Yritän hieman piristää tunnelmaa, vaikka mikään ei ystävän menetystä mielestä saa pois. "Sfäiski on ilmiselvästi parantunut uniensa kuvailemisessa. Ennen oli hieman vaikiaa... ":http://www.snotr.com/video/7469/Have_you_ever_had_a_dream_like_this
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 31.07.2011

  • 0
Finski fani wrote: Osan ottoni täältäkin päin. Yritän hieman piristää tunnelmaa, vaikka mikään ei ystävän menetystä mielestä saa pois. Sfäiski on ilmiselvästi parantunut uniensa kuvailemisessa. Ennen oli hieman vaikiaa...
Kiitos mutta eilen meni onneksi pahin ohi kun sai miettiä yksin keskellä metsää hiljasuudessa. Sai selviteltyä ajatuksia. Tosin eihän se ny mihinkää unohdu...
hulluseon

hulluseon 31.07.2011

  • 2
Eikä niitä kavereita pidäkkään unohtaa. Ne pysyy matkassa aina.
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 01.08.2011

  • 0
"Siinä":http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/nuori-tytto-kuoli-oudossa-kolarissa/art-1288404770179.html se ny sitte on isoissa otsikoissa... Mieli tekis mennä vähä koputtelemaan kuskin kotiovelle mutta eihän se ketään tua takasin..
FINBULLET

FINBULLET 01.08.2011

  • 0
Eipä se mitään muuttais.Kuskillakin on varmaan paha mieli.
pokalemestari

pokalemestari 01.08.2011

  • 0
"Kattokaahan tytöt miten mutkaan mennään!" Vitun urpot ei leikitä siellä kadulla jos on muut kuin oma tyhmä pää vaarassa. Sinne lisää jaksamista ja idiootti kuskille paljon unettomia öitä.
hulluseon

hulluseon 01.08.2011

  • 0
Enpä nyt tiedä onko tästä mitään apua, mutta puhu helvetissä Pinkki tuosta asiasta jonkun kanssa. Itellä autto vuosi takaperin kun Jyrki hukku vappuna.
pokalemestari

pokalemestari 01.08.2011

  • 0
Vielä lisää tulee täältä. Toivottavasti tämä toimii muille julmana muistutuksena siitä mitä voi käydä kun katuauto lähtee leikkimisen tiimellyksestä lapasesta.
Ac3Way

Ac3Way 01.08.2011

  • 1
Haistakaa paska noilla määräaikasilla laajakaista sopimuksilla varsinkin, kun muuta ei ole tarjolla. Vielä vuosi jäljellä ja mitään tarvetta ei olisi enää laajakaistalle. Vitun homot, nyhtää vielä ihan sikamaisia hintoja kaikenlisäksi. Jos joku pitäisi pommittaa niin Sonera! >:(
vaiski75

vaiski75 02.08.2011 (edit 02.08.2011)

  • 3
Nyt on Sfäiski-setä todella vihainen! Teen tässä omaa manifestiä, jossa vaaditaan oikeutta huonojen partureiden raiskaamille asiakkaille ja sen maksutta jättämisen ihmisen perusoikeudeksi.. Mä näytän Uusnatsilta! .. Onko se sitten paha? ON! Sfäiski näyttää muutenkin liian ilkeältä ja jos sitä vielä korostetaan jollain ääriryhmän hiustyylillä, niin pelkkä Pizzan haku voi tuottaa jo ongelmia.. .. SAITANA! Nyt ihan pikku huikka kylmästä oluesta... Ööö, ei helpottanut ei.. Jos mua vielä aamulla korpee, niin mulla on kaksi vaihtoehtoa: 1. Mä leikkaan surutta kaikki poies ja piste. 2. Mä laitan korvikset ja kasvatan viikset.
Finski fani

Finski fani 02.08.2011

  • 0
Kannatan kakkosvaihtoehtoa!
savulohi

savulohi 02.08.2011

  • 1
vaiski75 wrote: Nyt on Sfäiski-setä todella vihainen! Teen tässä omaa manifestiä, jossa vaaditaan oikeutta huonojen partureiden raiskaamille asiakkaille ja sen maksutta jättämisen ihmisen perusoikeudeksi.. Mä näytän Uusnatsilta! .. Onko se sitten paha? ON! Sfäiski näyttää muutenkin liian ilkeältä ja jos sitä vielä korostetaan jollain ääriryhmän hiustyylillä, niin pelkkä Pizzan haku voi tuottaa jo ongelmia.. .. SAITANA! Nyt ihan pikku huikka kylmästä oluesta... Ööö, ei helpottanut ei.. Jos mua vielä aamulla korpee, niin mulla on kaksi vaihtoehtoa: 1. Mä leikkaan surutta kaikki poies ja piste. 2. Mä laitan korvikset ja kasvatan viikset.
Minä tein nämä molemmat vaihtoehdot muutama vuosi takaperin, ja parrankin tein. On hyvä tämä, ja helppohoitoinen. Ei tule onkelmia myöskään kadulla ei.
Finski fani

Finski fani 02.08.2011

  • 2
Lohes? !http://3.bp.blogspot.com/_ce1uveHhR8o/SLSnNZU_fdI/AAAAAAAAAT0/QdHsoCVBP-Q/s400/beard~2.jpg!
savulohi

savulohi 02.08.2011

  • 3
Finski fani wrote: Lohes? !http://3.bp.blogspot.com/_ce1uveHhR8o/SLSnNZU_fdI/AAAAAAAAAT0/QdHsoCVBP-Q/s400/beard~2.jpg!
No LOL aurauskulmat kuntoon, pikkusen lihaa pois poskista ja 70% varmuusvähennys leukaviitasta niin ollaan aika liki. :D
Mace

Mace 02.08.2011 (edit 02.08.2011)

  • 1
Boxi jumittelee.. mutta vaihteeks omassa "valikossansa" kavereita se ei näytä ja "game market place" ei näy, ja muutenki jökittää, tän päivän ketutus tässä. Ohjainki valittaa (valot välkkyy) että paristot lähes tyhjät, vaikka 2/4 paalua. Hyvä Microsoft, laatua! Mietein täs omia elektroniikka tavaroita niin: Xbox - Ei ikinä mitään vikaa Xbox 360 - Muuta ei ole kuin vikoja PC Hp - "pamahti" yllättäen PC Hp 2. - Jumittelee ja sekoilee PC Dell - Sama ^ Vahvari JVC - Hajos Nokia 6151 - Ei lue muistikorttia Nokia 6220 C - Jumittelee Logitech Drive FX xbox 360 ratti - Pitää "vikinää" Sonera Nettitikku - Pätkii ja muutenkin paska Normiboxi ei ollut halpa ja sen huomaa laadusta. Ja kaikkia näitä olen pitänyt hyvin ja ei käyttäjässä vika Toisin sanoen: *Halpa ei ole hyvä*
IIPPONEN

IIPPONEN 02.08.2011

  • 2
I JMM94 I wrote: Boxi jumittelee.. mutta vaihteeks omassa "valikossansa" kavereita se ei näytä ja "game market place" ei näy, ja muutenki jökittää, tän päivän ketutus tässä. Ohjainki valittaa (valot välkkyy) että paristot lähes tyhjät, vaikka 2/4 paalua. Hyvä Microsoft, laatua! Mietein täs omia elektroniikka tavaroita niin: Xbox - Ei ikinä mitään vikaa Xbox 360 - Muuta ei ole kuin vikoja PC Hp - "pamahti" yllättäen PC Hp 2. - Jumittelee ja sekoilee PC Dell - Sama ^ Vahvari JVC - Hajos Nokia 6151 - Ei lue muistikorttia Nokia 6220 C - Jumittelee Logitech Drive FX xbox 360 ratti - Pitää "vikinää" Sonera Nettitikku - Pätkii ja muutenkin paska Normiboxi ei ollut halpa ja sen huomaa laadusta. Ja kaikkia näitä olen pitänyt hyvin ja ei käyttäjässä vika Toisin sanoen: *Halpa ei ole hyvä*
Ohjaimen pitääki itkee 2/4 palkeista Hp - oletko yllättynyt? dell - oletko yllättynyt? JVC - harmillista :( Nokia - Oletko yllättynyt? (nokia on paskaa piste com) Logitech drive fx = halpis = vikinää - yllättynyt? Sonerasta nyt kukaan mitään hyvää koskaa oo sanonu. Käyttäjässä ei ole vika, vaan ostajassa :DDD ^ps. älä vedä herneitä palkoineen nokkaan ;)^
Mace

Mace 02.08.2011 (edit 02.08.2011)

  • 0
Haha, totta. Mutta jotenkin tuntuu että kaikki mitä ostan oli sitten uutta taikka hieman vanhaa niin ei toimi, ei vaan kertakaikkiaan toimi odotetusti... Edit: Ohjain vois itkee vaikka 1/4 paalun kohdalla, jaksaa meinaan vielä ainaki kuukauden ennen kuin alkaa sammuileen 2/4:stä.
DarkWarjo

DarkWarjo 02.08.2011

  • 0
Nokia on paskaa.... silti mulla ei oo ollu koskaan vikaa kummemmin niissä... siinäkin pätee sama vanha viisaus, älä osta halpaa.

Write a post

Sign in to post a post.