Forum - Recent Posts
Ois kyllä. :) Tuossa on joku thread myöskin joka nyt kuitenkin näyttää vähän päinvastaista tuohon mun edelliseen viestiin. Virallisesti vahvistettua tietoa ei tästä ominaisuudesta vielä pahemmin ole mutta tämä kannattaa lukaista (ei o ku muutama viesti). Vähän näyttäs että kaikkia masseja ei kannata hupuloida... eipä näistä tiedä ennen kuin vahvistavat. :)
http://forums.forzamotorsport.net/forums/thread/4664150.aspx
DiddFIN wrote: Ps. Paitsi Raabin animaation pysäytin vikaan frameen. ;-)Kappas, en ees huomannu vasta kun nyt :D
SE hakee kaupasta märkää ja mänee mato-onkimaan nyt!
FRC CHAT!!! :D
savulohi wrote: Creduista en ole varma(en usko), mutta käsittääkseni nasevalla autotallin kokoonpanolla ja player levelillä tulee jotain bonus-autoja ja vissiin krediittiä siihe alkuun. Vinyylithän pystyy myöskin importtamaan, mutta ei kokonaisia designejä. Tuommosen threadin löysin pikahaulla, en lukenu tarkemmin mutta siitä voipi jotain infontynkää löytyä!Tosta ois kiva saada vähän faktaa jossain vaiheessa, että merkkaako autotallin koko vai crediitit enemmän. Tietää että säästääkö crediitit vai osteleeko lopuilla crediiteillä autoja mitä ei vielä ole..
Niihän sitä sanotaan notta sumpamies ei tervettä päivää näe.
RaabForRehab wrote: Mitenkäs se muuten meni? Oliko FM3:ssa hankituista crediiteistä ja autoista mitään hyötyä FM4:sta ajatellen?Creduista en ole varma(en usko), mutta käsittääkseni nasevalla autotallin kokoonpanolla ja player levelillä tulee jotain bonus-autoja ja vissiin krediittiä siihe alkuun. Vinyylithän pystyy myöskin importtamaan, mutta ei kokonaisia designejä. Tuommosen threadin löysin pikahaulla, en lukenu tarkemmin mutta siitä voipi jotain infontynkää löytyä!
RaabForRehab wrote: Mitenkäs se muuten meni? Oliko FM3:ssa hankituista crediiteistä ja autoista mitään hyötyä FM4:sta ajatellen?Creduja ei voi käsittääkseni siirtää neloseen.Autoista en tiedä.
Mitenkäs se muuten meni? Oliko FM3:ssa hankituista crediiteistä ja autoista mitään hyötyä FM4:sta ajatellen?
Miulla on aina joku paikka vähän rikki.Ei siitä jaksa enää edes vilttuuntua tai tehdä sen suurempaa numeroa.Nyt on oikea polvi ja vasen akillesjänne kipiä.Moon NIIIN tottunut tähän.
Mulla on polvet,selkä ja ranteet kipeet usein.
Ac3Way wrote: Jumalauta mun kahvinkeitin hajosi, nyt kyllä sekoan lopullisesti ja kusen sfäiskin muroihin. Joku ihmeen punainen valopalaa, eikä vain suostu toimimaan. Kello ja ajastin toimivat vielä ihan normaalisti.Kaikkea muuta se tekee ja näyttää, muttei sillä pysty keittään kahvia ? Edit: Pientä vitutusta aiheuttaa selkäkivut... On se joo kun polvet ja selkä paskana näinkin nuorena...
Ac3Way wrote: Jumalauta mun kahvinkeitin hajosi, nyt kyllä sekoan lopullisesti ja kusen sfäiskin muroihin. Joku ihmeen punainen valopalaa, eikä vain suostu toimimaan. Kello ja ajastin toimivat vielä ihan normaalisti.Hmm... tuo sinun härpäke kuulostaa enemmän avaruussukkulalta ku kahvinkeittimeltä. Niissähän on ollu jonkin verron vikoja.
Krooninen vitutus
Ei mulla muu.. oho.
Jumalauta mun kahvinkeitin hajosi, nyt kyllä sekoan lopullisesti ja kusen sfäiskin muroihin. Joku ihmeen punainen valopalaa, eikä vain suostu toimimaan. Kello ja ajastin toimivat vielä ihan normaalisti.
!http://www.thebigidea.co.nz/files/imagecache/display/images/Fireman.gif!
Hikinen yö oli, huh huh. Nyt voisi katsoa Paul elokuvan ja laittaa Sennan lataukseen ennen kuin menee nukkumaan. Sennaa on paljon kehuttu, toivottavasti on loistava dokumentti.
Miulla on nuo kaikki oikein!
Voitinko jotain?
Miulla on alimman rivin toinen oikealta. Tosin mulla on toi ilme aina, ei vaan paskalla ollessa...
Ac3Way wrote: Casual Friday. Lupa käyttää liukuestesukkia ja täplähenkseleitä FRC:ssä! Ei mulla muuta.Muista nänniteipit!