Forum - Recent Posts

Mace

Mace 18.09.2013 in GTA V

Löysin Sultanin Sai aikas hienon näkösen ja siistit saundit virittettynä.. Harmi vaan että pelin in-game camera ei toimi.. "Failed to save Snapmatic photo to Social Club. The Rockstar game services are unavailable right now. Please try again later."
RauhaMees

RauhaMees 18.09.2013 in GTA V

KingPlayer10 wrote: Mukavia nuo reaktiotestit noissa tehtävissä, kun niitä välillä on.
Ei spoilata SXXTANA! ^Sanoo henkilö joka spoilas macelalle puolet pelistä...^ Heti pelin alussa näin kymmeniä sultaaneita, mutta een oo vähään aikaan nähny. Kohta kotiin ja Futolla baanalle :)
KKNGS

KKNGS 18.09.2013 in GTA V

en oo löytäny vielä sulttaania, etsiminen jatkuu. Löysin tossa bugin: Olin Michaeliin justiinsa menny, oli talolla hengailemassa. Otin siitä pihalta auton ja olin lähössä tekeen tehtävää kunne: katoin että "Mitäs tää mun pinkki buggy tekee tässä aidan ulkopuolella" sit menin laittaa sitä talliin: "Katoppas, täähän on jo täälä. Hetkine..." elikkä joku duplicaatio bugi. Mukavia nuo reaktiotestit noissa tehtävissä, kun niitä välillä on.
RauhaMees

RauhaMees 18.09.2013 in GTA V

Ite löysin pitkän etsinnän jälkeen Futon. Virittämässä kävin heti. Nyt tarvis vaa massii jotta sais Turbotettua sen :)
DarkWarjo

DarkWarjo 18.09.2013 in GTA V

Ajettavuus on TOSI äkkinäinen ja hieman tuntuu sellaselta et auto kääntyy akselillaan eikä renkaillaan... mutta, kun siihen tottuu niin on oikeastaan aika jees. maastos on välil hillitön määrä pitoa normiautoillaki, yms. pientä. ei onneksi pilaa peliä. Hahmon ohjaus on itestä tuntunu hyvältä kyl, kuten ammuskelukin. FPS droppeja/piikejä ei o tullu ku tosiaa jokunen ruuhkasemmis pätkis, vain install levy asennettuna kovolle. So far oon kyl hyvin pitkälti macelan kans samaa mieltä. 60euroani ei mennyt hukkaan. tarina mahtavaa, tehtävät upeita, maisemat hienoja. Peliaikaa takana kohta 18h :D
MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 18.09.2013 in GTA V

Nipsuhuuli wrote: Mä asensin molemmat levyt kovalevylle kun unohtui se kielto vai mikälie olikaan. Peli on tiltannut kerran ja kaatunut kerran, muuten ei ongelmia.
Ongelmahan taisi ennemminkin olla että jotkut tekstuurit tai objectit latautuvat kauemmin eli ilmestyvät hitaammin näkyviin. Ite odottelen kiltisti PC versiota.
Nipsuhuuli

Nipsuhuuli 18.09.2013 in GTA V

Mä asensin molemmat levyt kovalevylle kun unohtui se kielto vai mikälie olikaan. Peli on tiltannut kerran ja kaatunut kerran, muuten ei ongelmia.
Mace

Mace 17.09.2013 in GTA V

Driver181 wrote: Vähän juksutettu olo täsrä pelis jäi näin ekan kahden tunnin jälkeen Ajettavuus : Parempaa odotellessa. + tää ilmaohjauspaska. Hahmon ohjaus : Tönkköä Grafiikat FPS : koskee silmiä tämä fps droppi ja textuurien lataus. Suht halpa vaikutelma näin ensiksi..
Ajettavuus: Totta, mutta ei pilaa peliä Hahmon ohjaus: Aluks tuntu kömpelöltä itellekkin, mutta totuin jo muutaman tehtävän ajassa. Ja sanoisin että todella hyvä. Paras missään GTA:ssa. Grafiikat: Jos vertaa IV:n "konsoliversioisiin":http://www.mobygames.com/images/shots/l/433997-grand-theft-auto-iv-xbox-360-screenshot-cops-love-it-when.jpg , niin helvetisti paremmat. Itellä ei ole tullut textuurien latauksissa kertaakaan ongelmia, ehtän asentanu molempia levyjä samalle kovolle? FPS: Joo, paikotellen tökkii (eniten kaupunkialueella kovaa ajaessa) Mutta hei, 8 vuotta vanha rauta. Joten en syyttäis peliä tästä. Itelle, suht rahanarvoisin peliostos näin ensiksi.
Driver181

Driver181 17.09.2013 in GTA V

Vähän juksutettu olo täsrä pelis jäi näin ekan kahden tunnin jälkeen Ajettavuus : Parempaa odotellessa. + tää ilmaohjauspaska. Hahmon ohjaus : Tönkköä Grafiikat FPS : koskee silmiä tämä fps droppi ja textuurien lataus. Suht halpa vaikutelma näin ensiksi..
Mace

Mace 17.09.2013 in GTA V

12% juonta väänsin, kyllä tohon ajettavuuteen tottuu ja se toimii.. Mitä nyt ei voi hienoja luisuja oiken heittää kortteleiden välissä ja vähä hölmön näkönen kun ajaa rotvallinreunoista yms. Mutta täytyy sanoa että Kyllä IV tämän jälkeen on harmaa ja tylsä (olihan se jo ennestäänki, mutta kyllä V pistää melkein joka asian paremmaksi). Juoni ja tehtävät on mahtavuutta.. ei enään "mene sinne tapa tää kymppitonni käteen jää" -menetelmää vaan todella mielenkiintosta stooria ja tehtäviä.
FINBULLET

FINBULLET 17.09.2013 in GTA V

KingPlayer10 wrote: Niin rahatonko olit? vaimitensemeni?
Tuli illalla postissa.
Eeegac

Eeegac 17.09.2013 in GTA V

Kampin Gamestopissa himmeet jonot ennen 00:00. Itse olin onneks jonossa numerolla 3 ja poistuin 00:08, boom. Itse pelihän sitä itseään.
villek00

villek00 17.09.2013 in GTA V

Mitää järkee ostaa kahden auton autotallia, kun voi hoitaa asian näinkin :) !http://i4.minus.com/j5laH9y81zumN.jpg! EMM
DarkWarjo

DarkWarjo 17.09.2013 in GTA V

Muutama lataukseen jumahtaminen tapahtunu...
KKNGS

KKNGS 17.09.2013 in GTA V

BF Injection ja siihen turbo. Dat duNp.
MehuSukka

MehuSukka 17.09.2013 in GTA V

"Lähtee vähän lapasesta tämä V-huuma":http://www.mtv3.fi/uutiset/it.shtml/2013/09/1806509/miesta-puukotettiin-hittipelin-vuoksi-lontoossa
Finski fani

Finski fani 17.09.2013 in GTA V

Oho, olen työtön. Enää puuttuu telekkari, boxi ja tua peli. Saattaa olla, että saan hankittua siihen mennessä ko Online tulee, nii näkkyy muakin sitten linjoilla taas pitkästä aikaa... =)
KKNGS

KKNGS 17.09.2013 in GTA V

FINBULLET wrote: R.I.P pelihaaveet.
FINBULLET wrote: Hyvältähän toi ajaminen tuntuu.
Niin rahatonko olit? vaimitensemeni?
FINBULLET

FINBULLET 17.09.2013 in GTA V

Hyvältähän toi ajaminen tuntuu.
Rusty McSteele

Rusty McSteele 17.09.2013 in GTA V

Käväisin Giganttissa vilkaisemassa jos siinä olis ollut mullekin kopion mut oli päässy loppumaan joten varasin peliä ja perjantaina pitäis tulla. Sopivasti viikonlopulle saa ja tälleen ei aamuvuoroviikko kärsi ja muutenkin hyvä et nää innoikkaimmat, peliä kuukausia odottaneita saa pelin ennen kuin joku joka vasta viime viikolla päätti ostaa peliä. Ei spoilata liikaa mutta onks siinä joku amerikkalaistyylinen urheilustadion jossa on korkeat portaat jotta voin kehittää jotain samantyyppistä hässäkkää kuin Vice cityssä jossa olin vissin "World wide news" kun ne tyhmät poliisit ei oikein tienneet mitä tommosessa tilanteessa pitäis tehä.