Forum - Recent Posts

Jupe San

Jupe San 20.10.2013 in GTA V

"Illan ajelut taas tiivistettynä":http://www.youtube.com/watch?v=mm_ZeWaUxmc
KKNGS

KKNGS 20.10.2013 in Ei mulla muuta

TrickHat FIN wrote: Kisan jälkeen äsken menin tsekkaan netistä uutiset. Huomasin amppareiden otsikoista et joku on ammuttu Kouvolassa, tuli jotenkin creepy olo ja soitin parille frendille. Niinhän se oli et vanha frendi vuosien takaa oli se joka osumat otti. R.I.P Hiski.
Sen verran tässä kuudessatoista vuodessa on Kouvolasta oppinu että tuo Lehtomäki missä tämä mies asui, on sellasta aluetta että sielä ei oikeen kannata asua. Se on vähän kun Kouvolan ainoo ghettoalue, missä tapahtuu paljon rikoksia. Osanotot.
villek00

villek00 20.10.2013 in Ei mulla muuta

osanottoja myös täältä molemmille!
DarkWarjo

DarkWarjo 20.10.2013 in Ei mulla muuta

osaanottoja molemmille.
TrickHat FIN

TrickHat FIN 20.10.2013 in Ei mulla muuta

hulluseon wrote: Osanottoni, eilen entinen työkaveri hävisi taistelun syöpää vastaan. Eipä mulla muuta
Kiitoksia. Vituttaa nyt jonkun verran.
hulluseon

hulluseon 20.10.2013 in Ei mulla muuta

TrickHat FIN wrote: Kisan jälkeen äsken menin tsekkaan netistä uutiset. Huomasin amppareiden otsikoista et joku on ammuttu Kouvolassa, tuli jotenkin creepy olo ja soitin parille frendille. Niinhän se oli et vanha frendi vuosien takaa oli se joka osumat otti. R.I.P Hiski.
Osanottoni, eilen entinen työkaveri hävisi taistelun syöpää vastaan. Eipä mulla muuta
TrickHat FIN

TrickHat FIN 20.10.2013 in Ei mulla muuta

Kisan jälkeen äsken menin tsekkaan netistä uutiset. Huomasin amppareiden otsikoista et joku on ammuttu Kouvolassa, tuli jotenkin creepy olo ja soitin parille frendille. Niinhän se oli et vanha frendi vuosien takaa oli se joka osumat otti. R.I.P Hiski.
TrickHat FIN

TrickHat FIN 20.10.2013 in F4SM Kausi 8 - Pisteet

Joo se on sokka irti ja Nyrre set upista lähti nyt jarrut.
djrunkkari

djrunkkari 20.10.2013 in F4SM Kausi 8 - Pisteet

jengi vetää reikä päässä aika-ajoissa, puolet ajoista toblea :D
Nikde

Nikde 20.10.2013 in F4SM Kausi 8 - Pisteet

Se on sitte upporikasta tai rutiköyhää finaalissa. Kisa voitetaan ekassa mutkassa! :)
TehBigBunny

TehBigBunny 20.10.2013 in GTA V

Mää kokkeilin kolmesti peräkkäin. Kävin pihalla ampuusemassa pari kertaa -> savet -> ej ollunna ammukset männeet. Level 31 -> 33 jäännyt saamatta nyt neljästi.
DarkWarjo

DarkWarjo 20.10.2013 in GTA V

okei, jännä nähä mikä on oman pelin tilanne ku palaa takas...
TehBigBunny

TehBigBunny 20.10.2013 in GTA V

Mulla sanoi tuon mutta kun lattasin ... ei ollunna savettanna.
DarkWarjo

DarkWarjo 20.10.2013 in GTA V

TehBigBunny wrote: Useampia kertoja olen kokkeillut, ei saveta GTA Onlinessä. Iha cakka-juttu.
mulle tuli tos viimeksi ku pelasinni aika paljon sitä et ilmotti ettei seivaa, sit ku luki et game saved ni sit uskalsi lopettaa... jännä et päivityksen jälkee peli vaa kusee pahemmin.. NOT GOOD! :(
TehBigBunny

TehBigBunny 20.10.2013 in GTA V

Useampia kertoja olen kokkeillut, ei saveta GTA Onlinessä. Iha cakka-juttu.
DarkWarjo

DarkWarjo 20.10.2013 in GTA V

Ac3Way wrote: Mikä se jengin logo pitäisi nyt olla? annoin oman ääneni nipsun naamalle
Nipsun naama kyl kuulostaa hyvältä. Mut äänestyksen näköjään voitti se sininen FRC teksti.
Ac3Way

Ac3Way 20.10.2013 in GTA V

Mikä se jengin logo pitäisi nyt olla? annoin oman ääneni nipsun naamalle
sjamy

sjamy 20.10.2013 in Ei mulla muuta

Sivubug
sjamy

sjamy 20.10.2013 in Forza Motorsport 5

Mahtava homma!
HLR Juggernaut

HLR Juggernaut 20.10.2013 in Ei mulla muuta

Tein sitte ihan vahingossa ekan oikeesti lobbyissä kilpailukykysen etuveto viritelmän täsä pelissä. Ja vielä Volkkarin viimesestä oikeesta autosta. (Uuemmat VAGit on caccaa) Hupsista. (Ja kiitos vinkeistä bizarre)