Forum - Recent Posts

Finski fani

Finski fani 31.07.2011 in Ketkä FRC:stä olet tavannut IRL?

No perhana. Olisin ollut ainova, johon tua nimilappu olisi sopinut ihan oikeastikin... =P
hulluseon

hulluseon 31.07.2011 in Ketkä FRC:stä olet tavannut IRL?

Ne on kuulemma vakiona siinä poplarissa. Pelkiassa voi ostaa semmosia kaupasta.
TehBigBunny

TehBigBunny 31.07.2011 in Ketkä FRC:stä olet tavannut IRL?

Kirjoitat siihen poplariin: Hei minä olen: VILLE Laita vähän sivumpaan niin ei mene piiloon sinappien alle.
FINBULLET

FINBULLET 31.07.2011 in Ketkä FRC:stä olet tavannut IRL?

Mitään nimilappuja tarvii.Ootte kaikki niin hirveessä tuutissa ettette nää edes lukea niitä.No ehkä aamulla tarviitte nimilappuja kun heräilette ja on niin kauhee krapula ettei muista mitään.
Schimanski76

Schimanski76 31.07.2011 in Ketkä FRC:stä olet tavannut IRL?

TehBigBunny wrote: Mie tein meille nimilaput Puntialaa varten. Printatkaa tästä. !http://img194.imageshack.us/img194/4316/unledcyh.jpg!
Miulla ei ole juuri nyt mustetta tulostimessa,niin käykö jos tussilla tuon rintaan kopsaan?
Finski fani

Finski fani 31.07.2011 in PPPP

No niin! Näkikö Raabi tuan näkösen tyypin menevän ohi? =D Tuli muuten käveltyä ihan tuhottomasti tän viikonlopun aikana. Äskön vasta tosiaan pääsin himaan, kun menin auttamaan muuttoa suoraan tualta. Taitaa olla kengät hiaman huonot kävelemiseen, kun tuli julmettoman isot rakot jalkoihin. Kummassakin kantapäässä on peukalon tai kahden kokoset rakot. Niin että kannattaako nua tommosseet puhkasta? Nestettä sielä on varmaan ihan tuhottomasti...
savulohi

savulohi 31.07.2011 in Ketkä FRC:stä olet tavannut IRL?

Hyvin on Villejä hetkiä siis luvassa. Saako olla joku muu? Minä tahtoisin olla Retse.
TehBigBunny

TehBigBunny 31.07.2011 in Ketkä FRC:stä olet tavannut IRL?

Mie tein meille nimilaput Puntialaa varten. Printatkaa tästä. !http://img194.imageshack.us/img194/4316/unledcyh.jpg!
Schimanski76

Schimanski76 31.07.2011 in PPPP

Finski fani wrote: Perhana. Myöhän mentiin varmaan teiän ohi. Ainakin tuan teippihökötyksen muistan ohittaneeni. Myö kelluttiin semmosessa rykelmässä, missä oli kaksi tai kolme tuammosta sinistä venetä, mitä sulla on tossa vieressä, yksi tuommonen saman tapanen punanen ko sulla ja kaksi semmosta lasten uima-allasta, jotka enimmäkseen roikku siinä perässä. Ite olin toisessa sellasessa uima-altaassa. =) Kuvia en ainakaan ittestäni vielä oo löytäny...
Mie löysin! !http://i695.photobucket.com/albums/vv318/Schimanski76/p1390400.jpg!
Finski fani

Finski fani 31.07.2011 in PPPP

Perhana. Myöhän mentiin varmaan teiän ohi. Ainakin tuan teippihökötyksen muistan ohittaneeni. Myö kelluttiin semmosessa rykelmässä, missä oli kaksi tai kolme tuammosta sinistä venetä, mitä sulla on tossa vieressä, yksi tuommonen saman tapanen punanen ko sulla ja kaksi semmosta lasten uima-allasta, jotka enimmäkseen roikku siinä perässä. Ite olin toisessa sellasessa uima-altaassa. =) Kuvia en ainakaan ittestäni vielä oo löytäny...
vaiski75

vaiski75 31.07.2011 in Yleinen v*tutus topic

Nöyrä osaan ottoni.. Voimia Pinkylle ja liian nuorena lähteminen ei ole kyllä oikeutettua, ei milloinkaan.. ---- Kirjoitan tähän nyt vähän enemmänkin, kun putoilee tuolta hiusten alta nuita ajatuksia kovinkin.. Sfäiski ei osaa suhtautua ihmisen kuolemaan oikeen mitenkään.. Siis? Kyllähän se tuntuu pahalta, mutta se on sitten siinä ja sitten koko asia onkin jo käsitelty.. On tietysti jotain ääripäitä, mutta nyt me ei pohdita niitä.. Sfäiskin kavereita nuoruudesta tähän päivään: Yksi ampui itseään suuhun haulikolla pannuhuoneessa, sillä aikaa kun äiti oli imuroimassa pojan huonetta.. Yksi ampui ohimoonsa lenkkipolulla.. Kolme kaveria on mennyt uimaan Porin sillalta, vaatteet päällä ja yöllä.. Kaksi kaveria on kuollut huumeisiin.. Yksi kaveri ammuttiin Porin torille.. Kaksi kaveria on ajanut rekan alle, yöllä ja kirjekuori etupenkillä.. Yksi kaveri keksi hirttäytyä, ilmeisesti vahingossa.. Yksi kaveri "putosi" kerrostalon parvekkeelta tässä hetki sitten.. ... Paras lapsuuden kaveri kuoli epäselvissä olosuhteissa noin 10 vuotta sitten.. Voi olla että nyt unohdin jotain, mutta mun asiaan suhtautuminen varmaan selvisi jotenkin.. ..Ehkä.. Nyt sanon jotain, mitä en ole koskaan sanonut kenellekkään.. Tai siis en sano, vaan kirjoitan: Tuo lapsuuden paras kaveri (oltiin kuin paita ja perse) on tuon kuoleman jälkeen tullut joka yö minun uniin ja varsin elävänä. Unissa jatkuu ihan sama kohellus, mitä silloin oikeasti tehtiin.. ... Monesti olen unessa sanonut, että sähän olet kuollut ja vastaukset on ollut Markun mukaisia: Et se sinäkään kovin elävältä näytä. Höpö höpö, äitis oli. Pää kiinni ja anna sitä viinaa. Mitä sitten, stana! Pakko saada pilua. ... Yhtenä yönä ajattiin Bemmillä "johonkin" ja taas muistin pelkääjän paikalta kysyä, että sähän olet kuollut? Vastauksena oli kuskin häviäminen ja autossa kaikui: haista paskaaaaaa.. Vaikee oli humalassa pitää se auto tiellä, pelkääjän paikalta ja tömähtihän se johonkin valotolppaan.. Aivan mahtava herääminen se oli, kiitos vaan.. ... Viime yönä oltiin Montun alakerrassa kauheessa tuiskeessa ja meteli oli kova, sekä hauskaakin oli.. Taas muistin, että se perkelehän on kuollut.. En kysynyt, vaan jatkettiin valomerkkiin asti ja sitten johonkin jatkoille.. Heräsin ennen jatkoja, mutta eiköhän se Markku päässyt sinne asti kun se on kuollutkin..
RauhaMees

RauhaMees 31.07.2011 in Forza 4

Schimanski76 wrote: Puolenkuun peleissä on ainakin. "klik":http://www.puolenkuunpelit.com/kauppa/product_info.php?products_id=54913
Se on mun Forza 4 LCE. Älä koske siihe!!!!
Schimanski76

Schimanski76 31.07.2011 in Forza 4

TehBigBunny wrote: Onko tota Limitediä tilattavissa jo jossain. Mie en ole törmännyt siihen misää.
Puolenkuun peleissä on ainakin. "klik":http://www.puolenkuunpelit.com/kauppa/product_info.php?products_id=54913
TehBigBunny

TehBigBunny 31.07.2011 in Forza 4

Onko tota Limitediä tilattavissa jo jossain. Mie en ole törmännyt siihen misää.
TeroKortelainen

TeroKortelainen 31.07.2011 in Forza 4

Ite olin kanssa FM3:n hankinnan suhteen wanhanaikainen ja halusin hakea CE-version ilman mitään ennakkovarausjuttuja jostain perusliikkeestä. Siinä saikin kierrellä Lielahdet yms. ennenkuin osuin Koskikeskuksen GameStop-liikkeeseen, josta taisin saada heidän viimeisen CE:n. Eli tällä kerralla taitaa mennä ennakkotilaukseen Verkkokaupasta tai jostain. Nyt kun ei ole enää niin isosti merkitystä, sattuuko pelin saamaan kouraan julkaisupäivänä vai muutamaa päivää myöhemmin. Varsinkin kun julkkari ei ole loma-aikana, jolloin olisi "ylimääräistä" aikaa...
Mudinski

Mudinski 31.07.2011 in Forza 4

Rayha300 wrote: Eiku kukaa nii vanhan aikane enää oo, ett käy myymäläs. Mä ainakin tilaan kaiken nykyää suoraa kotii ja tulee viel halvemmaks.
Mutta jos kysytään liikkeitä Tampereella joista voisi saada CE niin ei ehdotella mitään muita puljuja :) Tietenkin Kurppa on sitten Verkkokauppa Pirkkalassa !
RauhaMees

FGB Mudi wrote: Missä Tre on Puolenkuunpelit myymälä ?
Ei kukaa nii wanhanaikane enää oo, ett käy myymäläs. Mä ainakin tilaan kaiken nykyää suoraa kotii ja tulee viel halvemmaks.
Mudinski

Mudinski 31.07.2011 in Forza 4

Rayha300 wrote: puolenkuunpelit
Missä Tre on Puolenkuunpelit myymälä ?
RauhaMees

puolenkuunpelit
hulluseon

hulluseon 31.07.2011 in Forza 4

Onks siä GameStop nimistä puulaakia? Käy siellä.