Forum - Recent Posts

FINBULLET

FINBULLET 10.04.2011 in PPPP

Schimanski76

Schimanski76 10.04.2011 in Ajovälineesi + tapasi

TehBigBunny wrote: Shimmyn 'kytkynreenit' oli legendaariset :D
Juu,kyä mie silloin kiroilin ja meinasin lopettaa heti alkuun koko homman. Pari iltaa ja vanha koira oppi uutta.Emmie osaa nyt enää edes jarruttaa pikkusormella,vaan keskaria on tarjottava jarrulle joka autopelissä.Se oli miulle ehkä se pahin muutos,kun löi jarrut lukkoon liian helposti alkuun.Ja se alaspäin vaihtaminen oli paha jarrun kera. Huikat vähenee myös huomattavasti,kun vasurilla on enemmän töitä. :(
Nikde

Nikde 10.04.2011 in Ajovälineesi + tapasi

TehBigBunny wrote: Shimmyn 'kytkynreenit' oli legendaariset :D
Kerro kaikki heti nyt tässä!?
Nikde

Nikde 10.04.2011 in Jokkis Reilun Reiskan Reilusti Käyteyty autot

TehBigBunny wrote: Siis tossa sun autossa noi renkaat menee ihan oikein. Käytännösä sulla on Goodyearin Street renkaat.
Elikkä nytten pitäs hinta olla oikein. Ei tuosta oikeen saa kikkailtua kalliimpaa setuppiakaan :)
TehBigBunny

TehBigBunny 10.04.2011 in Ajovälineesi + tapasi

Shimmyn 'kytkynreenit' oli legendaariset :D
jimmykojootti

jimmykojootti 10.04.2011 in FRC Jokkis Uusien Autojen Kauppa

zattwy wrote: Saldo näyttää 0 kpl jäljellä!
OHO! Joo enpäs tajunnutkaan ku ykköstä ei oltu viivattu.
Nikde

No meni tuo toinen jo huomattavasti kivuttomammin, mutta kovissa jarrutuksissa on kyllä hirveetä vaappumista havaittavissa ku ei osaa samaan aikaan kontrolloida jarrua ku painaa LB:tä. Kylä se tästä, ainaki ajamisen fiilis nous paljon ku pääsee välikaasua antaa jne :)
RauhaMees

RauhaMees 10.04.2011 in Ajovälineesi + tapasi

mul meni pari iltaa oppimiseen. kytkimen kaa saa sillasii pommeja tehtyy civicillä etse ampasee horisonttiin aina ku vaihtaa vaihdetta
RauhaMees

RauhaMees 10.04.2011 in FRC Jokkis, Pisteet ja rahat V2

onks noi niiku just tehty juttu. ku rupesin kattoo mun raha summaa, nii siel on 2220 rahaa. onks se niiku se mun oikee raha määrä. mul on oma autosi topicissa 560 rahaa omilla laskuilla / joo ny mä meni iha sekasi näist mun rahoist
zattwy

zattwy 10.04.2011 in FRC Jokkis Uusien Autojen Kauppa

jimmykojootti wrote: Voisinko ottaa sen 250€ lainaa?? huudan Porsche 911 Carrera RS 1973 – D280 – €6000!!
Saldo näyttää 0 kpl jäljellä!
Nikde

Hyi helvetti kun on vaikeaa, nyt on laatikko ihan solmussa lyhyen kisan jälkeen :D
vaiski75

vaiski75 10.04.2011 in FRC Jokkis, Pisteet ja rahat V2

Zattwyllä on jokin fiksaatio sahtiin ja punaiseen väriin, huomaan kivasti..
Jokkis

Jokkis 10.04.2011 in FRC Jokkis, Pisteet ja rahat V2

Siinä oli semmoinen pikkuinen virhe äsken. Ja kohta kysyy joku että miksi uusi? Juurikin siksi notta pysyy helpommin käsillä tämä uusi taulukko jonka rakensi Zattwy.
TehBigBunny

TehBigBunny 10.04.2011 in Jokkis Reilun Reiskan Reilusti Käyteyty autot

Siis tossa sun autossa noi renkaat menee ihan oikein. Käytännösä sulla on Goodyearin Street renkaat.
Ac3Way

Ac3Way 10.04.2011 in PPPP

Pottae wrote: Väsyttttttääääääääääääääää...
Joooooooooo
RauhaMees

RauhaMees 10.04.2011 in FRC Jokkis, Pisteet ja rahat V2

mul toi ei toimi
Jokkis

Jokkis 10.04.2011 in FRC Jokkis, Pisteet ja rahat V2

"Löytyvät täältä":https://spreadsheets.google.com/ccc?hl=en&key=t3FJa5ik19kEMsqf94zCAqA&hl=en#gid=10
RauhaMees

RauhaMees 10.04.2011 in Ajovälineesi + tapasi

RaabForRehab wrote: Ittellä on kytkin LB:ssä. Painan etusormen nivelellä, niin ei tarvii keskisormea käyttää. Alaspäin vaihdoissa annan itte välikaasua ja ylöspäin vaihdoissa en yleensä nosta kaasua pois ollenkaan. Riippuu tietty missä kohtaa vaihtaa.
mulla sama juttu, mut mä nostan aina kaasun ylöspäin vaihtaessakin
Nikde

RaabForRehab wrote: Ittellä on kytkin LB:ssä. Painan etusormen nivelellä, niin ei tarvii keskisormea käyttää. Alaspäin vaihdoissa annan itte välikaasua ja ylöspäin vaihdoissa en yleensä nosta kaasua pois ollenkaan. Riippuu tietty missä kohtaa vaihtaa.
Tattista vinkeistä, täytyy lähteä harjotteleen.
Nikde

Nikde 10.04.2011 in Jokkis Reilun Reiskan Reilusti Käyteyty autot

Mutta kun rengasmerkki on vaihtunut tuossa välissä... No tietty oletetaan että uudet leveemmät renkaat on samaa seosta... kö/ko? Tuossa setupin muutoksessa pitää sitten tietty ottaa PI huomioon, eiköstä vaan? :) Sori jankutus, mutta parempi tehdä asiat kerralla selviksi niin ei tarvii perästä kuulutella.