Forum - Recent Posts

Schimanski76

Schimanski76 05.10.2013 in Kun tekniikka v'*ttuilee

sjamy wrote: Mennyt käsinkirjoitus päälle, viestiä kirjottaessa oikeassa alalaidassa on näppäimistön kuva, paina sitä ja valitse Aakkosnumeroitu näppäimistö, tulee se norminäppis, siinä se näppäimistön kuva on vasemman nuolen vieressä.
Mie rakastan siuta.
sjamy

sjamy 05.10.2013 in Kun tekniikka v'*ttuilee

Mennyt käsinkirjoitus päälle, viestiä kirjottaessa oikeassa alalaidassa on näppäimistön kuva, paina sitä ja valitse Aakkosnumeroitu näppäimistö, tulee se norminäppis, siinä se näppäimistön kuva on vasemman nuolen vieressä.
Mace

Mace 05.10.2013 in GTA V

Ostin 120k tallin... on semmonen kiva bugi että aina ku tuun ulos niin spawnaan lentokentälle. Katos myös mun alkuperänen eka auto Primo :(
Schimanski76

Schimanski76 05.10.2013 in Kun tekniikka v'*ttuilee

Mie sain jotenkin tuon mopiran sotkettua sellain,että tekstaria kirjoittaessa siihen alaruutuun tulee se viltun tyhmä ruutu mihin voi piirtää jotain viivoja.Eli mie en voi normitekstaria lähettää.Miten sen saa pois? Asetuksia kelaillut,mutta en mie löydä mitään järkevää.Menee hermo.Voiko näitä buutata jotenkin? Puhelimessa lukee Nokia N97,se on varmaan tämä malli.
sjamy

sjamy 05.10.2013 in GTA V

34k autotalli, 2 autoa joissa palikkaa 60k edestä oli kaikki tänään kummasti kadonneet. Ostetut aseet ja ammukset, sekä vaatteet ja tienatut rahat on kuitenkin tallella. Nyt sitten vielä yrittäis tienata rahoja takasin 9k bounty omasta päästä kiinni, sairaalakuluihin menee enemmän kun ehtii tienaamaan, rentouttavaa tää pelaaminen :D Miten muuten, jos menee solo sessioniin, saako siinä samalla tavalla kokemuspisteitä kuin noissa julkisissa peleissä?
Exami wrote: bullshit
Exami

Exami 05.10.2013 in GTA V

Ghetto korjasin xboxin pyyhkeellä ja hiustenkuivaajalla, että pääsisin pelaa GTA V, ekat +-20h? takana ja vaikutelma peliin: ***** mitä P***AA, ihanku pelais jotain vanhaa GTA:ta paremmilla graffoilla, hahmon vaihto on ihan hirveetä kuraa, ajettavuus melkolailla 0, ampuminen täys 0. Pelin sisältö saa sekin aikapaljon miinusta, oletin oikeasti, että jo nykypäivänä tehtäisiin tän tyyppisistä peleistä semmosia ettei tarvitse tahkohta peliä läpi jos haluat ostaa kaupasta pistoolin? Oletin peliltä: Voit kävellä jalokivi kauppaan ryöstää sen koska vaan. Voit kävellä vaatekauppaan ja ostaa vaikka armanin puvun heti pelin alussa, jos vaan rahaa on. Myöskin oletin että voit ajaa kadulta varastetun auton "tuning" pajaan ja virittää rajattomasti mikäli fyrkat riittää. Näemmä olin väärässä. Olen vahvasti sitä mieltä, että tämän tyyppisissä "hiekkalaatikko" peleissä pitäisi olla sallittua KAIKKI jo heti alkumetreiltä, hinnoitella vain tavara sen mukaan ettei kaikkeen ehkä ole varaa alussa. Arvosana 1/5, Todella huono.
jimmykojootti

jimmykojootti 05.10.2013 in Ketkä FRC:stä olet tavannut IRL?

Viimeviikonloppuna Pottaa moikkasin Kemoralla.
KKNGS

KKNGS 05.10.2013 in Ketkä FRC:stä olet tavannut IRL?

Räyhis ja Tuomo(33) käväs täällä, Tuomo osti multa mun vanhan (rikkinäisen) koneen poies, siitä ittelleen rakentaa kivan härvelin. Käytiin kanssa kattomassa ja kuvaamassa vähä kouvolan rataa. Rotari Starlet
joonas6

joonas6 05.10.2013 in GTA V

!http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/2388/2n8QzB4YB0uGOwUFQS0VsQ/0_0.jpg! Nappasin tallista kuvan ennen kun lähdin yläkertaan tutimaan.
Aaperi001

Aaperi001 05.10.2013 in GTA V

Jupe, "you touch mah thalala"-viikset ja Oni-camber fordi. Oli kyllä ehken paras peli ilta/yö pitkään aikaan Jupen ja Revon kanssa
DiddFIN

DiddFIN 05.10.2013 in GTA V

Ac3Way wrote: velliperse ja GTAKIVES pyrkivät mukaan FRC Crew. Ovatko täältä? Jenkkejä on aina välillä jotka yrittävät mukaan, olen aina hylännyt.
Velli on ainakin, kiveksistä en tiedä.
Ac3Way

Ac3Way 05.10.2013 in GTA V

Rusty McSteele wrote: Mäkin oon pistäny hakemuksen, Social club nimi: Seasick_Pirate
Lähetin jo sulle, sun pitää hyväksyä se.
Rusty McSteele

Rusty McSteele 05.10.2013 in GTA V

Ac3Way wrote: velliperse ja GTAKIVES pyrkivät mukaan FRC Crew. Ovatko täältä? Jenkkejä on aina välillä jotka yrittävät mukaan, olen aina hylännyt.
Mäkin oon pistäny hakemuksen, Social club nimi: Seasick_Pirate
Ac3Way

Ac3Way 05.10.2013 in GTA V

velliperse ja GTAKIVES pyrkivät mukaan FRC Crew. Ovatko täältä? Jenkkejä on aina välillä jotka yrittävät mukaan, olen aina hylännyt.
KKNGS

KKNGS 05.10.2013 in GTA V

HLR Juggernaut wrote: Updeittiä pukkaa
^kalastaa kirjekuoren takaisin postilaatikosta^ nyt se toimii, piti vaan käyttää vähän voimaa.
HLR Juggernaut

HLR Juggernaut 05.10.2013 in GTA V

Updeittiä pukkaa
hulluseon

hulluseon 05.10.2013 in GTA V

Eilen illalla huomattiin Joonaksen kanssa, notta Hulli on ihan pasca noissa ammuskelu tehtävissä. Ei osu edes jäähallin seinään vaikka sisällä räiskisi. Eilen tuo Online pelasi taas ihan loistavasti omalla kohdalla, ihme kyllä. Välillä siellä on jotain kirkuvia pentuja, mutta kuitenkin ymmärtävät jos kohteliaasti ilmoittaa, notta turpa kii. Joku yritti ajaa päällekkin, mutta epäonnistui surkeasti. Saitanan pelle lähtikin sitten kokonaan pois Onlinesta kun lähdin takaa ajoon, ihan vain olisin muutaman sanan halunnut vaihtaa tuosta jalankulkijoiden kunnioittamisesta.
DarkWarjo

DarkWarjo 05.10.2013 in GTA V

Pistetääs tähä vähän tän illan mieleen jääneitä juttuja: -Ajoin Military Basen vieres MP:tä ja Sheriffejä karkuun samalla ku yks tyyppi ammuskeli mua/poliiseja hävittäjän raketeilla.. pääsin aika pitkällekkin ennen ku kaveri sai munkilla yhen raketin osuttuu mun jeeppiin ja kaboooom! -Otin Cargobobiin kyytiin rekan nupin ja tiputin sen jonkun kauppaa ryöstämässä olleen tyypin auton päälle. Kaboom!. Pakenikohan juosten? olikohan muuten vaa wtf? -Cargobobilla auto niin korkealle kun sen sai, sen jälkeen noin 15sec freefall autossa ja reilu 5sec viel jannulla ennen ku varjon aukasin. COOOOOL! !http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/0655/chqIWKCIskKHyZrOvX7hTA/0_0.jpg! -Eeegacin kans Offroudailuu, mount gordo ylös ja alas maastureilla, chiliad ylös ja alas Sabre Turboilla. -Basejump maze towerin huipulta SUV:llä :D -Manhunt: Makela vastaan Minä, eekka ja grey, mitäs räjäytti meidän panssaroidun kyttäpakun :D -Greyn kans co-op tehtävä missä piti toisen varastaa helikopteri toisen snipuroides toiselta katolta kaverina (kummallekki siis omat objektiivinsa tehtävässä) -Grey ja pari mun kaverii co-op tehtävässä missä piti varastaa lentokentältä Titan kuljetuslentokone. Vallan hienoja tehtäviä täs pelis ku levuu saa! noi siis vaan ne mitä jäi parhaiten mieleen tästä päivästä, kyl täs tekemistä riittää jumalauta! MAHTAVUUTTA! :D
Macela wrote: Semmoset meiningit Warjottimen grayn ja Eeegacin kans, ttu teiän kans :D Poliisit on kyllä jatkuva rasite tossa "free modessa" Ja kahden tonnin "sairaalakulutkaan" kovin miellyttäviä ole... -20k koko lystiin muutamassa kymmenes minuutis.
Joo, jotai 20k se oli mullekki. :D
Eeegac

Eeegac 05.10.2013 in GTA V

Iloiset retkeilijät, Warjo ja Eeegac !http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/5661/6vMDQxqcfEi7pMBMDwASAg/0_0.jpg!
HLR Juggernaut

HLR Juggernaut 05.10.2013 in GTA V

KingPlayer10 wrote: Jonkun Futo vähä rutussa? !http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/1356/VHQCXjgz-Ueu0SrebA9fCg/0_0.jpg!
Mitään en tunnusta