Forum - Recent Posts

El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 06.02.2011 in PPPP

Schimanski76 wrote: Soon joku huonekalu ottanut eilen pari liikaa ja törmännyt meitin silmäkulmaan.Rikki on männynnä Skimmyn simmu.
Valehtelloo! Köniin otti karaokepaarissa!
Schimanski76

Schimanski76 06.02.2011 in PPPP

Soon joku huonekalu ottanut eilen pari liikaa ja törmännyt meitin silmäkulmaan.Rikki on männynnä Skimmyn simmu.
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 06.02.2011 in Nyt soi?

Yhtäkkiä piti ruveta kuuntelemaa ysäriä. Nyt soi Culture Beattia, Alexiaa, Ice MC:tä ja kaikkee muuta kivaa. Harvaa nykymusaa jaksaa kuunnella yhtä pitkään ku jotai 90-luvun hyvää dancea/eurodancea. Captain Jack loppu just äske :D
TehBigBunny

TehBigBunny 06.02.2011 in FRC Jokkis

Taksin PI:n pitää olla 251-350. ( Paitsi jos ostaa Silva K'n sillä saa ajaa vakiona eli PI250 ) Luokkaa ei voi vaihtaa kesken kauden. Koska viime kauden jälkeenkin jengi ruinasi itsensä Taksiluokkaan jo kolmella ajetulla kisalla niin voidaan kai päästää neljällä ajetulla mukaan... Hammeri, kisaraportista saa kivasti 200€ niitä voi tehdä tästä kisasta ensi ke asti ja sitten seuraavasta. Lisäksi kauden lopussa tulee kaikenlaisia bonuksia, jos osuu kohilleen. Voit myös kerrata sen miten Aliboz sai houkuteltua sut mukaan, eli autotarina, sen voi kirjoittaa koska vaan, 400€ siitäkin tarjolla.
villek00

villek00 06.02.2011 in FRC Jokkis

tietääkseni taksiautojen pi rajat on 100-350.. eli uskoisin että voit jatkaa tuola PI määrällä.. edit: voi vitti, ei se voi ollakkaan noin :(
PetuK

PetuK 06.02.2011 in FRC Jokkis - Kausi 2 - Pisteet ja Rahat

Mukana menossa TODA
hammeredhuoh

hammeredhuoh 06.02.2011 in FRC Jokkis

Miulla olis kysymys. Niin että tuota nyt kyn autoni pi on 243 ja jos ajan seuraavan kisan olen ajanut neljä kisaa ostan taksi lisenssin niin voinko ajaa vielä tuolla 243PI autolla, koska minulla ei rahat tule riittämään lisenssin jälkeen pi korotuksiin tai voinko ostaa lisenssin ajaa yhden kisan mopossa ja sitten muuttaa taksiksi vai joudunko uuden kauden vielä mopoa ajamaan?
hulluseon

hulluseon 06.02.2011 in FRC Jokkis

Ei pysty hyppäämään sarjatasoa yli. Eli taksi luokka ensin ja sitten vasta E-korttia ajamaan. /// Niin yhten aikaisuutta
TehBigBunny

Vaikka sellainen tulisi, Rekkaluokka siis, niin sä et pysty sinne siirtymään. Pitää olla ajettuna vähintään 9 kisaa ja Taksisarjaa ei voi hypätä välistä.
Nipsuhuuli

Nipsuhuuli 06.02.2011 in FRC Jokkis

Mua houkuttaisi ajatus ostaa joku takaveto ensi kaudelle ja siirtyä rekkaluokkaan. Tuo Mazda Familia on ollut mulle todellinen painajainen ajettavuudeltaan. Eri asia tietenkin, että riittääkö rahat uuden auton ostamiseen.
TehBigBunny

Kunhan siihen osallistuu joitain kisaajia niin se jatkuu. Vai noissa ylemmissä sarjoissa on rajat. Näin uudet/vähemmän ajaneet voivat saada vähän kiinni.
Aliboz

Aliboz 06.02.2011 in FRC Jokkis

Joo ens kaudella Taksisarjaa ajaakin jo aika monta kuskia. Miten käy moposarjan?
Jokkis

Jokkis 06.02.2011 in FRC Jokkis - Kisaraportit yms.

Mainio kisaraportti Lakulta. Varikko Sanomat kiittää ja maksaa 200€ palkkion. ________ Varikko Sanomien varikkotoimittaja Timppa Kulkunen tavoitti kisan jälkeen aika-ajossa romahtaneen TBBn läheiseltä nakki- ja porkkanakiskalta. "Terve Jänes !" "TTu" "Mitenkäs siinä aika-ajossa nyt noin kävi ?" "Laita se nauhuri pois tai mä tungen sen sun #^@*" "Kisa meni kuitenkin ihan kivasti ja odotat kovasti Silverstonea ?" ... Tässä vaiheessa nauhuri meni rikki voimasanoista ja toimittaja pakeni läheisen viiksekkään poliisimiehen selän taakse piiloon.
Nikde

Nikde 05.02.2011 in FRC Jokkis - Oma autosi

LORD HOPO wrote: Auto:Saab 99 Turbo.
Otappa vähäsen mallia noista ekan sivun "lomakkeista" :)
TehBigBunny

TehBigBunny 05.02.2011 in FRC Jokkis

Jos kaikki Taksisarjaa ajaneet siirtyisivät niin meitä olisi 7. En lonkalta osaa sanoa kuinka monella on se vaadittava 9 kisaa alla. Kun huomioi että 5 parasta saa rahaa niin toi on turhan vähän. Pitäisi kyllä olla se 8.
FINBULLET

FINBULLET 05.02.2011 in FRC Jokkis - Oma autosi

Eli nyt on 650 euroo?
FINBULLET

FINBULLET 05.02.2011 in FRC Jokkis - Oma autosi

Auto:Saab 99 Turbo. Hinta;4750 € Alkuperäinen PI:F108 Nykyinen PI:E238 Voitot+Bonukset:Wenzel H 400€,Ei mopolla moottoritielle 50€ Jäljellä oleva raha:10€ Street aif filter 100€ Street Exhaust 100€ Street Ignition 200€ Street displacement 250€ Street clutch 80€ Street Tire Compound Pirelli 200€ Sport turbo 600€
Nipsuhuuli

Nipsuhuuli 05.02.2011 in FRC Jokkis - Kausi 2 - Pisteet ja Rahat

Ladera Yhteistyökumppani Bridgestone
LakuFI

LakuFI 05.02.2011 in FRC Jokkis - Kisaraportit yms.

Ladera Full C-lobby Meikäläisen varikkotiimillä on jotain ongelmia tänään, joten kuva koostetta ei tällä kertaa minulta tule, mutta pientä kirjallista raporttia voisin tässä ulkohuussissa istuessa mokkulalla kirjoitella. Aika-ajot ********** Omalta osalta aika-ajot antoivat jo loistavaa osviittaa siitä minkäläiset kisat oli tulossa. Yhtään ehjää kierrosta en saanut aikaiseksi. Mahdollisuudet oli päästä jopa B-lobbyyn "helposti", mutta paine oli liikaa taas vaihteeksi tälle uraansa aloittelevalle menetetylle lupaukselle. 1. Lähtö ********* Ensimmäiseen lähtöön startatessa oli hermot jo pikkasen rauhoittuneet katastrofaalisesta aika-ajosta ja ensimmäiset puoli kierrosta meno vaikutti ihan hyvältä. Takasuoralla tein kuitenkin jotain käsittämättömän tyhmää, kun lähdin ohittamaan edellä ajavaa TJP:tä. Ajattelin, että hyvinhän tämä minun pikkasen vanhempi Nissani kiihtyy tuosta pallonmuotoisesta kopista ohi. Vierellä siinä päästiinkin ihan nätisti, mutta sitten tuli eteen se pikkanen sikaani, josta ajattelin meidän molempien mahtuvan menemään nätisti vierekkäin. Hommat ei kuitenkaan mennyt niinkuin ajattelin. Vaikka itse pääsinkin mutkasta puhtaasti läpi osumatta mihinkään TJP:llä ei mennyt aivan niin putkeen ja seiniä pitkin se sieltä ulos tuli. Jälkikäteen hidastuksen tilanteesta nähtyäni tajusin, että eihän minun olisi siitä pitänyt ängetä väkisin - pahoitteluni TJP:lle. En tiedä miten pahasti TJP:n auto kärsi kyseisestä kolahduksesta, kai sillä jotain vaikutusta ainakin oli. Loppukisan koitinkin ajella sitten hyvin varovasti, että en tuhoaisi muiden mahdollisuuksia hyviin suorituksiin. Pientä kisailun meininkiä saatiin kuitenkin TJP:n ja Jimmyn kanssa keskimmäisistä sijoista eli 3-5. Pientä tönimistä ja spinnailua tapahtui, mutta ei mitään liian vakavaa. Ensimmäisen lähdön voitto meni hieman yllätyksettömästi Banille, joka ohittikin kaikki muut kierroksella paitsi Rayhan, joka sai suht rauhassa ajella toiselle sijalle. Kolmanneksi selvisi lopulta TJP, joka sai minuun ja Jimmyyn kurottua ihan kohtuullisen eron jossain vaiheessa kisaa. Itse pääsin Jimmystä ohi toiseksi viimeisen kierroksen viimeisessä mutkassa. "Kyllä se siitä mahtuu ja kääntyy" pyöri vain mielessä, kun sukelsin sisäkautta ohitse ja hienostihan se sieltä meni, vaikka itse sanonkin. Tulin siis lopulta neljänneksi, Jimmyn ajaessa heti perässä viidenneksi. En tiedä miten tiukat taistut Villellä ja Warjolla oli kuudennesta ja seitsemännestä sijasta. Kovasti pojilla oli ainakin asiaa kisan yhteydessä ja jotain häppeninkiäkin siellä taisi poikain välillä sattua. En ole vielä kerennyt näkemään tiimin koostamaa koostetta kisan tapahtumista. Ville kuitenkin selvityi kuudennelle sijalle ja Warjo jätettiin hännille seitsemänneksi. 1. lähtö lopullinen maaliintulojärjestys: 1. Bunny 2. Räyhä 3. TJP 4. Laku 5. Jimmy 6. Ville 7. Warjo 2. Lähtö ********* Toisen lähdön Reverse versio radasta toi mukavaa vaihtelua. Ajaminen tuntui kevyeltä ja auto kulki kuin unelma. Starttasin neljännestä ruudusta ja otin oman paikkani helposti Villen ja Jimmyn takaa. Kauan ei kuitenkaan taaskaan tarvinnut ajaa, kun radalla rytisi jälleen. Takasuoran jälkeisessä mutkassa nopea vilkaisu taustapeiliin ja siellähän Rayha onkin jo nokka kiinni laidassa ja TJP halusi maalata betonireunat ruskeaksi tylsän harmaan sijaan. Mutta kisoja ei voiteta taustapeiliin katsomalla, joten katse eteenpäin ja poikia ahdistelemaan. Villestä kaikki menee heittämällä ohi. Miehen ajokki, kun tuntuu menevän radalla enemmän poikittain kuin oikeinpäin. Warjokin tipahtaa kärkikahinoista melko nopsaan sinne jonnekin taustalle. Yllättäen Bani nousee sieltä viimeisestä lähtöruudusta hyvinkin nopeasti kärkeen ja ottaa tällä kertaa kierroksella kiinni ihan meidät kaikki. Jättää kuitenkin minun ja Rayhan ohittamiset tekemättä, meidän keskenäisen kamppailun takia. Rayhakin nousee siis hienosti kuudennesta lähtöruudusta toiseksi, vaikka ensimmäisellä kierroksella melkoisen tällin kylkeensä saikin. Rayhan ja minun välille kehittyy kilpailun loppupuolella ihan mukavat mittelöt. Ohituspaikkoja vaan ei tahdo löytyä millään ja välillä mennään ihan puskuri kiinni puskurissa. Rayha kurvailee siis toiseksi hiuksen hienolla erolla meikäläiseen. Taisin ylittää maalilinjan noin 0.2 sekunttia Rayhan perässä. Jimmy tipahti meidän kyydistä ja taisi suht rauhassa saada ajella neljänneksi. Loppupään välisistä eroista ei taaskaan ole minun korviini kerennyt kantautua tietoa, mutta sen verran on tuo tiimi saanut kuitenkin aikaiseksi, että loppusijoitukset ovat jo osanneet kertoa. 2. lähdön viralliset sijoitukset ovat siis seuraavat: 1. Bani 2. Rayha 3. Laku 4. Jimmy 5. TJP 6. Warjo 7. Ville Hyvät oli kisat, vaikka aika-ajot ja ensimmäinen lähtö jäikin takaraivoon kaivelemaan. Nyt kuitenkin kopautetaan jellonapullon pohjaa kyynärpäällä ja aloitetaan valmistautuminen kauden päättävään Silverstonen osakilpailuun..
Nikde

Nikde 05.02.2011 in FRC Jokkis

Kylmääki sanosii et tuo noi semmoi viiko tauko ois iha paikallaa. Muute alkaa maistuu kohta puulta, varsiki ku autoo ei enää saa päivittään. Rekkasarjaa ei vissiin tuu viälä.