Forum - Recent Posts

velliperse

velliperse 06.11.2013 in F4SM Kausi 9 - Ilmoittautuminen

No ajetaan saatana. #820 velliperse Talli?
Ac3Way

Ac3Way 06.11.2013 in Ei mulla muuta

Ei sitten mitään GTA meinkiä... Toivottavasti tärppää työpaikan suhteen.
THE FRC

THE FRC 06.11.2013 in F4SM Kausi 9 - Ilmoittautuminen

Noniin, noniin... VIELÄ EHTII, KAIKKI NYT MUKAAN VAAN!
HLR Juggernaut

HLR Juggernaut 06.11.2013 in Ei mulla muuta

Sitte pojat panee sormet ristiin että tuo miun työhakemukseni menee läpi. Ois meinaan niin helmi homma, että oksat pois. Autonkuljettajaksi USA:n suurlähetystöön.
HLR Juggernaut

HLR Juggernaut 06.11.2013 in F4SM Kausi 9 - Tuumailut

Juu huomasin että oli tullu tossa ku eilen vähän forzailin, Otin talteen mutta en ajanu vielä.
Rusty McSteele

Rusty McSteele 06.11.2013 in F4SM Kausi 9 - Tuumailut

HLR Juggernaut wrote: Matalaa 01:15 alkusta se näyttää tekevän mun heitto tuneilla kuhan saa taas meirän mekaanikolta kohillaan olevat tunet ni lähtee varmaan sekunti pois... ei paha. Kautta ku kattelin vähän kriittisemmällä ilmällä ni ei sieltä löytyny ku 1 inhokki rata, Joten taidan jopa tykätä tulevasta kaudesta =)
Olen lähettänyt tunen sulle jo muutama päivä sitten, olen unohtanut kertoo. Kymmenesosa alle 1.14 oon ajanut sillä ja veikkaan et tos jäi jokunen kympin viel radalle.
villek00

villek00 06.11.2013 in F4SM Kausi 9 - Ilmoittautuminen

Driver181 wrote: Ilmoittautuminen peruttu.

:D

^sfori^
sjamy

sjamy 06.11.2013 in Ei mulla muuta

Yksi kausi oli itellä sellanen että joka toinen yö tuli nukuttua, välillä joka kolmas, silloinkin se 3 tuntia. Ja sekään ei itseasiassa ollut unta, vaan keho oli niin uupunut että lopulta aivot sammu ja taju lähti. Vastustuskyky oli todella alhaalla ja psyyke heitteli voltteja jossain helvetin rajoilla luoden aistiharhoja. Näin jälkeenpäin ajatellessa se kyllä vahvisti mieltä, silti olisin mieluusti jättänyt kokematta. Nykyään ehkä muutaman kerran vuodessa on kokonaan uneton yö, kausittain jonkinasteista nukahtamisvaikeutta. Ootko jotain lääkitystä saanut, auttaako? Itellä ei rauhoittavatkaan auttaneet ja lääkärin ehdottaessa melatoniiniä lähinnä itkin ja nauroin.
Tuomo33

Tuomo33 06.11.2013 in Ei mulla muuta

Itsellä tosiaan meni yläaste, keskimäärin 3-4 tunnin unilla. Joskus oli päiviä että, ei saanut nukuttaa millään Eihän tälläinen ole ollenkaan hyväksi. Nykyään sentään harvoin, on näitä kausia. Emm
KKNGS

KKNGS 06.11.2013 in F4SM Kausi 9 - Ilmoittautuminen

Driver181 wrote: Ilmoittautuminen peruttu.
jotenkaan en yllättyny yhtään
EvoBobber

EvoBobber 06.11.2013 in F4SM Kausi 9 - Ilmoittautuminen

#23 EvoBobber Joku sais kaapata mut talliinsa, koitan keritä jopa ajamaankin nyt kun on MIESTEN autot kehissä :) Edit: Geisha-maalit? :D
KKNGS

KKNGS 06.11.2013 in F4SM Kausi 9 - Tuumailut

Jimmyn säädöillä sain parhaimmaks ajakseni 01:18 luokkaa, vähän sitä kun tuunasin niin tulee 01:14 aikoja. Jimmyn autossa on sellanen ongelma josta en ite ainakaan tykkää, nimittäin vakiolevyset nakit. Kierroksella 9 ei enää kääntyny mihinkään ja kierrosajat huononi 3 sekunnilla. omassa ei pitäis niin nopeesti mennä renkaat (tossa 9 kierroksen kohalla oli 35% menny jimmyn säädöillä)
sjamy

sjamy 06.11.2013 in Ei mulla muuta

Keskimäärin 4 tuntia unta yössä kolmen vuoden ajan nukkuneena tiedän miltä susta tuntuu. Unettomuus on syvimmästä perseestä. Nyt onneksi nukkuminen kunnossa. Emm.
Tuomo33

Tuomo33 06.11.2013 in Ei mulla muuta

Iki-ihanat univaikeudet, is back. En toki haluaiskaan nukkua.... Emm
TTJK107

TTJK107 06.11.2013 in Battlefield 4

DarkWarjo wrote: Meil o taas oma servu sit.. 64 pelaajan conquest. Finnish gaming addicts :) servujen kaatuilu viel vaivaa ja välil pelkkä peliki kaatuilee, mut hyvä toi on kyl muuten.
Oko kuule sen servunkans mikä tilanne, pystys viä?
HLR Juggernaut

HLR Juggernaut 06.11.2013 in Ei mulla muuta

Sivupuki
villek00

villek00 05.11.2013 in Ei mulla muuta

Katsoin youtubesta speed run videoita peleihin. Ei ole hyvä tämä tunne. Yhtään. V**ttu! EMM
villek00

villek00 05.11.2013 in Forza Motorsport 5

Eikös ainakin lähtösuoralla liikuskele jottain tyyppejä, joten miksei myös varikolla?
djrunkkari

djrunkkari 05.11.2013 in Forza Motorsport 5

!http://img708.imageshack.us/img708/9517/931f.png! Olisko varikolla vihdoin jotain elämää?? Kuitenki vain näön vuoksi tuo rengaskasa tuohon mallinnettu :D
MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 05.11.2013 in Forza Motorsport 5

Jaa että Lotus F1? Siellä on taidettu vähän käyttää hyväksi Lotuksen huonoa rahatilannetta :D