Forum - Recent Posts
jengi vetää reikä päässä aika-ajoissa, puolet ajoista toblea :D
Se on sitte upporikasta tai rutiköyhää finaalissa. Kisa voitetaan ekassa mutkassa! :)
Mää kokkeilin kolmesti peräkkäin. Kävin pihalla ampuusemassa pari kertaa -> savet -> ej ollunna ammukset männeet. Level 31 -> 33 jäännyt saamatta nyt neljästi.
okei, jännä nähä mikä on oman pelin tilanne ku palaa takas...
Mulla sanoi tuon mutta kun lattasin ... ei ollunna savettanna.
TehBigBunny wrote: Useampia kertoja olen kokkeillut, ei saveta GTA Onlinessä. Iha cakka-juttu.mulle tuli tos viimeksi ku pelasinni aika paljon sitä et ilmotti ettei seivaa, sit ku luki et game saved ni sit uskalsi lopettaa... jännä et päivityksen jälkee peli vaa kusee pahemmin.. NOT GOOD! :(
Useampia kertoja olen kokkeillut, ei saveta GTA Onlinessä. Iha cakka-juttu.
Ac3Way wrote: Mikä se jengin logo pitäisi nyt olla? annoin oman ääneni nipsun naamalleNipsun naama kyl kuulostaa hyvältä. Mut äänestyksen näköjään voitti se sininen FRC teksti.
Mikä se jengin logo pitäisi nyt olla?
annoin oman ääneni nipsun naamalle
Sivubug
Mahtava homma!
Tein sitte ihan vahingossa ekan oikeesti lobbyissä kilpailukykysen etuveto viritelmän täsä pelissä. Ja vielä Volkkarin viimesestä oikeesta autosta. (Uuemmat VAGit on caccaa) Hupsista.
(Ja kiitos vinkeistä bizarre)
Loistavaa Varrkrai !
gogo kebucry
Onnittelut Lovelle!
Upea homma, nauti täysin siemauksin!
Nyt pääset nauttimaan työn hedelmistä :)
Niiku että sen nimi on Forza Motorsport 5, se on hienoin Forza tähän mennessä, siinä on parhaat grafiikat ja paras tekoäly.
Mut hyvää matkaa kuiteskin :)
On.
Ens viikon lauantaina olisi lähtö tuonne Redmondiin Turn 10:n vieraaksi, viikko siellä pitäisi viettää, niin eiköhän pelistä saa jotain kuvaa jo. NDA:n olen kyllä jo allekirjoittanut, mutta enköhän mä nyt joitain pieniä juttuja pysty pelistä varmasti kertomaan :)
Eikö siälä kalakukkomuassa ole myös aika paha katsojakato ?
Neljään päivään ei yhtään röökiä. WOU!!!