Forum - Recent Posts
Pelaakos tätä vielä joku Boxilla? Olisi mukava saada vähän peliseuraa, kun ei nuita jenkkejä jaksaisi aina katella ;).
Aijai.Kivasti taistelee Saipa.2-2 näyttää vielä.Tuosta jos pisteenkin nappais,niin siihen tyytyisin.
Tapparalta täydet 3 torstaina ja Ipasta lisää. :)
e:Piste tulossa!!!!
Mahtaako lähteä mokoma lyömällä, tiedä häntä , mut kyllä sitä mun mielestä koittaa kannattaa.
Tulooko vyöruusu joskus stressistä? Ei ole omia kokemuksia.Ihme zydeemi on mokoma ruusu.Mites jos bynnu hacattais se ruusu pois? (siuta vähän samassa luonnollisesti)
TehBigBunny wrote: Juuri hän :(Palane pian :) < 3
TehBigBunny wrote: MIULLA ON RUUSU !Et ala nyt yhtään ruusuilemaan!!!!
Seinä ruusu?
Juuri hän :(
TehBigBunny wrote: MIULLA ON RUUSU !Vyöruusu?
"Kalpa sikailee ja IFK:n kaksi pelityyliä":http://www.sm-liiga.fi/tilastot/kokonaan.html?s=10-11&b=rs&l=r_yhteensa
Schimanski76 wrote: Maksa-arvot lääkäri pupulle kertoi.Konjakkipullot kiinni kierrähti kivasti.Esboon lähdevettä pillillä imee hän korvat keltaisena.Forza 4 + uusi maksa Lahdesta haussa on.MIULLA ON RUUSU !
vois huomenna koittaa parantaa ;)
ehe ehe :D paranee paranee :-P
Uskokaa täi älkää, mutta törmättiin Iipposen kanssa eilen Kouvolan juna-asemalla, kun olin lomille menossa! Aikaisemmin ei olla nähty IRL, mutta me ollaan esim FB-kavereita, niin tunnistettiin sitten toisemme :D
IIPPONEN wrote: nyt loppu tältä illalta huoraaminen :DTuo on laitonta. POLIISI!
Schimanski76 wrote: Maksa-arvot lääkäri pupulle kertoi.Konjakkipullot kiinni kierrähti kivasti.Esboon lähdevettä pillillä imee hän korvat keltaisena.Forza 4 + uusi maksa Lahdesta haussa on.Ei ole hyvä tuo lahti ei. Eikä hyvä ole PHKS ei. Molemmat mukavasti persestä. Lahdessa turpaa saa epämukavasti ja PHKS;sta v-mäisesti hoitovirheitä
nyt loppu tältä illalta huoraaminen :D
JOO Mä 2:06.4xx jotai ekoissa.Ei ole kiva tämä.A-loppi kuttuu jos ei tuu ku 8 kilpailijaa,heh!!!
TehBigBunny wrote: VÄISTÄKÄÄ KUN MIE EN DOKAA !Väärä vastaus, sukka pois
TehBigBunny wrote: VÄISTÄKÄÄ KUN MIE EN DOKAA !Maksa-arvot lääkäri pupulle kertoi.Konjakkipullot kiinni kierrähti kivasti.Esboon lähdevettä pillillä imee hän korvat keltaisena.Forza 4 + uusi maksa Lahdesta haussa on.
TehBigBunny wrote: VÄISTÄKÄÄ KUN MIE EN DOKAA !Injektoit alkomahoolia suoraan vereen?