Forum - Recent Posts

DonRandom

DonRandom 15.12.2013 in Ei mulla muuta

Jolla :) emm
HLR Juggernaut

HLR Juggernaut 15.12.2013 in F4SM Kausi 9 - Tuumailut

Juu se mersu oli vähän vikuri, ei niin hirveesti vääntöö, mut tehoa just sen verran että pidon sai melko herkästi loppumaan.
TTJK107

TTJK107 15.12.2013 in F4SM Kausi 9 - Tuumailut

Kannatan ideaaa itä vastaan länsi aivan vaan niinku SM-sarjan ulkopuolisena minisarjana.
Rusty McSteele

Rusty McSteele 15.12.2013 in F4SM Kausi 9 - Tuumailut

Tietysti AWD miehet haluu enemmän tehoja . Toi viime kauden mersu oli jo siinä rajalla ettei olis halunnu yhtään enempää tehoja siihen.
HLR Juggernaut

HLR Juggernaut 15.12.2013 in F4SM Kausi 9 - Tuumailut

Jos ois enemmän porukkaa ni tästähän sais hyvän itä vastaan länsi matsin =P
HLR Juggernaut

HLR Juggernaut 15.12.2013 in F4SM Kausi 9 - Tuumailut

Itte Fundeerasin jotakin sen suuntasta että ottais semmottii autoja kun 240SX Altezza RS200 Mazda Savanna RX7 Kaikkiin Dragit, rollcage, ja race turbo (konvertoituna jos ei muuten saa) autot lahtee E ja D luokasta ja max PItä suunnittelin johonkin B450-500 välille Tai vaihtoehtosesti -Pontiac Firebird -87 -Camaro Iroc Z -90 -Ford (Mustang) Cobra R -93 Kaikiin dragit rollcage ja race twinscrew (kovertoituna) ja johonkin B480-A550 välille autot lahtee D luokasta ja mustankkia lukuunottamatta omaavat hyvin väännökkäät moottorit.
RauhaMees

RauhaMees 15.12.2013 in 7 Days to Die

Tällä hetkellä pelissä on bugi joka ei anna (ainakaan minun) tehdä toimivaa servua. Tämä tullaan korjaamaan lähi viikkoina seuraavassa päivityksessä. Sitten pystyn tekemään servun.
zapekk

zapekk 15.12.2013 in 7 Days to Die

Minä olen omistanut pelin jo... No siitä asti, kun oli mahdollista. En ole älyttömiä pelaillut, kun ei ole yksi jaksanut rällästää. Moninpeli kyllä kiinnostaa.
TTJK107

TTJK107 15.12.2013 in F4SM Kausi 9 - Tuumailut

KingPlayer10 wrote: ei se tainnu ihan S-luokka olla.
En osallistunu ko. kaudelle ku en ollu ees koko FRC:eestä tietonen tuolloin. Mutta muistan jonku valittaneen että olis ollu kauheesti liikaa tehoja tai jotain vastaavaa silloin, äläkää kysykö kuka. Ekan kerran ajoin legendaarisilla Fiat Punto-kopperolla, joka kieltämättä oli hauska ajaa, vaikka oliki etuveto.
KKNGS

KKNGS 15.12.2013 in F4SM Kausi 9 - Tuumailut

TTJK107 wrote: Niitä en muista kekkä on rutissu liian tehokkaista autoista, mä oon aina ollu sitämieltä että lisäteho ei oo pahitteeksi (ei siis kuitenkaa ihan mahottomasti). Ite en tykkää V8 supercarsseista ollenkaa, ihan turha Aussien pätemisvehkeitä. Siitä ekasta Forza 4 kaudesta ei oo mitää tietoo, silloin kuulemma oli S-luokan säksä, mikä oli ylitehonen. Ite tykkäisin jos olis sillee mukavasti tehoo siinä 300kw paikkeilla, pari edellistä kautta oli kyllä hemmetin hyviä ja hauskoja, ku tehot pyöri 300kw lähellä, mutta pieni lisä ei olis ollu pahitteeksi.
THE FRC wrote: Auto Autona toimii Nissan 240SX, ja autoon tulee lisätä seuraavat osat: ^hirvee lista osia^ Lopullinen PI ei saa ylittää B 490
ei se tainnu ihan S-luokka olla.
TTJK107

TTJK107 15.12.2013 in F4SM Kausi 9 - Tuumailut

Niitä en muista kekkä on rutissu liian tehokkaista autoista, mä oon aina ollu sitämieltä että lisäteho ei oo pahitteeksi (ei siis kuitenkaa ihan mahottomasti). Ite en tykkää V8 supercarsseista ollenkaa, ihan turha Aussien pätemisvehkeitä. Siitä ekasta Forza 4 kaudesta ei oo mitää tietoo, silloin kuulemma oli S-luokan säksä, mikä oli ylitehonen. Ite tykkäisin jos olis sillee mukavasti tehoo siinä 300kw paikkeilla, pari edellistä kautta oli kyllä hemmetin hyviä ja hauskoja, ku tehot pyöri 250kw lähellä, mutta pieni lisä ei olis ollu pahitteeksi.
Nikde

Nikde 15.12.2013 in F4SM Kausi 9 - Tuumailut

TTJK107 wrote: Kannatetaan! V8 tai jaapanilainen turbokuutonen, need moor powerh! Ne viimekauden mitsut olis ollu sellasia kivoja jos niihin olis saanu lyödä tehoo sen 350kw ja pitää ne minimipainos, niis olis ollu asennetta! Vaikkei se ollukkaa V8, tai ees turbokuutonen. Sellanen taistelupari ku Skyline R32, 300Z ja Supra Mk3? Olisko mitää ideaa?
Soutaa huopaa, edestakas luotaa... Aina kun on ollu tehokkaampia autoja ni on nuristu siitä, että ne on liian vaikeita ajaa ja tasoerot liian suuria. Sitte ku on tehottomampia vehkeitä, mitä on helpompi ajaa niin halutaan taas jotain monstereita alle että ois jännempää. Mun mielestä tämmönen PI400-550 on paras skaala ja kisoista tulee sopivan tasasia ja riittävän helppoja. Joku V8 supercars on ihan makee ideana, yhet semmoset iltamat warcry järjesti ja hauskaa oli, mutta ei niillä kyllä mitään pitkäkestosta monen kierroksen pitusia vääntöjä saanu aikaan kun virheitä tulee kenelle tahansa vähintään joka toisella kierroksella. Ei se oo siistiä?
PetuK

PetuK 15.12.2013 in F4SM Kausi 9 - Tuumailut

Rusty McSteele wrote: Kuulosti vähän tyhmältä ja pervolta : P
Mitäs vikaa siinä sit on?
djrunkkari

djrunkkari 15.12.2013 in F4SM Kausi 9 - Tuumailut

Rusty McSteele wrote: Kuulosti vähän tyhmältä ja pervolta : P
"Nice":http://www.youtube.com/watch?v=kIfOjkB17BA
Rusty McSteele

Rusty McSteele 15.12.2013 in F4SM Kausi 9 - Tuumailut

djrunkkari wrote: Mitä tuos luki ennemmin :D
Kuulosti vähän tyhmältä ja pervolta : P
TTJK107

TTJK107 15.12.2013 in F4SM Kausi 9 - Tuumailut

HLR Juggernaut wrote: Mietinnässäni oli ennemminkin järeä ameriikan V8 vähän vanhemmassa kopassa Twinscrew ahtimella. tai japanialainen Max 3 litranen kone (mielummin pienempi) järellä turbolla. Toisessa on lopputuloksena mielipuolinen vääntö, ja toisessa turbo lagi / turbo potku. (harmi ettei oo kunnon "saabimaisia" aasinpotku turboja saatavilla) =P
Kannatetaan! V8 tai jaapanilainen turbokuutonen, need moor powerh! Ne viimekauden mitsut olis ollu sellasia kivoja jos niihin olis saanu lyödä tehoo sen 350kw ja pitää ne minimipainos, niis olis ollu asennetta! Vaikkei se ollukkaa V8, tai ees turbokuutonen. Sellanen taistelupari ku Skyline R32, 300Z ja Supra Mk3? Olisko mitää ideaa?
DarkWarjo

DarkWarjo 15.12.2013 in GTA V

HLR Juggernaut wrote: "Sumopainia mazebankin katolla":http://www.youtube.com/watch?v=GQOhXgbFDs4
Poijjaat oli olevia ja ehti eka:
Aaperi001 wrote: Are you ready to BÄTLÖÖÖ??!!! #jupe #warjo #kimmoi #Astro #Yoppe #muutmetsäneläimet #v*tustihästäkejä
:)
PetuK

PetuK 15.12.2013 in F4SM Kausi 9 - Tuumailut

Kokeilin. Noin 0,5s päässä nopeimmasta ilmoitetusta. Saa jäädä siihen mun reenit.
bizarretrip

bizarretrip 15.12.2013 in F4SM Kausi 9 - Tuumailut

djrunkkari wrote: Alkaa palikat hukkua
1:37.687
djrunkkari

djrunkkari 15.12.2013 in F4SM Kausi 9 - Tuumailut

Alkaa palikat löytyä, eri asia onko kisas taas minkäänlaista tasaisuutta ajos -1:37.657- 1:37.558
Rusty McSteele wrote: .
Mitä tuos luki ennemmin :D