Forum - Recent Posts
Olin kuskina toiselle kompanialle. Olivat vissin ampuneet kevytkranaattiheittimillä ja kun oli helvetin kuuma ja kuivaa oli metsä ruvennut palaa. Oltiin valmiudessa mennä sinne avustamaan mut sit rupes tulla paloautoja vaikka kuinka paljon. Vissin jokunen hehtaari metsää meni.
E:Varmaan tämä
Rusty McSteele wrote: Juu Niinisalossa tuli käytyä. Ei paljon mitään nähtävää, mäntyjä ja hiekkaa.mätyjä ja hitosti lunta =P Menomatkalla paleltiin pasin perässä, ja paluumatkalla levähdyspaikalla hajonneen bussin vieressä.
HLR Juggernaut wrote: Niksulandiassa loppusodittiin talvella 02... Olin siis II/02 Spolleja Paratiisisaarella.Juu Niinisalossa tuli käytyä. Ei paljon mitään nähtävää, mäntyjä ja hiekkaa.
Saakutin ikäloput!
Niksulandiassa loppusodittiin talvella 02... Olin siis II/02 Spolleja Paratiisisaarella.
Rintamalla 43 ...
Macela94 ja MrD St Jimmy, hajotkaa aamuihinne :) t. 2/2013 niinisalo
Asiasta kukkaruukkuun, veli kävi AUK:n kakkososion tuolla Riihimäellä. Vapaa-aikana ei kuulemma ollut muuta tekemistä kun ryypätä. Tai no eipä sitä muuta myökään tehty iltavapailla Joensuussa. Hirveää oli se aika. Onneksi nyt on vielä hirveempää. Eiku...
Setäbugi.
tää tuntuu olevan paikka missä vanhat sedät, ja pikkupojat kohtaa sulassa sovussa.
I/04 ja Riihimäki. Wanhaksi tunnen itseni, mutta odottelen joskos schimmy ja hra. ^suur^ jänes vastaa tähän :)
Rusty McSteele wrote: Tunnen itteni nyt vanhaksi kun olin 1/05SHH!!! Sfäde, Bunny, Zattwy ja Schimmy kuuloo kohta ja sitten ne alkaa taas kertomaan niitä juttuja häkäpönttö-autoista, pärekaton korjaamisesta ynnä muusta hirmu mielenkiintosesta.
Rusty McSteele wrote: Tunnen itteni nyt vanhaksi kun olin 1/05Mä olin II/05
Ei ollut mitään hajuu et pojat olivat näin nuoria.
No mut onnea ja älkää ottako mikään liian vakavasti
Sama ^
emm
Itellä on lähtö I/14 Niinisaloon.
EMM
Plip Plop Katiska leimattu.
15 Kuukautta ajoaikaa.
EMM
zapekk wrote: 7.7.2014 Riihimäen Viestirykmentti. EMM.Tunnen itteni nyt vanhaksi kun olin 1/05
zapekk wrote: 7.7.2014 Riihimäen Viestirykmentti. EMM.Onnittelut, ja muista, että Viestimies on erimies! ;)
kokeile ihmees :D
Olis mielenkiintosta nähdä miltä näyttäis 3d mallina.