Forum - Recent Posts
Arkipäivät passais mulle kun sillon ei ikinä ole mitään tekemistä muuta kuin istua boxilla..
El PiNk DeViL wrote: Mini kuupperi. Fin drifterin valinnoista M3, koska kuuluu omiin lemppareihin kärkisijalle tai ainakin toiseks. R32 GT-R vai R34 GT-TR32 of kuurs ärrä kun on Ferrari 458 vs. Porsche 911 Turbo
Mudinski wrote: Jos kumpikin vakioita niin M3. Mini Cooper ( vanha ) vai Volkswagen Kupla ?Mini kuupperi. Fin drifterin valinnoista M3, koska kuuluu omiin lemppareihin kärkisijalle tai ainakin toiseks. R32 GT-R vai R34 GT-T
The Walking Dead ollut nyt katselussa, tuo toinen jakso siis. Eka vakuutti kyllä kovasti, jumaloin lähes. Rujoa ja tyylikästä meininkiä. Itse sarjakuvaan en ole tutustunut.
Mukana yritän olla lauantaisin, paitsi yks pikkujouluhan tohon kuitenkin tulee jollekin noista päivistä.
FIN xxDrifterxx wrote: BMW M3 -98 vai Toyota Supra -98Jos kumpikin vakioita niin M3. Mini Cooper ( vanha ) vai Volkswagen Kupla ?
BMW M3 -98
vai
Toyota Supra -98
Warjolta jäi laittamatta mutta Pink Devililtä ottasin Zetan
mää oon mukana niin kauan ku livee riittää...
ihan sama mitkä päivät on
Kyllä käypi. Mutta CoD:BO saattaapi välillä kiinnostaa liikaa.
Edittiä tulee.
Eli ei tunnu sakemannit hommaavan alku hötäkkään tuota uutta CoDia niin joutaa sitten ajamaan jokkista. JA TÄYSILLÄ
Mukana. Ainakin keskiviikko on sellanen, joka ei hirveemmin käy.
Mukana.
_( Ke ei onnaa mulle mutta se ei sarjaa peruuta)_
Autokauppa aukeaa kun tiedetään suurinpiirtein kuinka monta osallistujaa tulee.
Joo, mulle kelpaa ja kelpaa kyllä maanantai ja keskiviikkokin jos muille on toi lauantai huono päivä. Joko kohta aukee se autokauppa...on kivasti jokkisautokuumetta nostanut kun ei oo päässy liveen forzailemaan eikä mitään muutakaan pelailemaan.
Oujee, Nyt on laajakaista taas toiminnassa ja pääsee Liveen pelailee, melkein viikon kesti Soneralta korjata toi häiriö, joka heidän mukaan aiheutti katkoksen, mut ei se mitään, NYT SE TOIMII TAAS!! :D
*La. Kello 19.00*
Vaihtoehtoiset päivät lienevät Ma ja Ke.
Päivämäärät korjattu
20.11
27.11
4.12
11.12
18.12
Kahtellaan vähän kuinka paljon niitä halukkaita olisi.
Voe kumpa itsekin saisin revittyä aikaa tälle, vaikuttaa helmeltä setiltä.
Mulle käy mikä paivä tahansa ja klo 19 on vallan sopiva aika.
Lauantait klo 19:00 vois mullekin sopia kohtuu hyvin. Bunnyllä on vaan sunnuntaipäivämääriä tossa listassa?
klo 19:00?
"Uusin tree hause of horori uskoisin olevan hyvä en tiätä mutta alan katsomaan":http://www.casttv.com/shows/the-simpsons/treehouse-of-horror-xxi/vc5clh2
Edit:aika jees oli