Forum - Recent Posts
1983 Volvo 242 Turbo Evolution – E212 – €5150
VARATTU PRKLE! :D
Vituttaahan tuo kun meni kovalevy paskaksi, jossa oli mm. 100gb aikuisviihde-elokuvia.
Volovo on nettimyynnissä "Reiskan Ruosteessa ja Kumissa":http://www.forzaracingclub.com/forum/5/751/ tämä on Reiskan Erittäin Vähän Käytetyt Autot.
Sitten tiätty on se finanssipuali, sulla ei ole kun viistonnia ja Reiska ei tingi nuista 'uusista' autoista.
Jotkut sanovat että hänen kukkaronnyörinsä löystyy kun hän kuulee sydäntäriipivän tarinan ja että hän myi ensimmäisen autonsa neljävuotiaana.
Antakee Warjolle vaikka Volvon merkki. Kun se saa sen syötyä niin se on taas ensi yön ihan kivasti.
LORD HOPO wrote: Onko Volvo nyt se juttu??ON!
TehBigBunny wrote: Mitä sie tääl Reiskan pihalla mesoat, humalapäissäsi, alasti, taas ?yyyy, ku mie haluun volovua! miul o nippu satasiakin takin taskussa... eiku, missä mun takki?
DarkWarjo wrote: MULLE VOLLE! REISKA! NOUDA!Mitä sie tääl Reiskan pihalla mesoat, humalapäissäsi, alasti, taas ?
Onko Volvo nyt se juttu??
MULLE VOLLE! REISKA! NOUDA!
Saattaa olla,notta myyntiin tulee keltainen Golf kivoilla osilla.
Vaihtaminen voisi piristää.
pittäisköhän munki wollella osallistua.
Vittu mä tapan sen joka on suunnitellut noi rallipätkät.
Moposarjassa jatkavia on aikankin 17.
( Eivät tietysti ole niitä aktiivisimpia kisaajia, mutta kuitenkin)
Pääsponsori
Sparco
Jos ostasin ton 4250€ maksavan PT Cruiserin, niin mulle jäisi tonni. Sitten maksaisin 750€ lisenssin ja lopuilla 250€ virittäisin auton PI:n yli 250, niin sitten pääsisin taksikuskisarjaan?
/// Ei riitäkkään hullu. 5250€ on mun rahat jos supran myyn.
Äkkisiltään laskettuna ei riitä.
Voisin *ehkä* harkita ostavani Miatan, jos rahat riittää. Mietin viellä.
Pelataan varman päälle nyt ja -otetaan- varataan
Nissan Silvia K’s 1994 – E250 – €5500
1983 Volvo 242 Turbo Evolution – E212 – €5150