Forum - Recent Posts
Ai niin, voisinhan minäkin kommentoida otsikkoa mukaillen.
Mä en ole tavannut ketään ja kukaan ei ole tavannut minua, seuraavasta syystä..
Mä olen Banin luoma Botti, notta sen ei tarvisi olla täällä yksin ja sillä olisi joku jota se voi syyttää kaikesta.
Se voisi kyllä vähän parantaa tuota koodia, kun meinaa jo kyllästyä näihin seuraaviin: Yltiöpäinen viinanhimo, lumienkelit, vanhemmat naiset ja Skimmyn kiusaaminen..
DarkWarjo wrote: Nonii.. löytyyhä tosta vähä miinuksiakin. Autojen käyttäytyminen on hieman outoa.. GTA on autofysiikois kyl rutkasti parempi. Jökkii pirulainen, en tiedä auttasko jos masentas kovalevylle.. ropapli. mut ite peli vaikuttaa vallanki makialta.. noi kasvojen ilmeiden mallinnukset näyttää oikeesti siisteiltä.Tökkimiseen voi auttaa Rockstar on jo ehtinyt laittaa ohjeita tukisivuilleen koskien L.A. Noiren aiheuttamia jäätymisiä joissakin tapauksissa. Ongelmien ilmetessä Xbox Live -pelaajia kehotetaan luomaan Silver-tili ja pelaamaan sillä. Lisäksi myös välimuisti kannattaa tyhjentää (My Xbox, System Settings, Device Options, Clear System Cache). Lähde: www.eurogamer.net
Kohta räjähtää...
Eeegac wrote: Mää en o nähny ku DarkWarjon. Se vei mua Oulua ympäri ja ajo -lujaa- Nissanilla.Fix !
Mää en o nähny ku DarkWarjon. Se vei mua Oulua ympäri ja ajo lujaa Nissanilla.
Nonii.. löytyyhä tosta vähä miinuksiakin.
Autojen käyttäytyminen on hieman outoa.. GTA on autofysiikois kyl rutkasti parempi.
Jökkii pirulainen, en tiedä auttasko jos masentas kovalevylle.. ropapli.
mut ite peli vaikuttaa vallanki makialta.. noi kasvojen ilmeiden mallinnukset näyttää oikeesti siisteiltä.
Eipä tullu pisteitä #103 sijoituksella...
Suht helpolla ois pitänyt pari kymmenystä ottaa ajasta pois, mut eipä päässyt etes yrittämään
KTM sano riks, raks, ja poks.
Mikäs se tuollanen pulju on kun tollasta tekee??
Kertoo firman johtoportaan toiminnasta aika paljon, jos työkaverilta kuullaan tulevasta lopputilistä. Ja irtisanomisaikahan luonnollisesti työskennellään "saatanan tehokkaasti".
Vai valittiinko ?
Hieno olisi lähtee, ja noin lähelläkin vielä olisi mesta... Mutta kuinka ollakkaan en ole edes suomessa tuolloin.
Huonon ajan valitsitte!!
TehBigBunny wrote: No johan on touhua, oikiastihan sinua ei siis ole vielä irtisanottu kun eivät ole henkilökohtaasesti sanoneet.Pitää vaan vältellä pomoa ja käydä töissä niin joutuvat maksamaan palkkaa. kheh kheh
No johan on touhua, oikiastihan sinua ei siis ole vielä irtisanottu kun eivät ole henkilökohtaasesti sanoneet.
Ei tullu ajolupaa ekalla kerralla yleiset kysymykset oli T ja M luokasta kaikki oikein, mut kuvakysymyksis oli 5 virhettä.
hulluseon wrote: Kuulinpa sitten kaverilta olin kuulemma saanut tänä iltana lopputilin. Ihan kiva kun ei kertoa henkilökohtaisesti. VITTU!Vittu mitä paskaa.... !http://rom.naurunappula.com/nn/0/406/477/o_487587.jpg!
Paska homma. Muuta en juuri osaa sanoa.
hulluseon wrote: Kuulinpa sitten kaverilta olin kuulemma saanut tänä iltana lopputilin. Ihan kiva kun ei kertoa henkilökohtaisesti. VITTU!Ekaa kertaa FRC.n historiassa menin sanattomaksi.
Kuulinpa sitten kaverilta olin kuulemma saanut tänä iltana lopputilin. Ihan kiva kun ei kertoa henkilökohtaisesti. VITTU!
DarkWarjo wrote: vaikuttaa kyl perhanan hauskalta tää "etsivän työ" tässä.. kovasti tulee tehtyy omia johtopäätöksiä jne. ja muutenki vaikuttaa hauskalta vaihtelulta sille GTA:n ja RDR:n suoraviivaselle räiskinnälle.You'r lying! Huomenna pääsee ite pelaa.
vaikuttaa kyl perhanan hauskalta tää "etsivän työ" tässä.. kovasti tulee tehtyy omia johtopäätöksiä jne. ja muutenki vaikuttaa hauskalta vaihtelulta sille GTA:n ja RDR:n suoraviivaselle räiskinnälle.