Forum - Recent Posts
mä laskin et jos mä myisin ton urheen civicin ja ostaisin 2004 Honda Civic Type R:än sillä 5700€. mulle jäis 20€ käteen. Onko oikein?
// Jos on niin myyn urheen civicin ja huudan Honda Civic Type-R 2004 – E272 – €5700
Menossa mukana Toda
Ladera Full/reverse
mukana menossa Toda
No vilttumaiset viestin jossa on koodia aivan hirviästi/koko sivu uudellee, tulee silloin kun koittaa replytä alapeukutettuun viestiin.
Nikde sä et voi vaihtaa valmistajaa koska sulla on jo levennystä ostettuna.
Silloin voi vaihtaa vain vaihtamalla compoundin.
päivitetty
Päivittelin.
Päivitys!
Eteen leveempää gummia Bridgestonelta
PI 350
Tiskasin ja radiosta alkoi kuulumaan The Boy Does Nothing biisi. Mikä yhteensattuma...
TehBigBunny wrote: Jos zätty viittit katsoa tämän ja viime kauden sponssit läpi ja pudotat sieltä sellaiset pois mitkä on olleet monesti. ( Rengasvalmistajat saa jäädä ) Sitten jos saisit muutaman uuden sponssin mukaan. Niiden pitää vaan olla sellaisia jotka tekevät osia mukana oleviin autoihin :D Sitten laitat niitä vielä kivasti kuuteen kisaan tuolleen kun nytkin on Yht. kumppani, pääsponssit ja mukana menossa.Tehdääpä sillain.
onko kellekkään muulle tapahtunu tällast bugii tai mitä ne nyt on:
Ajan tavallisesti public driftingii ja sitte joku vatun ääliö tulee konttiin. siitä sitten perse edellä seinään ja sierra romuna. nämä ei ois haitannu yhtään, mutta kun toi mun sierra vaihtoi värinsä mustasta harmaaksi, enkä pysty vaihtamaan sen väriä maalaamallakaan. ei auta edes boxin uudelleen käynnistys.
Itte asiassa tässä Jokkis hommassa on aika paljon järkättävää. Ei sillä ettei SM sarjassa olis kanssa, mutta ottakaas huomioon tuo autokaupan pyöritys, päivitysten kirjaaminen, pisteiden lasku, sponssien lasku, meidän halavatun turhat ja tyhmät kyssärit, seuraavan kauden radat ja sponssit yms huutelu ja provosointi.
Mitäpä sitä taukoja pitämään ku kuitenkaa nii paljoo välii jos yhden kisan missaa :)
Päivitys!
5.2 2011 Toda Racing Sport Camshaft 600€
PI 243
Päivitys.
Kiinteä siipi, taakse - 100€
Vanteet, Enkei jotainjotainjotain -200€.
PI ei muutu.
LakuFI wrote: Ei taukoo! Tulloo tylsät viikonloput, jos ei oo ees mittää kisoja mittee ajella. Randomit ei tykkee miun riftailuistakaan, aina vaan urputtavat..yhdyn ajatukseen.
No laitetaan sitten nyt alkuun viikon tauko. Siihen voi sitten laittaa lisääkin tai väliviikonlopun ... tai mahdollisesti joku Jokkis Super Special Saturday.
// Viikon tauko ( kukaan ei estä järjestämästä 19. päivä jotain testikisaa. Jengi on varmaan moni ostamassa uutta autoa). Sitten joko jatketaan 26. päivä tai siihen tulee tuo Jokkis SSS. Jos jatketaan niin sitten se saatetaan pidetää 3. ja 4. kisojen välissä.
Huomenna alkaa SM-sarja.
No jos hyvin lyhkänen tauko? Semmonen et kerkii jääkaappiin käyä ostamassa kisajuomaa? Semmosen kelpuutan..
Kyllähän siinä minusta on hyvä joku pieni tuumaus tauko pitää. Vaikka Jokkis kaudet ovat lyhyitä, niin jatkuva kisaaminen alkaa maistua puulta. Ja näiden taukojen aikana myös hallinto saa aikaa järkätä sponssit, radat, autot yms sälät kuntoon.