Forum - Recent Posts

TehBigBunny

TehBigBunny 20.10.2013 in Forza Motorsport 5

Loistavaa Varrkrai !
djrunkkari

djrunkkari 20.10.2013 in Forza Motorsport 5

gogo kebucry
IL3

IL3 20.10.2013 in Forza Motorsport 5

Onnittelut Lovelle! Upea homma, nauti täysin siemauksin! Nyt pääset nauttimaan työn hedelmistä :)
Nikde

Nikde 20.10.2013 in Forza Motorsport 5

Niiku että sen nimi on Forza Motorsport 5, se on hienoin Forza tähän mennessä, siinä on parhaat grafiikat ja paras tekoäly. Mut hyvää matkaa kuiteskin :)
hulluseon

hulluseon 20.10.2013 in SM-liiga ja jääkiekko yleisesti

On.
warcryFIN

warcryFIN 20.10.2013 in Forza Motorsport 5

Ens viikon lauantaina olisi lähtö tuonne Redmondiin Turn 10:n vieraaksi, viikko siellä pitäisi viettää, niin eiköhän pelistä saa jotain kuvaa jo. NDA:n olen kyllä jo allekirjoittanut, mutta enköhän mä nyt joitain pieniä juttuja pysty pelistä varmasti kertomaan :)
TehBigBunny

TehBigBunny 20.10.2013 in SM-liiga ja jääkiekko yleisesti

Eikö siälä kalakukkomuassa ole myös aika paha katsojakato ?
hulluseon

hulluseon 20.10.2013 in Yleinen happines topic

Neljään päivään ei yhtään röökiä. WOU!!!
TTJK107

TTJK107 20.10.2013 in Yleinen keskustelu autoista

joonas6 wrote: Juu primera on ihan tyyppivikai paukkuu aika pienillä ajomäärillä näissä
I FIXED IT! ^tacavasemmanne poistuu hän!^
hulluseon

hulluseon 20.10.2013 in SM-liiga ja jääkiekko yleisesti

Schimanski76 wrote: Oot sie Hulli vähä semmone sawolainen kloorihuntteri? ;) Kun menee hyvin niin ollaan mukana ja jos huonosti niin Kalapan lippis peräkaappiin?
Minua vaan alkaa viltuttamaan tämä Kalpan aikaansaamattomuus. Onko vika Kapasissa, valmennuksessa, pelaajien korvien välissä? En tiedä. Katellaan tarkemmin myöhemmin. Ilvekselle tämän syksyisen menestyksen suon oikein mielelläni. Kuitenkin eniten niitä viirejä on Hakametsänhallin katossa roikkumassa. Ja Saipalle myös suon tälle keväälle suoran pleijari paikan, vaikka se tarkoittaisi ettei kukkopojat pääse edes jatkopeleihin.
DonRandom

DonRandom 20.10.2013 in Yleinen keskustelu autoista

Tjahas... pitäis vissiin mennä vaihtaa piikkipyörät alle...
Nikde

Nikde 20.10.2013 in Yleinen keskustelu autoista

En tiiä onko näissä samanlainen systeemi ku Hondassa, että virranjakajan sisällä on puola ja sytytysmoduuli. Hondat alkaa kiukuttelee just tolleen että sammuu lämpimänä eikä lähe heti käyntii ku sytkämoduuli on pimeenä. Kuumetessaan hukkaa jonkun kontaktin ja meno lakkaa kunnes saa jäähtyä taas.
sjamy

sjamy 20.10.2013 in GTA V

!http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/3970/F-PUYeS8_0-tsDM1azi0RQ/0_0.jpg! !http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/8782/a9hQepp5EEewY_UcONjvxQ/0_0.jpg! !http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/2439/eiCRbQ7KF0KWUh7BHvViHw/0_0.jpg! !http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/6773/ru1wRgpdxkywllTy4iMSXw/0_0.jpg!
Mace

Mace 20.10.2013 in Yleinen keskustelu autoista

Nyt on pari päivää ajeltu.. sivuäänetki startatessa kadonnu ja hyvin pelittäny. Vähä vaikuttais taas toimivan kuin uusi.
joonas6

joonas6 20.10.2013 in Yleinen keskustelu autoista

Juu nuissa primeroissa on ihan tyyppivika tuo starttimoottori paukkuvat aika pienilläkin ajomäärillä näissä
Schimanski76

Schimanski76 19.10.2013 in GTA V

sjamy wrote: Vaimonhakkaajapaita yllyttää väkivaltaan ja on näin lainvastainen. T. joku urpo valitusviestissään Varustelekalle... Oivoi :D
Trevor,ilman paitaa,Triathlon. sen mie joka päivä.
TehBigBunny

TehBigBunny 19.10.2013 in GTA V

hulluseon wrote: OT. Se muuten on paljon mielenkiintosempaa kuin teatterikorkeen pääsykokeessa feilanneet jannut. Ja asiaan. Jostain syystä mulle sano GTAO että en oo ennee crew jäsen, mutta sosiaaliklubi sano että oon??
Samaa herjasi mulle, Live on ricci.
TehBigBunny

TehBigBunny 19.10.2013 in GTA V

Ei seivannut taaskaa. Onliness ei välttämättä kannata suhata koska Live kusee eikä hahmot välttämäti seivaudu.
sjamy

sjamy 19.10.2013 in GTA V

Vaimonhakkaajapaita yllyttää väkivaltaan ja on näin lainvastainen. T. joku urpo valitusviestissään Varustelekalle... Oivoi :D
DarkWarjo

DarkWarjo 19.10.2013 in GTA V

vaimonhakkaaja päällä seilaa hän. yli aallokon!