villek00 wrote: 1.18.0xx tuli mun ekaan testiin..Ensitesti nopealla kokoonpanolla ilman tuneja 1.18.181, I feel u bro.
Forum - Recent Posts
-#572- tänne.
#85.
djrunkkari wrote: "sebröngi":http://www.youtube.com/watch?v=SFEdHskMkq4Saitana, ovat laittaneet KTM:n tähän peliin. Ei ole hyvä tämä, totesi lompakko.
[http://www.youtube.com/watch?v=fZnQUMsMTKc
Indianapolis.
PetuK wrote: Reeking Geek Racing - RGR _#2, kaijanen_Perkele.
BugBear saikin pistettyä itsensä "Kickstareriin.":http://www.kickstarter.com/projects/1470493497/next-car-game-a-motorsport-with-attitude
Uusia kuviakin löytyy.
M&M Racing
#87 Alchemist FI
Servujen kaatuilu kyllä ärsyttää, muuten toimii peli itsellä loistavasti jos ei oteta huomioon pitkähköjä latausaikoja.
Meil o taas oma servu sit.. 64 pelaajan conquest. Finnish gaming addicts :)
servujen kaatuilu viel vaivaa ja välil pelkkä peliki kaatuilee, mut hyvä toi on kyl muuten.
_*Budjet Sport Racing Team*_
_"If you got no money, oh who the hell cares!"_
_#181 Driver181_
ihan hyvin toimii mulla, ei tuu fps droppeja tai lagia. ainoo ongelma on että välillä jäätyy ja pitää peli sammuttaa, mutta harvoin
TTU!
FPS 60-80. FPS Droppia, lagia ja BF4.exe kaatuilee.
*PERKELE!*
HLR Juggernaut wrote: PGRään oli jopa 2 tulijaa, mutta ny näyttää siltä että toinen meni johonkin muuhun tiimiin, ja toinen perusti oman tiimin. Miten tässä näin kävi ?Voi kyl olla et saadaan broidi mukaan. Ei ehkä avauskilpailuun mut se on ilmaissut kiinnostuksensa pistää boksi kuntoon ja tulla ajamaan. Myös netti on kysymysmerkki siinä missä se nyt asuu.
HLR Juggernaut wrote: PGRään oli jopa 2 tulijaa, mutta ny näyttää siltä että toinen meni johonkin muuhun tiimiin, ja toinen perusti oman tiimin. Miten tässä näin kävi ?No mähän sanoon että ku se yks kerta on tulos jos sinne, niin mä jää oottaan toista paikkaa sitte ja lyötiin sitte siinä tiimi pystyyn Jimmyn kanssa.
PGRään oli jopa 2 tulijaa, mutta ny näyttää siltä että toinen meni johonkin muuhun tiimiin, ja toinen perusti oman tiimin. Miten tässä näin kävi ?
Perfect Grip Racing - PGR
#55 Rusty McSteele
#626 HLR Juggernaut
Laitetaan nyt tääkin tänne, katsotaan sit mihin kisoihin tulee jos tulee
#28 The Flying Finn
Meinasin vähän vorsailla, mutta ku hoppereissa mennään vaan LB vehkeillä ja itte tehdyissä ei oo yhtään kisaajaa, ni rupes ketuttamaan =P
vaiski75 wrote: Naapurin tyttö roudasi tavaransa mun työ ja niiden sovittelussa on ollut vähintäänkin tekemistä.. EMMElikkä hää kyllästy Sfäden nakin esittelyyn ja lähti muukalaislegioonaan? EMM ja carcuun. Tai onhan mulla oikeesti, jos vaikka lähtis tuonne kylille kattelemaan onko siellä halloveeni noitia liikkeellä. Tai siis nehän muuttuu noidiksi seuraavana aamuna. Tämä olkoon siis varoituksen sanana nuorisolle. EMM
Työ kaahaatte aivan liia kovaa :/
Matalaa 01:15 alkusta se näyttää tekevän mun heitto tuneilla kuhan saa taas meirän mekaanikolta kohillaan olevat tunet ni lähtee varmaan sekunti pois... ei paha.
Kautta ku kattelin vähän kriittisemmällä ilmällä ni ei sieltä löytyny ku 1 inhokki rata, Joten taidan jopa tykätä tulevasta kaudesta =)