Forum - Recent Posts

Mudinski

Mudinski 18.12.2010 in FRC Jokkis - Pisteet ja rahat

Olen ainoa joka on miinuksella Reiskan vaihtorahoissa ! Olen paras !
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 18.12.2010 in PPPP

Pure Black40 wrote: Kukas on nuorin? vm -97 täällä muutama löytyy. Ja sitten oli metallikatuuletin.
Mikä päivä ja missä kuussa oot syntyny? Mietin vaa että kumpi meistä on vanhempi. Ite oon syntyny 17.4
TehBigBunny

TehBigBunny 18.12.2010 in PPPP

FIN xxDRIFTERxx wrote:
TehBigBunny wrote: "Anssi Koivuranta hyppäsi voittoon mäkihypyn continental cupin lauantain kilpailussa *Turkissa*. "
Tais olla pakkasta
Esimerkki miksi oikeinkirjoituksella kuten isolla kirjaimilla on kuitenkin väliä.
TehBigBunny

TehBigBunny 18.12.2010 in FRC Jokkis - Pisteet ja rahat

Nyt on rahat laskettu, jos on vielä sponssirahaa on tulossa niin laittakkoo tänne viestiä. Mie en millään jaksa laskea nuita autojen arvoja. 0-3 kisaa. Auton hinta + osat * 0.85 4-5 kisaa Auton hinta + osat * 0.7
FINBULLET

FINBULLET 18.12.2010 in Gran turismo 5

Tuli varmaan joku välikuolema kun ajoin 90-kierrosta Laguna Secaa.Vähän päälle 2-tuntia meni.
TehBigBunny

TehBigBunny 18.12.2010 in FRC Jokkis Autokauppa

Volvoja tuli 2, ne eivät sisällä Taksi-lisenssiä.
Pure Black40

Pure Black40 18.12.2010 in PPPP

Kukas on nuorin? vm -97 täällä muutama löytyy. Ja sitten oli metallikatuuletin.
Mudinski

Mudinski 18.12.2010 in FRC Jokkis Autokauppa

Kokeilaan nyt toista Volkkari sitten. VW Golf Mk 2 1992 – F139 – €4400
Schimanski76

Schimanski76 18.12.2010 in PPPP

vaiski75 wrote: Tässä kun maistelin ikeniäni, niin kauhea ajatus pamahti päähäni kuin kirkkaasta pullosta ja nyt se ei sitten lähde pois sieltä millään.. Olenko minä tällä hetkellä vanhin täällä, FRC.eellä?!
Beermachine66,Porvoon miäs,ajaa TBB:n Track Attackeissa usein.Ei paljon FRC.n keskusteluissa ole mukana,mutta aktiivisesti ajaa Forssaa.Hieno mies.
BlueMasto

BlueMasto 18.12.2010 in FRC Jokkis Autokauppa

TehBigBunny wrote: Sä et ole varmaan painanut F5:ttä. Reiskan sivut pyörii sen kännykässä joten ne ei aina päivity. Volvo(t) tulee tonne huutokauppa puolelle kunhan se on 'speksattu'
Yks mulle. Kukaan ei haluu ni mulle suoraan :D
TehBigBunny

Siksi se raja oli pudotettu tälle kaudelle neljään. Normikaudella se on viisi, eli seuraavaan luokkaan pitää olla min. 9 kisaa. // Mudda siis miulle kyllä käy, kunhan Moposarja ei aivan tyhjene.
Mudinski

Mudinski 18.12.2010 in PPPP

TehBigBunny wrote: Ariko on kai wanhin. Miekin olen sinnuu vanhempi Sfäiskiseni.
Mie en viitsinyt sinnuu ny mainita ettet pahoita mieltäsi :)
Capo26RS

Capo26RS 18.12.2010 in FRC Jokkis - Pisteet ja rahat

Kataluuniassa: Mukana menossa: Sachs racetolpat Pääsponsorit: Goodyear Sport renkaat
TehBigBunny

TehBigBunny 18.12.2010 in PPPP

Ariko on kai wanhin. Miekin olen sinnuu vanhempi Sfäiskiseni.
Nikde

Nikde 18.12.2010 in FRC Jokkis Autokauppa

TehBigBunny wrote: Soon ny kiinni siitä mitä mieltä jengi on. Nuin sääntöjen puitteissa pitäisi olla se 4 kisaa alla. Ennakolla meinasin sitä että voi jättää tänne, sitovan, huudon autosta sitten uuden vuoden jälkeen katsotaan kuka halusi ostaa mitä. Jos samaa autoa haluaa useampi niin arpa ratkaisee. Sen jälkeen autot lähtee siinä järkässä kun laittaa tänne viestin. // Tällä hetkellä olisi 11 hemmoa jolla on mahdollisuus nousta Taksiin. Jos lasketaan vaatimus 3 kisaan niin sitten 15 saa vaihtaa.
Mutta ekalla kaudella oli vain 5 kisaa =) Voiko AKK myöntää lisenssin korotuksen junnusta yleiseen aikaisemman kokemuksen perusteella? :)
vaiski75

vaiski75 18.12.2010 in PPPP

Mudinski wrote: Mitäs Ariko on ?
Heti helpotti ja olut maistuu taas, kiitoksia vain Mudi.. Ariko ja Silokki on ainakin vanhempia, mutta että Bunnykin olisi mukamas vanhempi kuin minä?! Skimmy on teini, älkää välittäkö siitä..
FIN xxDRIFTERxx

FIN xxDRIFTERxx 18.12.2010 in PPPP

TehBigBunny wrote: "Anssi Koivuranta hyppäsi voittoon mäkihypyn continental cupin lauantain kilpailussa *Turkissa*. "
Tais olla pakkasta
TehBigBunny

Sä et ole varmaan painanut F5:ttä. Reiskan sivut pyörii sen kännykässä joten ne ei aina päivity. Volvo(t) tulee tonne huutokauppa puolelle kunhan se on 'speksattu'
Mudinski

Mudinski 18.12.2010 in PPPP

vaiski75 wrote: Tässä kun maistelin ikeniäni, niin kauhea ajatus pamahti päähäni kuin kirkkaasta pullosta ja nyt se ei sitten lähde pois sieltä millään.. Olenko minä tällä hetkellä vanhin täällä, FRC.eellä?!
Mitäs Ariko on ?
hulluseon

hulluseon 18.12.2010 in Jokkis Reilun Reiskan Reilusti Käyteyty autot

Ilmeisemmin tuosta Hondasta osineen saa tällä hetkellä 4676. Lie sitten pyöristetään 4680? /// Joka tapauksessa laitetaan vanha sota ratsu myyntiin jos Reiska tekee tarjouksen, houkuttelevan tarjouksen.