Forum - Recent Posts
Kaffea, notta jaksaa.
Viunaa, notta tuloo humalaan.
Maitoa, kun ei aamulla muuta saa alas.
Ei kun sitä jääkylmää maitoa saa juoda vasta seuraavana aamuna.
Kaffe, viina, maito.
Järjestyksellä on väliä.
Jos maitoa terästää, se maito ikävästi menee semmoisiksi klönteiksi. Tuli huomattua kun käytiin pari vuotta takaperin rallia katsomassa. Kaveri otti termos pulloon kahvia ja siinä aamulla lähtöä tehdessä joku mainitsi, että ei siellä koko päivää viiti pelkkää kahvia juoda. No tämä kahvin keittäjä hymähteli vain. Siinä erikoiskokeen varressa sitten katsottiin ja kommentoitiin, odoteltiin niitä penkka hipuja ja kaatoja. Kaveri arveli että annetaan pojille kahvi tujut. Kaikilla oli kupit kädessä ja malttamattomina siinä jo odoteltiin. Niin tämä saakuran pässi oli laittanut siivan kossua, kahvia ja maitoa sinne termariin. Meni ralli ihan piloille kun piti olla selvin päin.
Tänään kun heresin tuntui ja tuntuu vielkin, että krapulassa olisin, vaikka pepsi taitaa maidon jälkeen olla vahvin aine mitä olen juonut. Silti sammuin eilen niin, että en mitään siitä muista. Kuka terästi miun maidon? Perkele!!
Mitäköhän tämä lagailee?
El PiNk DeViL wrote: 17.4.*1997*Itse olen tulevaisuudesta.
Melkein tuli toosaa naimissa olevalta milltä, sain jo sen lähtemään,mut ku sen ukko tuli pysäyttämään mut.
Pure Black40 wrote: 23.9.*1997*17.4.*1997*
NUUKKUUUUMAAAAN !
Soon tua Vartiaisen Jenni jo melkein sen näköinen että.
5120€ laitettu jo tilille.
Corrado myyntiin, siitä saa vissiin 5130€?
TehBigBunny wrote: Sovitaan nyt sitten että kolmellakin kisalla saa halutessaan vaihtaa Taksisarjaan. p.s. Sun pitää myydä autos pois koska muuten sulla ei ole rahaa tehrä tarjousta.Hö, Reiskahan on terävä kaveri! Corrado luonnollisesti myyntiin ;)
Sovitaan nyt sitten että kolmellakin kisalla saa halutessaan vaihtaa Taksisarjaan.
p.s. Sun pitää myydä autos pois koska muuten sulla ei ole rahaa tehrä tarjousta.
Soon tua Madonnan tytär jo melkein siinä iässä että.
Mazda RX-7 Savanna 1990 – E267 – €5650
Tarjous jätetty, jos saan lisenssin korotettua.
Soon eri bani.
onkos bunny-setä muuten nähnyt m-a nummisen "bani bani" - biisiä en musta tarkkaa nimeä, mut kertsissä noin lauletaan
"eli tää":http://www.youtube.com/watch?v=UcBO5oNAJ1k
pullo posti