Forum - Recent Posts
Kun ostaa ensimmäisen kerran leveyttä saa valita sponssin. Sitten jos ostaa lisää leveyttä tai vähentää sitä sponssia ei voi vaihtaa. Seosta jos vaihtaa niin saa taas vaihtaa sponssia.
Eli en viittinyt tuonne Sponssit ja fyffet osioon spämmimään, mutta enää ei siis saa valita rengasmerkkiä, vaikka ostaa leveyttä lisää? Eli merkkiä saa vaihtaa jos ostaa paremman seoksen renkaat?
Jos Saab 99:n sais voisin miettiä osallistumista.
jos sierra tulee nii mä hankin sen heti :D
Oiskohan se Sierra sopiva tähän? Kyllä mie niin luulen...
Tänään hämeenkoski- savvonlinna-hämeenkoski välillä.
Toyota Mr2
Toyota ke70 trailerin päällä
Chervolet corvette c4 trailerin päällä
Mitsu lancer evo 6
Ford ranchero
Subaru impreza 07
hulluseon wrote: Ladera full molempiin suuntiin ORC PS, minen saana sitä 50 vaikka ilmotin renkas ponsorin viime kisasta? Olenco rascaana?-Siitä laitettu mutta tästä kisasta ei tule.- ja poistetu Jos ostaa lisää (tai vähentää) leveyttä niin renkaan merkkiä ei voi vaihtaa.
TehBigBunny wrote: Se on Taksiluokan auto. Sä et voi vaihtaa luokkaa kesken kauden. Jos ostat sen niin viimeinen kisa jää ajamatta.ok // mä alotan sitten 3 kauden uudel autol
Ladera full molempiin suuntiin
ORC
PS, minen saana sitä 50 vaikka ilmotin renkas ponsorin viime kisasta? Olenco rascaana?
joo yritin kokeilla mut ku tää vatun kone käy nii hitaal et ainoo paikka johka se enää päästää on FRC. mä lähetän tän varmaan takuu korjauksee ku toi jäähdyttimen propelli tai mikä se nyt taas olikaan nii pitää iha järkyttävää ääntä
// nii ja kone on viikon vanha
Näitkö sen mun tempun niiden videoiden tekoon ?
// Väiski ehkä muistaa missä keskustelussa se oli.
Skimsterikin temppuilee..
joo kyllä ne tulis ne jaksot mutkun kone temppuilee, forssan sivut temppuilee ja viel youtube temppuilee.
Uusi jakso ^
Ei ole riittävästi jengiä Rekkaluokkaan.
TehBigBunny wrote: Nikde sä et voi vaihtaa valmistajaa koska sulla on jo levennystä ostettuna. Silloin voi vaihtaa vain vaihtamalla compoundin.Roger! Korjattu.
Tuleeko rekkoja tarjolle vai ajetaanko ensikausi vielä takseilla?
kisan tulot päivitetty
Rayha300 wrote: mä laskin et jos mä myisin ton urheen civicin ja ostaisin 2004 Honda Civic Type R:än sillä 5700€. mulle jäis 20€ käteen. Onko oikein? // Jos on niin myyn urheen civicin ja huudan typerää.Se on Taksiluokan auto. Sä et voi vaihtaa luokkaa kesken kauden. Jos ostat sen niin viimeinen kisa jää ajamatta.
Ladera Full
Pääsponsori: Tein 100€
Mukana menossa: Bridgestone 50€