Forum - Recent Posts
Painat backia--> Inventory --> Give cash. Muttei se mulla ainakaan oo toiminu koko Onlinen aikana.
Täytyypä sitä sitten jossain vaiheessa hommata.
Ykkönen on paras.
Porukka taitaa vetää pelkkää flatout 1:stä? Itseltäni löytyisi flatout 2 ja ultima carnace, että olisiko kellään kiinnostusta niihin.
En oo kuullutkaan että voi antaa rahaa.Miten se käytännössä tapahtuu?
Olisko porukalla tänään kiinnostusta ajella vähä flättäriä?
Muhun ei jotenki ikinä noi falloutit iskeny... pelasin kyl kolmosta ja nyyvegasii jokusen tunnin, mut se 50luku/postapocalyptic mashup ei jotenki vaa iskeny... ois toiminu muhun paremmin jos ois ollu ihan vaa nykyaika + postapocalyptic.
Rahaa siis pystyy antamaan nykyään?
Top of the line: Fallout New vegas
emm
bizarretrip wrote: Jonnet jahtas mua tankeilla ja tilanne päätty siihen ku joku näistä neroista lahjotti +10000000 mun tilille.oothan varma että on legitti rahaa.
Tota ykköstä tullut joskus pelattua, sen jälkeen en ole pelannut enää muita. Pistetään lataukseen ja katsotaan miltä näyttää.
Jonnet jahtas mua tankeilla ja tilanne päätty siihen ku joku näistä neroista lahjotti +10000000 mun tilille.
Työmaata täälläkin..
Vasta jonkun satatuntia duunia takana..
Jos kiinnostaa niin Fallout 1, Fallout 2 ja Fallout tactics ilmaiseksi täältä.
"Clickyti":http://www.gog.com/promo/fallout_series_giveaway_winter_promo_2013
Päivä ja 15 tuntia aikaa.
EMM
Seuraava työpäivä 7.1
LOMAAAA!!!
1.38.3xx ...psyyke nolla...
aiva hukas
-1:38.221-
1:37.8xx varmaa tuo on aika maksimi :3
Jee, huomenna uusi tatuointi!! Järjestyksessään 4. kuva :)
Jee vihdoinkin himaan :)
Resoluution voi vaihtaa aina "ensi" käynistyksen yhteydessä. Muistaakseni jos kopoit ja siirät sen
Esinerkki C:/ games/flatout > C:/ flatout
Käynistät sen, niin pitäisi taas saada vaihdettua. Varma en ole muistamisestani.
Ratin kanssa on erittäin isoa urheilua, varinkin jos vahvemmilla forceilla ajaa.
Mutta silti tähän mennessä parhaiten kuitenkin pärjää pad:illä ja näppiksellä.
Tietenkin kannattaa kokeilla, eri vaihtoedoilla, ja niihin eri säädöillä.
Ratin kanssa jos kokoeilee, niin kannattaa menusta, käydä laittamassa ratille forcet päälle ;)
Pahoittelen epäselvää tekstiä, mutta toivotavasti tuosta irti jotain saa.