Forum - Off-topic

Yleinen v*tutus topic

Finski fani

Finski fani 20.07.2011

  • 0
I JMM94 I wrote: Ei mitää suurta mutta Torrentti lataa 7 kB/s sa lähettää 50 kB/s...
Eipäs latailla laittomuuksia!
Mace

Mace 20.07.2011 (edit 20.07.2011)

  • 1
Hiljaa, latailen ruokareseptejä ;) E: Tai ainaki yritän, mutta näillä nopeuksilla ei kuuhun mennä.
hulluseon

hulluseon 20.07.2011

  • 0
Eipä ennee nukutakkaan...
FIN xxDRIFTERxx

FIN xxDRIFTERxx 25.07.2011

  • 0
Hurjaa kun mut puhallutetaan päivän aikana kaksi kertaa.
DarkWarjo

DarkWarjo 25.07.2011

  • 4
FIN xxDRIFTERxx wrote: Hurjaa kun mut puhallutetaan päivän aikana kaksi kertaa.
Helvetin hyvä että puhalluttelevat... mikään liikentees ei vituta enempää ku rattijuopot. Jos mä joudun sen takia pysähtyyn että poliisi haluaa varmistaa ajanko selvinpäin ni pysähdyn mielelläni.
Ac3Way

Ac3Way 29.07.2011

  • 0
Jumalauta mun kahvinkeitin hajosi, nyt kyllä sekoan lopullisesti ja kusen sfäiskin muroihin. Joku ihmeen punainen valopalaa, eikä vain suostu toimimaan. Kello ja ajastin toimivat vielä ihan normaalisti.
Mace

Mace 29.07.2011

  • 0
Krooninen vitutus Ei mulla muu.. oho.
savulohi

savulohi 29.07.2011

  • 1
Ac3Way wrote: Jumalauta mun kahvinkeitin hajosi, nyt kyllä sekoan lopullisesti ja kusen sfäiskin muroihin. Joku ihmeen punainen valopalaa, eikä vain suostu toimimaan. Kello ja ajastin toimivat vielä ihan normaalisti.
Hmm... tuo sinun härpäke kuulostaa enemmän avaruussukkulalta ku kahvinkeittimeltä. Niissähän on ollu jonkin verron vikoja.
Mudinski

Mudinski 29.07.2011 (edit 29.07.2011)

  • 0
Ac3Way wrote: Jumalauta mun kahvinkeitin hajosi, nyt kyllä sekoan lopullisesti ja kusen sfäiskin muroihin. Joku ihmeen punainen valopalaa, eikä vain suostu toimimaan. Kello ja ajastin toimivat vielä ihan normaalisti.
Kaikkea muuta se tekee ja näyttää, muttei sillä pysty keittään kahvia ? Edit: Pientä vitutusta aiheuttaa selkäkivut... On se joo kun polvet ja selkä paskana näinkin nuorena...
FINBULLET

FINBULLET 29.07.2011

  • 0
Mulla on polvet,selkä ja ranteet kipeet usein.
Schimanski76

Schimanski76 29.07.2011

  • 0
Miulla on aina joku paikka vähän rikki.Ei siitä jaksa enää edes vilttuuntua tai tehdä sen suurempaa numeroa.Nyt on oikea polvi ja vasen akillesjänne kipiä.Moon NIIIN tottunut tähän.
savulohi

savulohi 29.07.2011

  • 0
Niihän sitä sanotaan notta sumpamies ei tervettä päivää näe.
RauhaMees

RauhaMees 29.07.2011

  • 0
Ei ole hyvä tämä Fanatec. Ratti tuli kuten piti, mutta kun ruuvasin läpysköjä nii sielt meni ratin sisään ruuvin vasta kierteet. Tää fanari lähtee kyl takas huoltoon.
Mace

Mace 29.07.2011

  • 0
Et kerinny kauaa sillä rullaamaan... kyllä varmaa vit*ttaa ku on sellasissa fiiliksissä että nyt pääsee testaan kunnon -(onko sittenkään niin hyvä)- rattia ja tämä leviää käsiin ennen kuin kerkiää edes humisijaa käynnistään? TAI sitten käyttään vähemmänkovia otteita kun sitä siihen asentelet?
RauhaMees

RauhaMees 29.07.2011 (edit 29.07.2011)

  • 1
Joo vähä vit*ttaa. olin just sillee: Jes koht lähtee sillast settiiiiiiii!!!!!!!!!!!!. Sitte se meni. Kirosin puol tuntii sitä ja sitte pöytään kiinnitys: Vattu mitä jaskaa, mut teippasin ratin pöytään nii hyvä tuli :) Nyt on kiva riftata ku ei oo viiksiä ratis. // on muute hyvä ratti. Parempi ku g25.
hulluseon

hulluseon 29.07.2011

  • 0
No ei sitten nukuta enää!!!! @Räyhä Kylläpä tuo minun fanaattinen on pysynyt pöydässä kiinni sillä mukana tulevalla kiinnikkeellä. Se pitää vaan laittaa aikas tiukalle.
sjamy

sjamy 31.07.2011

  • 2
Se tunne kun; lähdet kuvaamaan jotain viltun huutavia lokkeja, joudut heräämään aamuneljältä jotta ilmassa leijuu tietynlainen kaunis valo ja sumu, joudut kävelemään 10 kilometriä jalat jo muutenkin hajalla, kannat sitä helvetin painavaa kamerahässäkkää kädessä toivoen että joku lintu sattuisi lentämään yli, ja kun täydellinen kuva olisi tullut, huomaat ettei kamerassa ollut muistikorttia, otat sen kameralaulusta ja tiputat vesilammikkoon, kuivailet sitä vähän aikaa ja laitat kameraan, kaikki hyvin, odotat muutaman tunnin ilman että niitä viltun lokkeja näkyy yhtään, SITTEN ensimmäinen lokki pitkään aikaan tulee näkyviin! Se lentää yli, auringonsäteet osuvat sihen juuri sopivasti, puolensekunnin kuluttua tulisi odotettu kuva joka miellyttäisi omaa silmää täydellisesti! *KOPS!!* ...kuvaa ei tullut... katsot objektiivin etulinssiin; SE VILTUN LOKKI PASKO SUN KAMERAAN!! ...tähän ihanaiseen, jokaisen lintukuvaajan 300- milliseen f/2.8 VR- unelmaputkeen, siihen joka peitellään ennen lapsia, siihen jota pusutellaan enemmän kuin vastasyntynyttä vauvaa, siihen jota hyväillään enemmän kuin kiimaista tyttöystävää, siihen kultaa kalliimpaan ystävään... MÄ VILTTU VIHAAN NIITÄ VILTUN LOKKEJA!!! ...ja silti teen tämän kaiken vapaaehtoisesti... ...fuk dis sit... Tällästä tällä kertaa... :)
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 31.07.2011 (edit 31.07.2011)

  • 0
Ei vittu, toinen kerta vuoden sisällä jo kun menetän kaverin. Tälläkertaa yhden läheisimmistä kavereista.. Aamulla luin iltalehdestä että ilmajoella ollu auto-onnettomuus ja aattelin ettei toivottavasti kukaan tuttu. Päivällä menin feispuukkiin ja näin kaverin seinällä "lepää rauhassa" tekstejä. Saan soiton kaverin vanhemmilta että hän on menehtyny. Menin ihan shokkiin.. Onneks se helpotti ku olin yksin hiljasyydessa keskellä luontoa tänää. En voi ees kuvitella vanhempien tuskaa :( Lepää rauhassa Laura
Ac3Way

Ac3Way 31.07.2011

  • 0
sjamy wrote: Se tunne kun; lähdet kuvaamaan jotain viltun huutavia lokkeja, joudut heräämään aamuneljältä jotta ilmassa leijuu tietynlainen kaunis valo ja sumu, joudut kävelemään 10 kilometriä jalat jo muutenkin hajalla, kannat sitä helvetin painavaa kamerahässäkkää kädessä toivoen että joku lintu sattuisi lentämään yli, ja kun täydellinen kuva olisi tullut, huomaat ettei kamerassa ollut muistikorttia, otat sen kameralaulusta ja tiputat vesilammikkoon, kuivailet sitä vähän aikaa ja laitat kameraan, kaikki hyvin, odotat muutaman tunnin ilman että niitä viltun lokkeja näkyy yhtään, SITTEN ensimmäinen lokki pitkään aikaan tulee näkyviin! Se lentää yli, auringonsäteet osuvat sihen juuri sopivasti, puolensekunnin kuluttua tulisi odotettu kuva joka miellyttäisi omaa silmää täydellisesti! *KOPS!!* ...kuvaa ei tullut... katsot objektiivin etulinssiin; SE VILTUN LOKKI PASKO SUN KAMERAAN!! ...tähän ihanaiseen, jokaisen lintukuvaajan 300- milliseen f/2.8 VR- unelmaputkeen, siihen joka peitellään ennen lapsia, siihen jota pusutellaan enemmän kuin vastasyntynyttä vauvaa, siihen jota hyväillään enemmän kuin kiimaista tyttöystävää, siihen kultaa kalliimpaan ystävään... MÄ VILTTU VIHAAN NIITÄ VILTUN LOKKEJA!!! ...ja silti teen tämän kaiken vapaaehtoisesti... ...fuk dis sit... Tällästä tällä kertaa... :)
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
pokalemestari

pokalemestari 31.07.2011

  • 7
El PiNk DeViL wrote: Ei vittu, toinen kerta vuoden sisällä jo kun menetän kaverin. Tälläkertaa yhden läheisimmistä kavereista.. Aamulla luin iltalehdestä että ilmajoella ollu auto-onnettomuus ja aattelin ettei toivottavasti kukaan tuttu. Päivällä menin feispuukkiin ja näin kaverin seinällä "lepää rauhassa" tekstejä. Saan soiton kaverin vanhemmilta että hän on menehtyny. Menin ihan shokkiin.. Onneks se helpotti ku olin yksin hiljasyydessa keskellä luontoa tänää. En voi ees kuvitella vanhempien tuskaa :( Lepää rauhassa Laura
Otan osaa. Voimia sulle ja muille ystäville ja omaisille.

Write a post

Sign in to post a post.