Forum - Recent Posts
Just samaa katselin!
Onnea mestari Kaijaselle !!
Sunsetti paketissa.
Uuz uzi.
Uuz, uuz, uuz...
Schimanski76 wrote: Talvi tulloo!!!Eiiih! =( Mää lähen Fidjille!
Talvi tulloo!!!
Miulle ei kyllä käy lauantai tai perjantai, tuppaa melkein olemaan jotain ohjelmaa aina noina päivinä/iltoina.
TehBigBunny wrote: "Austinin tuleva rata":http://en.espnf1.com/PICTURES/CMS/6100/6125.jpg Eka mutka näyttää aika asialliselta :DKymppimutka näyttää kanssa kuvassa haastavalta, tiputtaa alas samalla kun kääntyy ja kaasullakin pitäs seisoo.
Mun GT5-pelailuhan vilahti jonkun youtube-videossa, FAME. Klipissä näkyi esim. se kuinka NYRRE bugasi ja ei näyttänyt esim. tietä minulle.
Semmoset messut.
Olis vaan suosiolla päästäny Wepperin ohi. Se mestaruus meni siihen.
No nyt on pelit ja vehkeet virusten ja muiden varalle.Isot Pojat tietää mitä muut ei tiedä.
LORD HOPO wrote: Joku on kaapannut mun tietokoneen.Tai sitten tälle on tullut oma tahto.Äsken käynnisteli valikoita ja räpläs noita kirjainmerkkejä.Sain loppumaan kun käynnistelin koneen pari kertaa uudestaan.Isot Pojat puhuu seuraavasti: Antivirus-suojana Symantecin Antivirus (ei ole Norton) ja sille kaveriksi SpyBot madontappolääke, sitten molempiin kerran viikkon tapahtuva nopea skannaus. Isompaa skannausta ei noiden kanssa tarvita..
No joo.
jee
Olenko wrote: Kannattaa ladata Malwarebytes Antimalware ja/tai SuperAntispyware ja tarkastaa niillä kone, itellä oli joskus samaa onkelmaa ja noilla lähti eikä oo tullut takasin sen jälkeen. Noi saa ilmaseks netistä ladattuu.Tuo auttaa noihin vittupäihin kanssa. Kerran joutunu tota käyttää, nii kaikki virukset ja noi lähti. Meni bluescreenii, mut sit käynnisty ku ei mitää.
Oisko kukaan tulossa vähäks aikaa ajoo?
Ok, hyvä tietää.
Mentiin fähän koilisempaan suuntaan musiikissa... Faithless : We come 1