Forum - Recent Posts
Tuli katottua "THE MACHETE":http://www.youtube.com/watch?v=5V9OdilCiDM
Mahtavaa Rodriquez-kamaa!!! Suosittelen..
Ai of te taiger itz tö kreem of te fait !
Nyt mä lyön.Nyt mä lyön.En lyökkään.
!http://rom.naurunappula.com/nn/1/292/149/o_636745.gif!
TJP27 wrote: kenellä ois mana manan:complete-kaikki-levyn biisi lista?Oisit edes ensin kysyny ketkä tuntee K.O. bändin... veikkaan et varmaa tasan 2, sinä ja minä. :D eipä oo listaa kyl ei. ei o enää koneellakaa bändiä.
kenellä ois mana manan:complete-kaikki-levyn biisi lista?
löysin vian miks grassroots masiina käy vaan 3 sylkyllä... JEI!
voi olla vaarallista..voit olla oikeassa..
voit ehkä siitä ymmärtää...
E:lisäsin jutun juonen ja korjasin jotian mitä sie et tiiä
miun pitäis saada "vuodeeeeeen positiivisuus-palkinto"oo
nyt mie vejän naaman täyteen ultra vitutukseen
Nytte saapu auto mkavasti pihaan. Huomenna alkaa laittaminen.
pisteet påivitetty
Latetzki wrote: Aika yllättävä uutinen, harmi vaan että peli on aikamoista kuraa: http://pelaajalehti.com/2010/10/01/kerrankin-suomi-on-etusijalla-wrc-ensimmaisena-tanne/ralli-anette vähä käyny hoitelees
kirves wrote: Raabi sanoi noin kun oli jotain 12v. Sittemmin tilanne muuttui ratkaisevasti. Hameväki alkoi käyttämään hameita, hameet lyhenivät ja yks kaks hämyisillä jatkoilla ei ollutkaan enää hametta lainkaan. Tällöin Raab esitti kysymyksen: _Mistä tätä ajetaan_? ... ...Ja sen jälkeen onkin ollut vain ajan kysymys, milloin sattuu kohdalle sellainen hame, joka ei muuta Norjaan. E: Kursivointi ei meinannut toimia, aika ^homoa...^Avot .eipä auta hakea mälli-tytsyä, vaan sellasta joka oikeesti tajuaa jtn! ja silti löytyy helmiä:) homoahan tää o kaik:D Kirves, pyssy ja puuukko taitaa olla tilastoissa aika korkeella... :D
Ac3Way wrote: Aikamoni peli julkaistaan Suomessa päivää ennen brittejä esimerkiksi, toki Jenkilässä taas julkaistaan yleensä ennen Eurooppaa.Siis tuo julkaistaan VAIN Suomessa paria päivää ennen. Onkohan tollasta edes koskaan aikasemmin tapahtunu.
tämä siis vain niille jotka ovat asianomaisia! eikä yleisesti!
nyt o pakko purkkkaa! VITTU KUN VITUTTAA KAIKKI HYVÄKSI KÄYTTÄVÄT APINAT!
JUMALAUTA, PAINUKAA VITTUUN MIUN SILMISTÄ!!!!!!!!!!!
DarkWarjo wrote: Mul o kans tos kännys tollanen kk-maksulla toteutettu, ihan hyvä esim. ku toi navi hakee karttaa netistä.Täällä myös tuo palvelu, ja karttoja hakee, ja maileja hakee 24/7 ja viel joskus tulee surffailtuu täälläkin :)
IL3 wrote: Mulla kännykässä rajaton netti (354 nopeus, dna) ja maksaa 2.95 tai 3.95 €/kk. Eihän tää nopea ole mutta voi olla päällä vaikka koko kuukauden eikä maksa enempää.Mul o kans tos kännys tollanen kk-maksulla toteutettu, ihan hyvä esim. ku toi navi hakee karttaa netistä.
Nipsuhuuli wrote: Liveskabaa nyt viikonloppuna, esim huomenna illalla?Mahollisesti mukana, esim urlin jälkeen.
Liveskabaa nyt viikonloppuna, esim huomenna illalla?
Anvil!: The Story of Anvil Jokaisen metallia kuuntelevan pakko näkemys. Nimmarit löytyy liiveistä ja tottakai uusin levy tuli ostettua samalla.
Meinas kyllä oikeasti tulla itku silmään kun katoin tuon.
Mulla kännykässä rajaton netti (354 nopeus, dna) ja maksaa 2.95 tai 3.95 €/kk. Eihän tää nopea ole mutta voi olla päällä vaikka koko kuukauden eikä maksa enempää.