Forum - Recent Posts

hulluseon

hulluseon 08.11.2010 in PPPP

Routränner, tättättätätää
Olenko

Olenko 08.11.2010 in PPPP

Mudinski wrote: !http://i5.aijaa.com/b/00424/7013687.jpg! Olenko minä tyhmä vai onko tuossa virhe :)
Elä puutu ku sen on joku ammattilainen kirjottanu, ekkösää tiiä että Zonda ja Pagani ne on verivihollisia just tossa maantiekiitämisessä XD
Tuomo33

Tuomo33 08.11.2010 in PPPP

Mulla oli selaimessa vakoilu ohjelma 8 | Edit: kiitos vaiskille ohjelman ehdotuksesta
hulluseon

hulluseon 08.11.2010 in FRC Jokkis

Laamas Jassoko? Itelläs on banaanit korvissa!
TehBigBunny

TehBigBunny 08.11.2010 in FRC Jokkis

Jasso-mies ilmoittautui Jokkis-vastaavaksi, mukana voisi vielä olla ainakin ykx. Lobbyn laittoa, pisteenlaskua, autojen päivitysten ... päivittelyä.
Ac3Way

Ac3Way 08.11.2010 in FRC Jokkis - alustava ilmoittautuminen

Launtai ja maanantai passaavat, hemera Hermun päivä ei sovellu. Joulukuun alussa lappiin, joten 2 kisaa jää välistä jokatapuksessa, jos on nuo päivät mitä ilmoitettu.
Ac3Way

Ac3Way 08.11.2010 in FRC Jokkis

Näitä PI-rajoitteisia kaara vappeneja voi ajella padillakin. Kivasti ACe:n suunta vaihtlelee ajan funktiona. Mr. Kusipää voi sitten itse varastella niitä palkintoja sieltä palkintokaapista. Meikäläinen pääsöö ajoo forssaan pitkästä aikaa! Nom nom
Tuomo33

Tuomo33 08.11.2010 in PPPP

Taas kuuluu ihme ääniä koneestta :( Pistin ton Spypotin latinkiin jos taas ois ekksyny nuita VITTU päitä koneelle.
hulluseon

hulluseon 08.11.2010 in PPPP

HYSSSHHH! Älä nyt paljasta itteäs.
hulluseon

hulluseon 08.11.2010 in Kummalla ajaisit mieluummin?

Nin mutta finski hyvä, vai liet paha. S2K ja Possu ovat olleet maahantuonti ohjelmassa myäs suåmessa joten NSX:iä ei nyt ihan joka parkkiksella tule vastaan. Minullahan ei ole tiedossa kuin yksi NSX FIN kilvissä. Niin sooorrrriiii, mä olen pahoillani OT:sta
Mudinski

Mudinski 08.11.2010 in PPPP

!http://i5.aijaa.com/b/00424/7013687.jpg! Olenko minä tyhmä vai onko tuossa virhe :)
Finski fani

Finski fani 08.11.2010 in Kummalla ajaisit mieluummin?

RaabForRehab wrote: Itteasiassa kun tänään kattottiin, niin Suomeen tuomalla ton ikänen NSX ja 911 jäis saman hintasiks. Eikä niissä kummemmin mitään ihmeellisiä virejä tarttis. NSX:ssä arvo vaan nousee kun taas tollanen perus Carrera 2 on sit aika perusauto. Harrasteautoa oon siis ettimässä ja tänään duunikaveri perusteli mulle tota NSX:ää S2000:n sijasta sillä, että se ei ois kun 120e/kk kalliimpi rahotukseltaa :D Alko kiinnostamaan.. Mut saa nähä.. Sori off-topic.
Mitä mä äkkiä vilkasin, niin hintaeroa on noin 5000, NSX:n ollessa se kalliimpi. Aikas kalliita nuokin vehkeet oli, mutta toivotan onnea, että saat jomman kumman, tai molemmat. :)
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 08.11.2010 in F3SM Kausi 3 - Pisteet

Alkaa mulla ja pökäleellä kunnon harjottelu, että päästäs tallipisteissä ees lähelle..
jasamy

jasamy 08.11.2010 in FRC Jokkis - alustava ilmoittautuminen

Jos lauantaisin ajetaan niin pystyn olemaan mukana
RaabForRehab

RaabForRehab 08.11.2010 in Kummalla ajaisit mieluummin?

Itteasiassa kun tänään kattottiin, niin Suomeen tuomalla ton ikänen NSX ja 911 jäis saman hintasiks. Eikä niissä kummemmin mitään ihmeellisiä virejä tarttis. NSX:ssä arvo vaan nousee kun taas tollanen perus Carrera 2 on sit aika perusauto. Harrasteautoa oon siis ettimässä ja tänään duunikaveri perusteli mulle tota NSX:ää S2000:n sijasta sillä, että se ei ois kun 120e/kk kalliimpi rahotukseltaa :D Alko kiinnostamaan.. Mut saa nähä.. Sori off-topic.
PetuK

PetuK 08.11.2010 in Kummalla ajaisit mieluummin?

Lelux Xsara VTS vai Pösö 306Gti, jos molemmat likimain 2000 mallisia?
hulluseon

hulluseon 08.11.2010 in Kummalla ajaisit mieluummin?

Raabi laitto pahan, tosi pahan. Mutta loppujen lopuksi HOTTOROO maahan kääntyy hullun pää. Mutta noihin Finskin juttuhin sitten. Mmmmm, marabuo, eiku Murcielago. Lexus IS 200 vs Infinity G 35
Finski fani

Finski fani 08.11.2010 in Kummalla ajaisit mieluummin?

RaabForRehab wrote: Honda NSX -94 vai Porsche 911 Carrera 2 -91 ? (tässä ehkä jopa tosi kyseessä JOS luoja suo)
Toi on kyllä aikas hullun vaikea valinta. Jos sitä rahhoo on hiukan enempi, niin NSX, muuten Pörsse. Vara/viriosat on NSX:ään niin paljon kalliimpia... // Mun vaihoehdot: Zonda vai Murcielago? Mallit saa valita vaikka iha ihte...=)
RaabForRehab

RaabForRehab 08.11.2010 in Kummalla ajaisit mieluummin?

Pure Black40 wrote: R32 of kuurs ärrä kun on Ferrari 458 vs. Porsche 911 Turbo
Porsche koska toimii paremmin myös käyttöautona eikä syty ittekseen tuleen :D Honda NSX -94 vai Porsche 911 Carrera 2 -91 ? (tässä ehkä jopa tosi kyseessä JOS luoja suo)
MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 08.11.2010 in FRC Jokkis

Ainakin vika lauantai on omalla kohdalla varattu kun menen Hesaan Municipal Wasten, Rytmihäiriön Axegressorin ja Forca Macabran keikalle. Muut on periaatteessa vapaita, mutta aina voi kivoja pippaloita osua kohdalle ;) Maanantai ainakin pitäsi kelvata mukavasti mutta keskiviikosta ei ole vielä tietoa.