Forum - Recent Posts

vaiski75

vaiski75 22.10.2010 in PPPP

Mulla loppuu kohta kaljat ja ne höpisee vain uudesta pelistä.. Hankkikaa elämä, saatana!
FINBULLET

FINBULLET 22.10.2010 in PPPP

Ois mun mielestä voinut edes vähän uudistaa ulkonäköä.
teemu1337

teemu1337 22.10.2010 in PPPP

Mistä täällä oikeen höpistään? Onko se uusi falloutti tullut jo?? Tietenkin voisin katsoa netistä tai selata pari sivua taakseppäin, mutta kun ei pysty.
Finski fani

Finski fani 22.10.2010 in PPPP

Tallennukset korruptoitu. Palo hermot. Katotaan jos huomenna jaksaa uusiks. Sama kävi Forssan kanssa sillon joskus. Huonoa tuuria, vai Bunnyn sabotaasia? // Voimpahan kuunnella "tätä":http://www.youtube.com/watch?v=EmTOkJVjiqM&feature=sub
Schimanski76

Schimanski76 22.10.2010 in F1 2010

Silverstonen kaatosateessa luistelin ja otin ainakin 20 kertaa alusta kisan.Sitten pääsin jo 5 kierrosta ajamaan kisassa spinnaamatta ja nousin kivasti kakkospaikalle.Rengas sanoi poks,kaikki pyyhki ohi ja Skimmyltä meni hermo. Parkkeerasin auton siihen ekaan nopeeseen mutkaan ja jäin venailemaan.Hamilton kerkesi väistää,mutta 9 autoa sen perässä ei.Komia nippu tuli. :) Ei ole herrasmieskuski tämä Skimmy.
FINBULLET

FINBULLET 22.10.2010 in PPPP

Ei oo samanlaista putkijuoksua.
DarkWarjo

DarkWarjo 22.10.2010 in PPPP

TehBigBunny wrote: Ei olla. // Ihan vähän kokeilin kyllä mutta joka suuntaan siinä näytti pääsevän ihan vappaasti :)
Joo, jossai vaiheeessa Fallout 3:ssa palo käpy kun piti vetää semmosta lineaarista putkijuoksua :|
teemu1337

Voisi kattoa Blair Witch Projectin, nyt kun siihen olisi aikaa ja mielenkiintoa. Jos täältä löytyy jännäreiden ystäviä jotka eivät vielä kyseistä rainaa ole nähneet niin suosittelen hakemaan jääkaapista juotavaa ja vetäytymään yksin pimeyteen elokuvan kanssa, kuten itse aion kohta suorittaa. Tiedostan myös kirjoittavani väärään topicciin, mutta voin hieman kompensoida tätä vääryyttä seuraavalla tiedolla: Irrotettiin viikolla rynnäkköpanssarivaunusta 15.8L tuplaturbo V8 sen jälkeen kun oltiin käyty ajamassa sillä. ^Ja Nipsun kaljoja ette saa.^ Siinä hieman PPPP:tä näin perjantai-illan kunniaksi. Peace out.
hulluseon

hulluseon 22.10.2010 in PPPP

Saunaan. Sitten lonkero. Ja taas lonkero. Ja taas. Ja taas. Ja taas. Ja taas. NAMANAMANAMANAAMANAAMANA
TehBigBunny

TehBigBunny 22.10.2010 in PPPP

Ei olla. // Ihan vähän kokeilin kyllä mutta joka suuntaan siinä näytti pääsevän ihan vappaasti :)
teemu1337

vaiski75 wrote: Anna Nipsu se mun kalja takaisin, HETI!
Mä kerkesin ensin. Ne on mulla ny.
DarkWarjo

TehBigBunny wrote: Se on ihan kiva. Aika samalta tuntuu kun se edellinen.
Onko kovinki lineaarista tunnelin läpi matelua?
vaiski75

Anna Nipsu se mun kalja takaisin, HETI!
TehBigBunny

Se on ihan kiva. Aika samalta tuntuu kun se edellinen.
DarkWarjo

vaiski75 wrote: Kyllä vain ja juuri näin, mutta.. Ennen kerrottiin selkeästi mitä oltiin tehty ja miten tähän tilanteeseen on päädytty.. Nyt kerrotaan mitä ongelmia oli matkalla ja kerrotaan pintapuolisesti lopputulos.. Mä haluan tietää katsastusmiehen nimen ja millä se lahjottiin!? Eikun oikeasti. Ennen kerrottiin oikeasti mitä on tehty ja mitä osia käytettiin, sekä miten tieliikennelaki toimii näihin muutoksiin.. Nykyään kehutaan vanteita ja nimetöntä auton omistajaa.. Sori, otan yhden vähemmän ensi kerralla..
Totta kyl tuokin. Mä kyllä ehkä voisin silti haluta tietoo tosta New Vegasista myös :D
Nipsuhuuli

Nipsuhuuli 22.10.2010 in PPPP

TehBigBunny wrote: SE LAITTAA PULLON KIINNI ... huuliin.
Nipsun huuliin.
TehBigBunny

SE LAITTAA PULLON KIINNI ... huuliin.
vaiski75

DarkWarjo wrote: Emt.. olihan tuos nätti uuden mallin camaro kuitenki, tehoakin oli ihan mallikkaasti. Ja hieno Mustang oli myös esitelty.
Kyllä vain ja juuri näin, mutta.. Ennen kerrottiin selkeästi mitä oltiin tehty ja miten tähän tilanteeseen on päädytty.. Nyt kerrotaan mitä ongelmia oli matkalla ja kerrotaan pintapuolisesti lopputulos.. Mä haluan tietää katsastusmiehen nimen ja millä se lahjottiin!? Eikun oikeasti. Ennen kerrottiin oikeasti mitä on tehty ja mitä osia käytettiin, sekä miten tieliikennelaki toimii näihin muutoksiin.. Nykyään kehutaan vanteita ja nimetöntä auton omistajaa.. Sori, otan yhden vähemmän ensi kerralla..
hulluseon

hulluseon 22.10.2010 in PPPP

Turvat kii noilla palvelusaamuilla.
teemu1337

DarkWarjo wrote: Voisko olla enää enempää läppää tuo inttiläppä... eikö se ny vittu vois loman ajaksi koittaa päästä eroon siitä aivopesusta? ;)
Yritys on raivoisa :D Mutta ku toi kirjuri alotti.