Forum - Recent Posts
Mulla ei tullut tollasta piuhaa.
Oliko sulla Hullu viime kisassa toi käytössä? kohisi jonkun verran.
Joo tulipa tuossa nyt muutamat eventit treenattua. Alko jotenkuten luonnistua tolla etusormitekniikalla, mutta jarruttaminen tuntu edelleen ihan mahottoman vaikeelta ku samalla sormella yritti sohia kytkintä. Kokeilin sitten keskisormella jarruttamista, eikä se ollut yhtään niin vaikeaa kuin oli kuvitellut, joten nyt vedetään keskarilla jarrua ja etusormella kytkintä. Enää ei napata vaihdoissa meikäläistä kiinni suorilla perkule! :D
Niitä saa ostaa suoraan.
:D :D
Mun fiktiivinen "automallisto":http://jmm-cars.weebly.com/> mallisto > C
Oon tehny kaikki ihan omasta päästä ja ilman minkää valtakunnan mallia ja
kaikki on 2d-sivuprofiilista ja ei kovinkaa hienoja, mutta kiva niitä on tehdä
Saa nauraa :D, oon laittanu vasta C -korit, eli avoautot ja neki vasta koriin 11 asti, ja 14 asti niitä on.
Omasta mielestä vasta korissa "12" alkaa tulla auton näkösiä...
Lisäilen niitä tonne aina kun vaan kerkiän. :D
VAROITUS! ne ekat mallit on aika jänniä (lue: rumia) ja ei niistä kannata välittää, mutta aina uudenpaan päin paranee (ei kai)
aivan. Jos tuota ilmoitusta lukee niin rekkoja voi varata mutta onko mopoissa ja taxeissa suoramyynti vai pitääkö niitäkijn odottaa tuonne 14.4 asti???
**Hammerin silmin,tiettyä muutosta!!**
Tapani on kyllä viisas juu.
!http://is11.snstatic.fi/kuvat/Tapani%20Kansan%20mieli%20j%C3%A4rkkyi%20Vaimo%20pelasti%20pakottamalla%20hoitoon/img-1288334496609.jpg!
Schimanski76 wrote: Lupasin eilen kaverille,notta sinä päivänä kun joku BB-julkkis pääsee eduskuntaan,niin Schimmy muuttaa Suomesta hevon vilttuun lopullisesti.Tony Halmeen valinta otti jo koville aikoinaan.Kyllä kansa tietää. Ai niin,itse äänestin jo Kaijasta ennakkoon.Ja kirveksen laitoin varalle,vaikka kerroin oli huono.Mites tukiaisen tapauksessa? niin kaunis neito presidentiksi? Kyllä ääniä tulisi. Kansa tietää.
FRC:läisistä mie äänestäisin eduskuntaan Eissin.
Tulisi avohoitoa halvemaksi.
Ei lähde millään tuolla hinnalla.
5000 alkurahat + 250€ lainaa Reiskalta niin voisi irrota.
tajoon tosta jimmykojootin 1984 VW Rabbit GTi:stä 4500
Jee futisfoorumisti pääsi Idols-finaliin. Kaveri vois kyllä opetella laulaa.
Lupasin eilen kaverille,notta sinä päivänä kun joku BB-julkkis pääsee eduskuntaan,niin Schimmy muuttaa Suomesta hevon vilttuun lopullisesti.Tony Halmeen valinta otti jo koville aikoinaan.Kyllä kansa tietää.
Ai niin,itse äänestin jo Kaijasta ennakkoon.Ja kirveksen laitoin varalle,vaikka kerroin oli huono.
jasamy wrote: Onko kellään kokemusta sopiiko noi rattiin?Eikö sulla tullut sen ratin matkassa semmosta naurettavan pientä johdon pätkää? Meinaan mulla tuli semmonen johon voi sitten liittää tuon Steelseriesin mikäpälieonkaan kikottimen. Tosin mulla on nyt käytössä Turtle beatchin kuuloke sarja joten eipä ole sillekään johdolle käyttöä.
Awwhh... Muistan vuosia takaperin (Sega Dreemcast:illä) pelailin Quake ||| Arena:aa..
Nyt tullut pelattua kyseenomaistapeliä jokusen tunnin, ja khyllä.. Muistoja tulvii mieleen..
Me werry happy ( pitkästä aikaa) :)
Vasen jalka painaa kytkintä...
Mulla tuli kuulokkeiden mukana tuo Böksin liitoskappale (Steelseries) ja käytän sitä Böksin ratin kanssa, koska mikkisoftan kuulokkeet eivät toimi enään sen kanssa..
Mulla on se valkoinen liitoskappale ja onko joku +?
Vanhemmat eivät sovi, ilman pientä kynsiviilausta...
... Siinä on ne kaksi mustaa tappia, niin porukat on viilannut niihin keskelle kolot ja sitten sopii molemminpäin.. Eli sojottaa ratissa johdot ylöspäin..
Onko kellään kokemusta sopiiko noi rattiin?
Voisiko tätä päivittää vähäisen??
Schimmyn takia tuli aikanaan itsekkin opeteltua kytkimen käyttö. Itse vaihdoin sen kyllä A napiksi