Forum - Recent Posts

FINBULLET

FINBULLET 22.10.2013 in Ei mulla muuta

Rusty McSteele wrote: Tunnen itteni nyt vanhaksi kun olin 1/05
Mä olin II/05
Rusty McSteele

Rusty McSteele 22.10.2013 in Ei mulla muuta

Ei ollut mitään hajuu et pojat olivat näin nuoria. No mut onnea ja älkää ottako mikään liian vakavasti
Mace

Mace 22.10.2013 in Ei mulla muuta

Sama ^ emm
MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 22.10.2013 in Ei mulla muuta

Itellä on lähtö I/14 Niinisaloon. EMM
joonas6

joonas6 22.10.2013 in Ei mulla muuta

Plip Plop Katiska leimattu. 15 Kuukautta ajoaikaa. EMM
Rusty McSteele

Rusty McSteele 22.10.2013 in Ei mulla muuta

zapekk wrote: 7.7.2014 Riihimäen Viestirykmentti. EMM.
Tunnen itteni nyt vanhaksi kun olin 1/05
villek00

villek00 22.10.2013 in Ei mulla muuta

zapekk wrote: 7.7.2014 Riihimäen Viestirykmentti. EMM.
Onnittelut, ja muista, että Viestimies on erimies! ;)
Mace

Mace 22.10.2013 in 3D -mallinnus

kokeile ihmees :D Olis mielenkiintosta nähdä miltä näyttäis 3d mallina.
sjamy

sjamy 22.10.2013 in 3D -mallinnus

Koulussa nopeesti jotain piirsin, Viperette? :D !http://sjamy.1g.fi/kuvat/Modeling/viperette.jpg/_full.jpg! Myöhemmin aloin ajattelemaan että vois prosessoida tuota piirrosta ja heittää CADiin ja kattoa mitä tulee.
zapekk

zapekk 22.10.2013 in Ei mulla muuta

7.7.2014 Riihimäen Viestirykmentti. EMM.
DarkWarjo

DarkWarjo 22.10.2013 in Yleinen v*tutus topic

Ja taas lähtee.... Yks etäisempi kaveri oli sit eilen lähteny ajasta ikuisuuteen. Vaikka ei tosiaan läheinen kaveri ollu, ni kyllä se silti riipaisi kun uutisen kuulin.. paska vuosi, sanokaa minun sanoneen. Liian moni tuntuu täälläkin jonkun menettäneen..
KKNGS

KKNGS 22.10.2013 in Yleinen v*tutus topic

ja sit vielä sivubugi kaupan päälle
KKNGS

KKNGS 22.10.2013 in Yleinen v*tutus topic

Rayha300 wrote: Toi viduttaa jopa mua. Täällä päin ei myöskään ole hirmuisesti rahaa, mutta silti pitää rakentaa koirapuisto(jossa käy 2 koiran ulkoiluttajaa) ja hevoskylä joka on vuoden olon jälkeen kohta konkurssissa vähäisen asiakas määrän takia. Tiet on schaissena kun ei oo muka rahaa ja pari muutaki juttuu on päin piersettä. // Kouvola veti kyllä pahemmaks...
joo tossa eilen just puhuin kaverin kanssa siitä kun meilläki ammattikoulussa on sellanen halli missä on 18 autonosturia ja sit vielä välejä mihin mahtuu autoja, ja sit koko vitun hallissa on yks (1) pulttipyssy. Eikä oo rahaa ostaa uutta. Sekään ei toimi kunnolla. Logistiikkapuolelta tulee kuulemma rekan pulttipyssy lainaan.
RauhaMees

RauhaMees 22.10.2013 in Yleinen v*tutus topic

KingPlayer10 wrote: Nyt rupee jo pikku hiljaa "vituttamaan":http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288612046933.html nämä kaupungin säästötoimet. Kouvola varmaan kohta hankkiutuu velkasaneeraukseen, vähän niinkun se USA:n kaupunki miltä loppu rahat kesken...
Toi viduttaa jopa mua. Täällä päin ei myöskään ole hirmuisesti rahaa, mutta silti pitää rakentaa koirapuisto(jossa käy 2 koiran ulkoiluttajaa) ja hevoskylä joka on vuoden olon jälkeen kohta konkurssissa vähäisen asiakas määrän takia. Tiet on schaissena kun ei oo muka rahaa ja pari muutaki juttuu on päin piersettä. // Kouvola veti kyllä pahemmaks...
KKNGS

KKNGS 22.10.2013 in Yleinen v*tutus topic

Nyt rupee jo pikku hiljaa "vituttamaan":http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288612046933.html nämä kaupungin säästötoimet. Kouvola varmaan kohta hankkiutuu velkasaneeraukseen, vähän niinkun se USA:n kaupunki miltä loppu rahat kesken...
Finski fani

Finski fani 22.10.2013 in Ilokaasu

Minäkö opparia kirjottelin, niin ei siinä ollu muutako alamäkeä, paitti sitte ko sen sai kirjootettua, niin tuli hirmuinen ylämäkipiikki. =P Mutta joo, ei näistä kyllä ole enää mitään kuulunu... En sitten minäkään näitä kokeilemaan lähtenyt. Kaipa vaan parempi...
Finski fani

Finski fani 22.10.2013 in PPPP

sjamy wrote: Lueskelin tuossa tämän ketjun läpi. Elämä?
Määkin lueskelin joitain sivuja sitte. Hirmuinen juabbo olin nuina opiskelujen ensimmäisinä vuosina, tai ainakin semmosen kuvan nuista kirjotteluista on saanu... =P No, kaipa sitä on aikuistunu nyt, eikä enää jaksa kaupungilla riehua. Muutenkin meno siirtyny paareista koti-iltoihin.
sjamy

sjamy 22.10.2013 in PPPP

Lueskelin tuossa tämän ketjun läpi. Elämä?
FINBULLET

FINBULLET 22.10.2013 in GTA V

Kiitti.Täytyy seuraavalla kerralla laittaa pois.
KKNGS

KKNGS 22.10.2013 in GTA V

FINBULLET wrote: Miten saatte luotiliivit pois?
Inventory > Armor (en muista mikä se oikeesti oli) > sit sieltä selaat sen että No armor tai jotain sinne päin