Forum - Recent Posts

Mudinski

Mudinski 31.07.2011 in Forza 4

kurppak wrote: Mistähän tuota limitediä sitten osaisi tamperee seutuvilla kysellä. Kolmonen tuli ostettua järvenpään megaswapista.
Gigantti, GameStop, Tilt.
kurppak

kurppak 31.07.2011 in Forza 4

Mistähän tuota limitediä sitten osaisi tamperee seutuvilla kysellä. Kolmonen tuli ostettua järvenpään megaswapista.
vaiski75

vaiski75 31.07.2011 in Forza 4

Schimanski76 wrote: Onko tästä VIP-statuksesta ollut kolmosesta mitään hyötyä? Oliko siinä muuta kuin,notta Turn 10 lähettelee jotain autoja joskus?En ainakaan itse ole juuri muuta huomannut tai tajunnut. Normiversion taidan tilata nelosesta.
Turn 10:n tulevan rata-autoilupeli Forza Motorsport 4:n keräilyversion sisältö on paljastettu. Perinteisen metallisen dvd-kotelon lisäksi pakkauksesta löytyy tukku autoja sekä aiheeseen liittyviä oheistuotteita. Forza Motorsport 4 Limited Collector's Edition sisältää viiden urheiluauton VIP-autopaketin, kymmenen amerikkalaisen muskeliauton kokoelman sekä tukun peliä varten suunniteltuja BMW-malleja. Mukana on myös 96-sivuinen Cars of Forza Motorsport 4 Presented by Top Gear -kirjanen, vinyylitarroja sekä VIP-jäsenyys Forza-yhteisössä. Lisäksi pelin ennakkotilaajat saavat viiden auton julkaisupaketin: •1965 Ford Mustang GT Coupe •2011 Koenigsegg Agera •1997 Lexus SC300 •2011 RUF RGT-8 •2011 Tesla Roadster Sport + sitten ne perinteiset edut itse pelissä: Vipit saa niitä autoja satunnaisesti ja auction housessa on jotain etua kanssa.. En mä tajua..
TehBigBunny

TehBigBunny 31.07.2011 in Forza 4

Habbamia ? Eivät taijja myyrä sulle sitä Vippiä.
Schimanski76

Schimanski76 31.07.2011 in Forza 4

Onko tästä VIP-statuksesta ollut kolmosesta mitään hyötyä? Oliko siinä muuta kuin,notta Turn 10 lähettelee jotain autoja joskus?En ainakaan itse ole juuri muuta huomannut tai tajunnut. Normiversion taidan tilata nelosesta.
TehBigBunny

TehBigBunny 31.07.2011 in F1 Topic 2011

Voisin vannoa että Eki sanoi Oskaria juuri äsken Matiksi :D KYLLÖNEN TAKASIN ! ^No ei vilttu varmaan^
TehBigBunny

TehBigBunny 31.07.2011 in KesäJokkis autosi

zattwy wrote: Mikäs osa se tämä on ja mikä PI?
Reiska möi sille paskan. Hullukun on niin osti.
pokalemestari

pokalemestari 31.07.2011 in Yleinen keskustelu autoista

Carinaan vitin härski spoileri jookos!? Stretch and poke ehkä joskus jos huvittaa satsata vanteisiin. !http://ll.speedhunters.com/u/f/eagames/NFS/speedhunters.com/Images/Mike%20Garrett/1November/lowdown/low9.jpg! (kyseessä siis Kenmeri Skyline)
zattwy

zattwy 31.07.2011 in KesäJokkis autosi

hulluseon wrote: Gagga
Mikäs osa se tämä on ja mikä PI?
hulluseon

hulluseon 31.07.2011 in KesäJokkis autosi

Gagga
TehBigBunny

TehBigBunny 31.07.2011 in KesäJokkis autosi

Päivitetty. Kisasuuttimet !!11 PI403 _( Reiska halusi huomauttaa notta Jokkispiireissä niitä sanotaan pakoputkiksi )_
savulohi

savulohi 31.07.2011 in FRC Jokkis

E: Niin tuohon vielä jatkeeksi, että joku arki-ilta esim. 20-21 alkaen tarkottas ainakin itellä käytännössä 100% osallistumista joka kisaan. Viikkomenot on monesti kuitenki aika säännöllisiä mutta viikonlopuista ei oikein ikinä osaa sanoa että mitä tulee tapahtumaan. :D Näin siis itellä ainakin, muista en tiiä mutta saattasin olettaa että joku vois olla samoilla linjoilla. Ajatuksena ilmoille tämmönen. -- Kyllä minä ainakin oon mukana niin monessa kun pystyn. Lauvvantai ei kylläkään ole se optimaalisin päivä mahd. ison porukan saamiseksi mutta ajetaan mitä kyetään!
Pottae

Pottae 31.07.2011 in Ei mulla muuta

Hapen Pelitalolle pelailemaan. Hihihi. Ei mulla muuta.
savulohi

savulohi 31.07.2011 in Forza 4

vaiski75 wrote: Tuosta samasta asiasta on taisteltu jo useasti, ja joku lupasi ne valkoiset vanteet. Ilmeisesti tuossakin kuvassa nuo vanteet on valkoiset, mutta valaistuksen puutteesta ne ei oikein näytä siltä.. Katsokaapas niitä kuvia isona ja päätelkää itse: "Honda isona, kuva1":http://www.forzacentral.com/gallery/displayimage.php?imageid=22020 "Honda isona, kuva2":http://www.forzacentral.com/gallery/displayimage.php?imageid=22019 E. Ainakin piirrustus-softan mukaan nuo vanteet on yhtä valkoiset kuin tuo autokin..
Kas no valkosethan ne näyttäs olevan! Isot kuvat näyttää paremmin, eli huuteluun on siis vastattu! On hyvä tämä.
pokalemestari

pokalemestari 31.07.2011 in FRC Jokkis

Vähänkö myö pojat lähetään ja vedetään jokkista ihan täysiä.
Schimanski76

Schimanski76 31.07.2011 in FRC Jokkis

Vejetään Syysjokkis Kesäjokkis-säännöillä.
vaiski75

vaiski75 31.07.2011 in FRC Jokkis

AJETAAN! Mä pääsin taas Forzan makuun eilen ja jälkimaku on vallan kivasti kypsä, sekä savuinen..
hulluseon

hulluseon 31.07.2011 in FRC Jokkis

Tuota tuota. Saako väki miten pahan slaagin jos tämä KesäJokkis jää nyt kolmos Vorssan viimeiseksi Jokkis kaudeksi? Vai ajetaanko heti kun Kesäkausi on paketissa kuuden kisan kausi heti, jolloin viimeiseksi jääneen kisan jälkeen ilmestyy uusi Forza jo seuraavalla viikolla. Pistelkääs niitä omia mielipiteitä ihan rohkeasti tähän jatkoksi, niin tiedetään mitä tehdään. Kiitos ja kumarrus, teidän ikioma mielipuolenne.
vaiski75

vaiski75 31.07.2011 in Forza 4

savulohi wrote: Tuo Civicin kuva tuossa... voe helevata eikö ne vieläkään osaa tehä valkosia vanteita. :( Ohan nuo nyt valkosemmat mutta ujosti harmaalta näyttää silti ainakin tässä meikäläisen lättänällä. Ja LOL joku voortti.
Tuosta samasta asiasta on taisteltu jo useasti, ja joku lupasi ne valkoiset vanteet. Ilmeisesti tuossakin kuvassa nuo vanteet on valkoiset, mutta valaistuksen puutteesta ne ei oikein näytä siltä.. Katsokaapas niitä kuvia isona ja päätelkää itse: "Honda isona, kuva1":http://www.forzacentral.com/gallery/displayimage.php?imageid=22020 "Honda isona, kuva2":http://www.forzacentral.com/gallery/displayimage.php?imageid=22019 E. Ainakin piirrustus-softan mukaan nuo vanteet on yhtä valkoiset kuin tuo autokin..
savulohi

savulohi 31.07.2011 in Forza 4

Tuo Civicin kuva tuossa... voe helevata eikö ne vieläkään osaa tehä valkosia vanteita. :( Ohan nuo nyt valkosemmat mutta ujosti harmaalta näyttää silti ainakin tässä meikäläisen lättänällä. Ja LOL joku voortti.